Jump to content

welke cijfer zal je voor gta vice city stories


jorrit

geef hier de cijfer op.  

60 leden hebben gestemd

  1. 1. wat is de cijfer?

    • (hoger dan een 10) als gta vice city stories uit is koop ik hem gelijk!
      25
    • 10
      10
    • 9
      9
    • 8
      7
    • 7
      1
    • 6
      1
    • 5
      0
    • 4
      1
    • 3
      0
    • 2
      0
    • 1
      0
    • (lager dan 1) saai, ik koop hem niet!
      2


Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LucasV

    6

  • Advancegta

    3

  • BangBros

    3

  • kneef

    2

Ik heb op '10' gestemd en ik zal ook precies uitleggen waarom. Ik begin bij het punt: Ik ben een enorme Vice City Stories Fan vanaf het begin dat hij aangekondigd werd op de E3 (Electronic Entertainment Expo). Toen was er vrij weinig bekend en ben gaan wachten: Ondertussen ben ik eens na gaan denken wat zou er in kunnen komen. Rond de zomer of net iets daarvoor kwamen de tekens van Screens en veel mensen begonnen met het denken over het spel. Ik liet het hier niet bij en ben verder gaan denken. Ik heb daarop een zeer succesvol topic neer weten te zetten: Daar Update ik en 'Pietje II' altijd het aller laatste nieuws en dat slaat volgens mij erg aan bij veel mensen. - The latest news from Vice City Stories -

Je zult denken waarom stemt die 'SummerBase' nou weer op een 10. Nou dat zal ik je eens vertellen: Dit cijfer heeft vooral veel te wijden aan de muziek die we tot nu toe al gehoord hebben. De zenders zoals Flash FM en Paradise FM en Wave 106 en Emotion 98.3 spreken mij persoonlijk heel erg aan. Natuurlijk komt het ook door de sterke verhaal lijn (zoals ik die inschat) de besturing en de mogelijkheden zullen ongekent mooi zijn voor een spel zoals Vice City Stories. Je zult veel dingen die je vroeger kent van Vice City herkennen en Vice City is en blijft het mooiste spel qua sfeer in de GTA Franchise (serie). Ook de personage's spreken mij erg aan; En de echte criminalteit komt via het Trailer Park echt naar voren.

Over de Personage's er zijn diverse grappige figuren te vinden zoals Reni Wassulmaier. Ook de bekende figuren zoals Ricardo Diaz, Colonel Cortez en Umberto Robina zullen weer vna de partij zijn. Ook wachten veel nieuwe personage's op hun inwaken in dit spel. Ik ben echt zeer benieuwd naar dit spel en heb tot nu toe echt alles, maar dan ook echt alles gezien wat er in het publiek vrij gegeven is. Dat is waarom in het hoogste cijfer kies. ;)

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, als SummerBase stemt kan ik natuurlijk niet achterblijven hè. :puh:

Ik heb gestemd op '(Hoger dan een 10) als GTA Vice City Stories uit is koop ik hem gelijk!', en daarop heb ik gestemd niet zozeer omdat ik Vice City Stories hoger dan een 10 zou geven, gewoonweg omdat een cijfer hoger dan een 10 in feite niet bestaat. Jullie begrijpen dus dat ik GTA Vice City Stories sowieso een 10 als cijfer geef, omdat het gewoonweg een uitmuntend spel is (10 staat voor 'uitmuntend'). Maar wat voor mij wel weer klopt van het zinnetje is dat ik GTA Vice City Stories op de dag van uitgave in bezit ga hebben, desnoods nog eerder. Maar goed, als echte GTA-fan is dat eigenlijk al wel een verreiste.

Uiteraard heb ik GTA Vice City Stories nog niet mogen beproeven, maar ik geef hem sowieso een 10 omdat ik uit de tot nu toe vrijgegeven informatie heb kunnen concluderen dat het een fantastisch spel is.

