Jump to content

Grand Theft Auto: Vice City Stories - De locaties


Pietje II

Recommended Posts

Volgens mij was er gezegd dat de drawdistance in vcs beter was dan die van vc op de ps2.

Als ik het goed zie is die screen van de pc versie waarop de drawdistance waarschijnlijk nog beter is.

Het zal dus volgens mij wel aan de drawdistance liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij was er gezegd dat de drawdistance in vcs beter was dan die van vc op de ps2.

Als ik het goed zie is die screen van de pc versie waarop de drawdistance waarschijnlijk nog beter is.

Het zal dus volgens mij wel aan de drawdistance liggen.

Nou je het zegt denk ik dat ook. Ik heb er nog een keer goed naar gekeken en er ontbreken ook andere gebouwen en ik kan me niet voorstellen dat die er ook niet in zitten. Volgens mij zag ik in Vice City ook een bordje aan de muur van het stadion met 1979 en nog iets er op... Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht er trouwens net aan dat je in de stunttrailer het stadion kan zien. Het zit er dus zeker in.

Weet je dat wel zeker? Dat het Hyman Memorial Stadium in GTA Vice City Stories zal zitten, daar is geen twijfel aan. Volgens een plakkaat aan de voorkant is het stadium in 1979 gebouwd, dus in 1984 is dat er nog wel (vooral omdat het er in 1986 ook nog is). Het lijkt mij in ieder geval logischer dat Phil Collins zijn concert in het gebouw houdt als waar Love Fist dat ook deed in de missie Publicity Tour in GTA Vice City.

Kijk hier maar eens:

Publicity_Tour_5.jpg

Maar goed, we zullen het wel zien. Het lijkt mij in ieder geval logisch dat Phil Collins niet optreedt in het Hyman Memorial Stadium dat er helemaal voor ingericht moet worden, terwijl er al een kant en klare concerthal in de buurt tot de beschikking staat...

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op de officiële site in het filmpje van de Splitz 6 de "Ghost Tower" gevonden. Ik weet dat er al bewijs is gevonden dat de luchtbasis en dus ook de toren er niet in zitten, maar ik laat het toch maar even zien.

ghosttoweryp2.png

Ik heb ook in het filmpje over helicopters het trailerpark gevonden;

trailerparkfu7.png

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Mij is ook nog iets anders opgevallen, en het verbaast me dat jullie het niet gezien hebben.

Volgens mij heb ik de pickup voor full health OF pickup voor rampage gevonden.

Let op de roze stip.

gtavcstrailer1hi0007wq3.jpg

Maar wat is dat ene eiland dan dat je ziet met die twee bruggen weet iemand dat?

ik ben daar nog nooit geweest met VC dus kan iemand het me uitleggen aub? het lijkt net een bos

Bewerkt: door GTAPROF1
Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat is dat ene eiland dan dat je ziet met die twee bruggen weet iemand dat?

ik ben daar nog nooit geweest met VC dus kan iemand het me uitleggen aub? het lijkt net een bos

Dit is de golfbaan waar je de minigame golfen kan spelen in VC was dit ook al aanwezig maar toen kon je er niet veel doen behalve met een golf club mensen slaan en in een caddy rijden. Het bevind zich op de plek waar op mijn kaartje een circel is getrokken.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom beginnen julie al zo vroeg over die locatie's wacht gewoon tot vrijdag en begin dan pas te verklaren en te laten zien want dan weet en zie je meer

ik geloof iedereen die wat gescheven heeft hier

maar ik hoor het allemaal wel zelf als ik hem in me handpalmen heb

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op de officiële site in het filmpje van de Splitz 6 de "Ghost Tower" gevonden. Ik weet dat er al bewijs is gevonden dat de luchtbasis en dus ook de toren er niet in zitten, maar ik laat het toch maar even zien.

ghosttoweryp2.png

Ik heb ook in het filmpje over helicopters het trailerpark gevonden;

trailerparkfu7.png

Dat was al een tijdje bekend. Althans, voor mij dan. De 'ghosttower' had ik al gezien in de eerste trailer, dus dat is niks verwonderlijks. Het trailerpark was ook allang bekend; anders had ik immers niet het trailerpark op het kaartje zo exact aan kunnen geven (zie eerste post van dit topic).

Overigens: als je mij niet gelooft dat ik de spooktoren al ontdekt had, kijk dan maar eens naar deze afbeelding die ik een tijd geleden gemaakt heb:

naamloos554547ei1.jpg

Kijk ook nog maar eens naar de datum waarop deze gemaakt is, als je me nog steeds niet gelooft. :puh:

Volgens mij niet maar ik weet het niet zeker allen zijn wel hele groote heuvels kijk eens goed

Dat stuk land op de achtergrond op de screenshot is wel degelijk de Leaf Links Golf Course, zie =>deze<= post die ik gemaakt heb dat aantoont dat de Leaf Links Golf Course zich op de achtergrond bevindt (dat was niet het hoofddoel van die post, maar het is er wel uit op te maken).

waarom beginnen julie al zo vroeg over die locatie's wacht gewoon tot vrijdag en begin dan pas te verklaren en te laten zien want dan weet en zie je meer

Dit topic is al een stuk ouder, dus is het wel logisch dat de locaties hierin nog besproken worden. Op dit moment, nu de uitgavedatum van Vice City Stories al zo dichtbij is, zou ik dit topic natuurlijk nooit nog starten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...