M0nk3yl0rd Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2007 Ik weet dat het misschien dom klinkt en dit is ook niet als kritiek bedoeld op deze fantastische walkthroughs van je, maar bij rampage 9 moet je auto's mollen met 'n shotgun, en geen yakuza's met molotov cocktails Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) hmm , ik heb de Rampage nog nooit gedaan maar zal het nu meteen ff nakijken ingame. Heb hem ff nagekeken en het klopt , je moet 8 auto's kapot maken met een shotgun. Bewerkt: 27 juli 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Mijn complimenten Bling! Ik ben nu bezig met ze allemaal te voltooien, in Portland toch. Maar je hebt een foutje over de beloningen. Ik heb er nog maar 4 gedaan, en de beloningen waren altijd $5000 hoger dan de vorige beloning... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mink Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Mijn complimenten Bling! Ik ben nu bezig met ze allemaal te voltooien, in Portland toch. Maar je hebt een foutje over de beloningen. Ik heb er nog maar 4 gedaan, en de beloningen waren altijd $5000 hoger dan de vorige beloning... Eigenlijk word na iedere keer het bedrag 5000 hoger(dacht ik, kweet het niet zeker) Bewerkt: 19 mei 2009 door mink Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mink Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Ik weet dat het misschien dom klinkt en dit is ook niet als kritiek bedoeld op deze fantastische walkthroughs van je, maar bij rampage 9 moet je auto's mollen met 'n shotgun, en geen yakuza's met molotov cocktails Jij gebruikt vast de nummers op de kaart maar die zijn anders vergeleke met die van Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mink Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Ik weet dat het misschien dom klinkt en dit is ook niet als kritiek bedoeld op deze fantastische walkthroughs van je, maar bij rampage 9 moet je auto's mollen met 'n shotgun, en geen yakuza's met molotov cocktails Jij gebruikt vast de nummers op de kaart maar die zijn anders vergeleke met die van Bling Ik heb de rampages op een andere save nog een keer gedaan en je had wel gelijk.M0nk3yL0rd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA3Betalover Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Bedankt voor het zetten dit heeft me redelijk geholpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude2 Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2011 Mogen er nieuwe plaatjes? Sommige doen het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheezburger Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2011 Bedankt voor de handige hulp, op naar de 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.