Voordat GTA Vice City Stories op de E3 aangekondigd was, gingen er al wel flink veel geruchten rond dat er een Vice City Stories uit zou moeten komen, als opvolger van GTA Liberty City Stories. Toentertijd had ik toch ook al een heel leuk gevoel van: 'Hé leuk, een Vice City Stories! Hartstikke leuk!'. En dat puur om het feit omdat we weer terug zouden keren naar die fantastische stad 'Vice City'.

Toen GTA Vice City Stories daadwerkelijk door Take Two Games aangekondigd werd, vond ik dat natuurlijk extra leuk, want nu wist ik het natuurlijk zeker dat er een Vice City Stories zou komen. Ik heb er vanaf dat moment al altijd op zitten verheugen, ook al was er nog geen enkele informatie over vrij gekomen.

Toen er in juli de coverimage van GTA Vice City Stories onthuld werd, was ik meteen helemaal vol van GTA Vice City Stories. Wat een prachtige cover is dat. Niet lang daarna kwam de allereerste GTA Vice City Stories-preview uit, die geplaatst werd in de Australian GamePro. Toen was ik meteen nóg meer vol van Vice City Stories en ook helemaal verrukt. Ik was er meteen de grootste fan van. Naast het feit dat het een hele mooie preview was, leek Vice City Stories me zo geweldig, en ik had vanaf dat moment een gevoel in mijn buik van: oh heerlijk, Vice City Stories! :D

Vanaf dat moment is er veel informatie naar voren gekomen, wat ons tot nu belandt en het nog steeds niet opgehouden is. Dat geldt ook voor mijn gevoel voor die fantastische Vice City Stories, due is nog steeds niet onverminderd. Sterker nog, nu de releasedatum steeds dichter bij komt, op dit moment nog 25 dagen) wordt dat gevoel alleen maar erger. Maar goed, Vice City Stories was en is nog altijd de top, en zodoende was ik erachter gekomen dat SummerBase ook ernstige last had van het 'Vice City Stories-fan-syndroom'. Tja, dat was natuurlijk helemaal leuk. Zodoende zijn we het 'The latest news from Vice City Stories' topic begonnen, en het resultaat zie je daarin. Zo zijn we met z'n tweeën dus de 'VCS-Brothers' gevormd.

Goed, de werkelijke reden van een 10 voor Vice City Stories bevat echt enorm veel argumenten, maar nu is mijn post al lang genoeg dus houd ik het kort.

Het feit dat we weer in Vice City mogen terugkeren is al één van de grootste cadeau's opzich: die fantastische, zomerse, tropische stad in de jaren '80: in één woord gewoon helemaal fantastisch.

Ook met de opening van de officiële GTA Vice City Stories website is er een heleboel informatie naar voren gekomen, zoals een radiostations die in GTA Vice City Stories voor zullen gaan komen. Een paar nummers die je er kon horen, vond ik al meteen prachtig klinken. Ik houd gewoon enorm veel van jaren '70- en jaren '80-muziek, en hoe Rockstar Games die soundtracks in Grand Theft Auto altijd zo fantastisch maakt: dat weet ik niet, maar ook bij deze soundtrack (ook al was het nog maar een voorproefje) was ik al meteen verkocht. De soundtracks in de Grand Theft Auto-spellen heb ik altijd al een reden gevonden om het spel te kopen, en dat is bij deze Grand Theft Auto variant absoluut niet minder geworden, sterker nog zelf meer.

Verder spreekt de hoofdpersonage Victor "Vic" Vance me erg aan, en ook de nieuwe features zoals 'Empire Building' zijn erg leuk en goed. Daar zit ik met smart op te wachten. Ook het feit dat Rockstar Games in deze Grand Theft Auto aandacht heeft besteeds aan het water is erg leuk: ik kan niet wachten om de eerste missie van het spel 'Say Cheese' te voltooien met de Jetski! (Oké, je beëindigt de missie op een motor, maar goed.)

