Jump to content

Voertuigen gebaseerd op...


referer

Recommended Posts

De Faction is volgens mij eerder een Chevy Monte Carlo uit midden '80, voornamelijk de zo sprekende koplampen en vooral de T-roof met glazen inzetstukken is té sprekend om te ontkennen! :Y Ik ben Ami-gek, ik herkende hem gelijk!

De Faction heeft veel weg van een Ford Mustang uit 1979:

Faction_(GTA_IV).jpg

zie de vergelijking:

De Chevy Monte Carlo SS uit 1986

CH050126.jpg

De Chevy Monte Carlo SS uit 1986 (Let op de open T-Roof!)

1986_Chev_Monte_Carlo.jpeg

Na het bekijken van mijn eerste foto zou je zeggen "waar is die rechte lijn van zijkant van de Faction dan gebleven?" maar de Monte Carlo op de eerste foto heeft een full bodykit. Beide stammen uit 1986, maar die op de tweede foto heeft ook duidelijk dezelfde rechte lijnen! :D

@ Het wikiGTA Team, ik zou het houden op de "gewone" 1986 Chevrolet Monte Carlo, aangezien de Faction niet echt een rokje (bodykit) draagt in GTA IV. De T-Roof was standaard op deze uitvoering.

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    18

  • Dotz

    15

  • marv666

    10

  • The360box

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 maanden later...

Hakumai: 1985 Honda Prelude (maar dan 4deurs, in het echt is ie 2deurs.., maar hij is verder hetzelfde): 2nd_Honda_Prelude_2.0Si.jpg

Achterkant is wel ietsje anders.. maar ok. 't Is sowieso een Honda, Hakumai moet wel Japans/Chinees zijn ofzo, en Hakumai en Honda lijkt op de een of ander manier met elkaar te maken te hebben.. :puh: @FerryN hieronder: Nee man, de achterkant van de Prelude lijkt er dan toch nog steeds meer op dan die Silvia xD

Van de Feroci weet ik op de een of andere manier zeker dat de achterkant een japanner is, een Hyundai ofzo.. Ik weet dat ik er een heb zien rijden met bijna EXACT die achterlichten, alleen ik heb zo'n beetje alle Hyundai modellen al gehad op Google en ik kan hem niet vinden, terwijl ik wéét dat er zo'n soort merk is met een auto met die lichten en zo'n zwarte balk tussen de lichten... EDIT: Ik bedoel de Daewoo Espero denk ik, hij heeft er best veel van weg, ookal lijkt hij toch meer op die Lexus GS..

Fortune?

3576160004_medium.jpg

Ookal is dit een vierdeurs.. T'is een Hyundai Sonata van 1992

Cavalcade FXT is ook deels gebaseerd op een Chevrolet Avalanche,

Niche%20Roxxy%206%2026%20Avalanche.JPG

Verder denk ik dat de achterkant van de Comet deels(!) op deze Porsche gebaseerd is:

porsche-gt1-2.jpg

De Porsche GT1, maar hij zal ook best een beetje op de Carrera GT zijn gebaseerd van achteren... Dat spoiler-achtige-iets op de achterkant van de Comet kan alleen maar van zulk soort auto's komen, dat heeft Rockstar er niet zelf bij verzonnen :puh:..

Peyote is vooral een '55 Ford Thunderbird, van achteren met die dubbele lichten en vinnen waarschijnlijk een jaren '60 Cadillac, het idee van de koplampen komt denk ik van een 1967 Pontiac GTO of een Lincoln Mark II

Zo, dat was het wel weer even denk ik..

EDIT: Foutje gemaakt bij die Hakumai, een '86 Accord is bijna hetzelfde als ene '85 Prelude, alleen de Accord is een 4-deurs, met bijna dezelfde achterlichten als de Hakumai.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De feroci is toch echt gebaseerd op de eerste generatie Lexus GS en de lichten zijn van de 2de generatie Lexus GS

FEROCI_t.jpg

Lexus GSLEGS9396.jpg

De achterkant van een Lexus GSLeftRear.JPG

Dus volgens mij is de Feroci toch echt gebaseerd op een eerste generatie Lexus GS

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik weet niet of dit eerder gezegd is , maar bij de feltzer van Gta sa staat er '90 Mercedes Benz SL maar ik ben er nog niet tevreden mee , eigenlijk is het een Mercedes Benz R107 bouwjaar '71 to '89.

Feltzer

Image:Feltzer.jpg

Mercedes r107

Voorkant

Mercedes-Benz_SL_(R107)_and_SLC_(C107)_together.JPG

Achterkant

mercedes-sl-r107-280-1.jpg

De Bumpers

1982mb380slcnvt.jpg

1 Punt: Bij die serie heb je europees en amerikaanse versies (vanwege veiligheid enzo) De bumpers zijn amerikaans , maar de rest is volgens mij europees.

En dan over de Feltzer van GTA IV

Er staat Mercedes Benz SL550 maar om het compeet te maken is het een Mercedes R230 SL550 bouwjaar 2001/2008

Feltzer

Image:Feltzer_(GTA_IV).jpg

R230

Mercedes-Benz_SL500.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hakumai: 1985 Honda Prelude (maar dan 4deurs, in het echt is ie 2deurs.., maar hij is verder hetzelfde): *Plaatje*

Achterkant is wel ietsje anders.. maar ok. 't Is sowieso een Honda, Hakumai moet wel Japans/Chinees zijn ofzo, en Hakumai en Honda lijkt op de een of ander manier met elkaar te maken te hebben.. :puh:

Achterkant komt volgens mij van een Nissan Silvia S13 uit 92.

IMG_8645_RearOffset_S13.jpg

Maar dan wel de normale versie.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sorry voor deze bump:

Op WikiGTA staat dat de Club gebaseerd is op de Volkswagen Golf uit 1990. Ik vindt hem meer weghebben van een Polo uit 1990. Het is vooral aan de kont te zien.

Club:

800px-Club.jpg

Polo:

of02_0006285670.jpg

Golf:

of05_0006293670.jpg

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...