GTAgangsta Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Misschien beetje een vage foto, maar ik heb er een gevonden die leek op wat ik heb gezien: http://www.crestonusedcars.com/images/larg...lass_674128.JPG Het een een Oldsmobile Cutlass uit 1980 Alleen deze is 2-deurs, niet 4-deurs, maar ik denk dat hij ook wel in 4-deurs uitvoering was. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Hallo,, Toen ik keek bij de banshee van gta sa of wikigta, toen zag ik dat hij was gebaseerd op een Dodge Viper. Maar dat kan helemaal niet, omdat de Dodge Viper pas in 2005 in productie werd genomen. Greetzz GTAgangsta Reageren
Masturmind Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Info op WikiGTA klopt niet, de Dodge Viper is in 2005 in productie genomen, en GTA SA kwam in 2004 uit... Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Dat klopt en SA komt uit 2004 maar er is geen een enkele andere auto die er zo erg op lijkt (tenzij jij met een auto die voor 1992 werd gemaakt en er zoveel op lijkt met een dikke V8). R* heeft 'm iets ouder eruit laten zien en toen in het spel gezet. Bewerkt: 4 september 2008 door GTAGijsso Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Hallo,,Toen ik keek bij de banshee van gta sa of wikigta, toen zag ik dat hij was gebaseerd op een Dodge Viper. Maar dat kan helemaal niet, omdat de Dodge Viper pas in 2005 in productie werd genomen. Greetzz GTAgangsta dat kan wel want de ontwerpen zijn er al vaak meer dan een jaar voor ze echt in productie komen want ze maken eerst vele prototypes voor tests etc. Dus dat is geen foutje hoor. @GTAGijso: dat erbij ja Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Het ontwerp werd stond al in 1989 op de Detroit Motor Show En uit eindelijk ging de auto in 1992 in productie, het jaar waar GTA San Andreas zich dus afspeelt. Het gaat dus prima samen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 miss denkt hij dathet over een nieuwe versie gaat ofzo Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 miss denkt hij dathet over een nieuwe versie gaat ofzo Dat dacht ik idd, omdat ik dacht dat er maar 1 versie was. Reageren
.Senne Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 de eerste dodge viper stamt inderdaad uit 1992, en ook was er in 92 al de chrysler viper. klopt dus inderdaad wel. Reageren
Kloep Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Alle auto;s uit GTA IV zijn hier te vinden Reageren
Vansloneker Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Geen foutjes maar wat aanvullingen over de voertuigen in GTA-VC: De Kaufman Cab, de Zebra Cab en de Cabbie zijn gebaseerd op de Checker en de Banshee zie ik toch echt een Corvette in. De Ambulance is volgens mij een Ford Econoline let op de neus. De Barracks is een amerikaanse legervrachtauto uit of na de 2e wereld oorlog waarvan ik de naam even kwijt ben. Boxville 1984 GMC Van. FBI Rancher = 1986 Chevrolet Suburban De FireTruck heeft de grill van de Seagrave Reageren
Addicted2 Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Ik heb wat interessante aanvullingen op de carlist van GTA IV: Comet Gebaseerd op: Porsche 911 Turbo Aandrijving: 4WD, 20% voor, 80% achter Motortype: 6 Cilinder boxer (waarschijnlijk, net zoals de echte 911 Turbo, maar zeker een boxer.) Turismo Gebaseerd op: Ferrari 360 modena Aandrijving: Achterwiel Motortype: V12 (hoogstwaarschijnlijk) Foto's zijn niet echt nodig denk ik, het is alleen een aanvulling. Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Op wikigta staat er dat de Blista Compact in GTA IV gebasseerd is op de Honda CRX zoals bij vorige gta's maar volgens mij is de Blista Compact van de voorkant gebaseerd op de Volkswagen Corrado en van de achterkant op een Honda CRX. Blista Compact in GTA IV MIX: VW Corrado voorkant en Honda CRX Achterkant. Ik weet, het gaat eigenlijk nergens over maar was gewoon benieuwd of hier mensen mee eens zijn? Bewerkt: 30 oktober 2008 door SubaruFreak Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 hij lijkt inderdaad wel jah! Reageren
Basssss Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Eén groot verschil, die Corrado heeft vier voorlichten en de Blista Compact maar twee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.