Ook de nieuwe mini-game 'golven' lijkt me erg leuk. Verder ook de terugkerende personages zoals Lance Vance (de broer van Victor), Ricardo Diaz en Umberto Robina vind ik erg gemoedelijk. Ook de graphics en de specificaties zien er erg 'gelikt' uit. Voor mij kan Vice City Stories niet meer stuk, dat kon het trouwens al in het begin al niet. Ik heb alles wat vrijgegeven is van onder tot boven gezien, en ik kan maar één ding zeggen: bellisima!

Ik wacht met smart op de release-datum, want dit is echt mijn lievelings-GTA.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds kort heb ik een PSP, en van Liberty City Stories ben ik nu al fan. En aangezien ik van de GTA's die op de pc uit zijn Vice City nog het mooiste vind, heb ik uiteraard gekozen voor "(hoger dan een 10) als gta vice city stories uit is koop ik hem gelijk!". Alle informatie die uit is heb ik tot me door laten dringen, en hoe meer er uit is hou enthousiaster ik wordt. Dus de betreffende vrijdag spring ik na schooltijd op mijn fiets om hem te gaan kopen.

Het topic van SummerBase en PietjeII vind ik leuk om te lezen. Echt geweldig, al die info op een rijtje. Natuurlijk weet ik ook wel dat het topic niet veel zou zeggen over de inhoud van het spel. Daarmee bedoel ik dat de besturing heel anders kan zijn, de missies anders als dat ik zou verwachten, dat het spel trouwens totaal anders kan zijn als dat ik verwacht. Misschien bak ik wel niets van de missies, en gooi ik hem gelijk in de kast. Maar toch, wat ik zie is goed, en dat is natuurlijk al een groot voordeel.

Ik vergelijk VCS natuurlijk nog altijd met de fantastische sfeer in GTA Vice City. De sfeer die er hangt, de muziek, de missies, alles is perfect aan GTA Vice City. En mijn verwachting is dat GTA VCS ook zo'n fantastische sfeer krijgt. Kortom: GTA VC is voor mij dicht bij de perfecte GTA, en aangezien GTA VCS daarvan is 'afgeleid' denk ik ook dat deze GTA fantastisch wordt. Ik koop hem gelijk, en kan niet wachten om hem te spelen, dus daarom is het logisch voor mij om: "(hoger dan een 10) als gta vice city stories uit is koop ik hem gelijk!" te stemmen!

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Grand Theft Auto: Vice City Stories gaat me niet zo ver wegblazen als Grand Theft Auto: Vice City dat deed, wat vooral komt omdat Rockstar Games geen nieuwe stad neer heeft gezet. Maar na alle Engels- en Nederlandstalige previews, hands-ons en interviews in zowel tijdschriften als op websites te hebben gelezen, klinkt alles wel extreem positief.

Ik denk dat dit gewoon een zeer geslaagd en volwaardige Grand Theft Auto-titel gaat worden op handformaat. Ik denk dat dit spel laat zien dat de hardware van de PlayStation Portable veel krachtiger is dan werd gedacht en dat men nog lang niet het maximum heeft bereikt. Men zegt: 'Spellen met een open wereld werken niet goed voor de PlayStation Portable, want er zijn dan te veel laadtijden'. Rockstar Games bewijst het tegendeel.

Na dit deel ben ik toch wel een beetje aan vernieuwing toe. Zoiets als Grand Theft Auto III was voor de serie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef VCS een 9, het is een erg goed spel, weer een leuk verhaal, leuke sfeer in de stad, grafisch is het weer beter, en er zijn weer meer mogelijkheden. Ik vind het erg leuk om te zien hoe gta vooruit gaat, vergeleken met liberty city stories alleen al.

M'n enige minpuntje is dat de stad ongeveer 't zelfde is als bij Vice City. Ik bedoel hiermee dat er niks nieuws is bijgekomen, want grafisch is alles natuurlijk wel weer verbeterd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op '10' gestemd. Eigenlijk zou ik op '(hoger dan een 10) als gta vice city stories uit is koop ik hem gelijk!' moeten gestemd hebben maar ik wil eerst weten op welke firmware GTA Vice City Stories zal draaien. Als hij hoger is dan 2.7 wacht ik namelijk nog wat om hem te kopen, of ik koop hem, en wacht om hem te spelen :puh:. Klinkt gek, is het niet? Maar er zit natuurlijk een reden achter. Zoals sommigen hier weten werk ik mee aan 'WikiGTA', waar ik me vooral richt op het Liberty City Stories gedeelte. Ik beschrijf de (zij)missies en plaats er ook graag wat screenshots bij. Om screenshots te kunnen maken heb je de CheatDevice nodig. Hiermee kan je ingame screenshots (en filpjes) maken van LCS, als je een niet-gepatchte versie van LCS hebt en Firmware 2.00 tot en met 2.60 op je PSP. Ik wil dus eerst het LCS gedeelte wat afwerken zodat ik vervolgens (eventueel) mijn firmware kan updaten om Vice CIty Stories te kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het spel minimaal op 2.7 of 2.71 gaat lopen. En ik geloof dat je met deze firmware Edison's CheatDevice niet kan spelen. Misschien zijn 2.7, 2.71, 2.8 en 2.81 gekraakt zodat je het kunt downgraden, maar dan kun je Grand Theft Auto: Vice City Stories weer niet spelen en het is ook nog eens schadelijk voor je PlayStation Portable.

Op Maxbot staat:

"Warning: Do not upgrade to firmware 2.7 or 2.71 or you will not be able to use CheatDevice anymore!

They've patched the GTA exploit in fw 2.7. There is no possible workaround."

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op een 9 gestemt.

De pluspunten die ik vind:

- mooi water en natuurlijk het zwemmen

- Alle Minigames

- Nieuwe gangs en gebieden die nog in aanbouw zijn

- mooi en gedetaieerde explosie met mooie drukgolf

- Sommige voertuigen zien er weer een tikkeltje ouder uit omdat het 2 jaar eerder is.

- Empire Building mode

- Oude hoofdrolspelers die weer terugkomen

En alle dingen die verbeterd zijn die ik niet allemaal ga opnoemen

Minpunt:

- Geen PS2 versie waarschijnlijk wat wel jammer is voor veel mensen, ook voor mij helaas

- Het kan altijd beter. Bij mij bestaat een 10 helaas niet :puh:

Bewerkt: door DdJDean
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou op een zes stemmen, ware het niet dat ik al 'bekijk de resultaten' had gedrukt.

Vice City Stories wordt vast een leuk spel, maar biedt mij te weinig nieuws voor een GTA. Er zit natuurlijk een ander verhaal in met nieuwe missies, maar betere missies dan we al gezien hebben worden het niet. Het leukste aan een nieuwe GTA vind ik om de stad te verkennen, maar Vice City ken ik al helemaal. Het zou er dus op neer komen dat VCS, nadat ik hem heb uitgespeeld, niets meer te bieden heeft.

Eigenlijk is Vice City Stories meer een soort grote 'episode' die voor GTA4 op Xbox Live moet verschijnen. Het verlengt de speelduur met nieuwe missies en wat updates, maar niet meer dan dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een goeie 8 waard.

Waarom?

-Als allereerst vind ik 8 een hoog cijfer. Het is natuurlijk spectaculair dat er Vice City Stoires voor de psp uitkomt en verder met verbeterende punten. En waar ik niet omheen kan draaien die al zo goeie sfeer zal het altijd wel goed blijven doen :engel:

-Ik heb dus nu de positieve kant van mijn punten beshreven waarom ik het geen 10 of 9 waard vind? Een 10 vind ik naar mijn mening zeer zeldzaam om te geven want als je het een 10 geeft is het spel 100% top en dat vind ik het niet, een 9 vind ik ook erg hoog dus dat word het ook niet want als ik een 9 of 10 had gegeven was het spel in een nieuwe sfeer volle wereld en dit is toch een soort come back van vice city zelf.

-Ik zelf heb geen psp dus uitproberen zal moelijk gaan als hij gelanseerd word in Europa. Dat word hopen want als ze hem uitbrengen op de ps2 ga ik hem uiteraard kopen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...