Jump to content

oud safehouse?


MASTERMIND

Recommended Posts

ik vraag me eigenlijk af wat er met het safehouse uit lcs is gebeurd in gta 3 :?

in gta 3 (dat na lcs komt in de gta timeline ) is dit opgeblazen en er bevind zich een gat in de weg naast + je kan een hp vinden

dit valt me op omdat ik eerst lcs heb gespeelt en daarna gta 3

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik LCS kocht (2 december 2005) had ik helemaal nog geen GTA III. Ik had het alleen eens gespeeld bij mijn neef. Als ik GTA III dan eindelijk zelf had, viel het me op dat dat savehouse volledig verwoest is. Dit is vast en zeker te wijten aan één of andere explosie. Hoe en waarom weten we niet, aangezien men er geen reden voor geeft in LCS.

Link to comment
Delen op andere websites

$NeoSyp$ Geplaatst 21 Oct 2006, 12:23:01

welk safehouse bedoelen jullie? welk eiland?

het safehouse in portland (gta lcs)

dat in gta 3 verwoest is

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

misschien woonde toni daar en heeft een vijandelijke gang het laten ontploffen of zoiets en daarom woont toni ook weer bij z'n moeke :puh:

Dat zou inderdaad best mogelijk zijn Big Brunelli maar waarom staan er dan stijgers bij? Het kan natuurlijk ook dat Toni in geld problemen komt en daarom zijn huis moet verkopen aan iemand die er een ander gebouw neer wil laten zetten dus het laat slopen.Mischien komen we het in een volgende GTA nog wel tegen.Het kan ook dat een van de vijanden van de Leone familie dit heeft gedaan want het is toch moeilijk om te zeggen of het nou afgebroken word (een beetje ruw afgebroken dan) of dat het een bom of iets dergelijks is geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Advancegta Geplaatst 21 Oct 2006, 19:46:33

(big brunelli @ 21 Oct 2006, 19:12:59)

big brunelli Geplaatst 21 Oct 2006, 19:12:59

misschien woonde toni daar en heeft een vijandelijke gang het laten ontploffen of zoiets en daarom woont toni ook weer bij z'n moeke

Dat zou inderdaad best mogelijk zijn Big Brunelli maar waarom staan er dan stijgers bij? Het kan natuurlijk ook dat Toni in geld problemen komt en daarom zijn huis moet verkopen aan iemand die er een ander gebouw neer wil laten zetten dus het laat slopen.Mischien komen we het in een volgende GTA nog wel tegen.Het kan ook dat een van de vijanden van de Leone familie dit heeft gedaan want het is toch moeilijk om te zeggen of het nou afgebroken word (een beetje ruw afgebroken dan) of dat het een bom of iets dergelijks is geweest.

misschien is er een bom ontploft enne maken ze zijn huiske opnieuw (vandaar de steigers)

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht komt het wel door een explosie, gezien de gaten in het wegdek naast Toni's flat. Het kan een vijandige aanslag zijn, het kan een ontplofte gas tank zijn, het kan eender wat zijn. We zullen het waarschijnlijk nooit weten. :{ Waarom de steigers er staan weten we ook niet. Waarschijnlijk om het geheel af te breken. Er staat ook een soort kraan bij de ruïne (zie screens hierboven). Merk ook op dat er geen spoor is van de garages en van de oprit die lager ligt dan het wegdek in LCS.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Zie deze pagina op Wikigta voor screens en info over de savehousen. Om de locaties wat duidelijker te maken, heb ik ff een kaartje voor je gemaakt:

**Klik** anders was hij te groot :puh:

@Whoopdidoo: Sorry, het was al weer een tijd geleden dat ik Gta 3 voor het laatst speelde :puh:

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt je toch vergist, M4X. De savehouse in Shoreside Vale, ligt toch een stukje meer naar links ;).

Foutjes zijn menselijk.

Maar even om deze post Nodig te maken.

Het zal wel een Explosie geweest zijn, zoals meerdere malen gepost is.

Maar het kan voor het zelfde geld, iets anders geweest zijn. Het wordt niet in LCS gezegd. Dus we komen er niet achter, of RockStar moet er een rede voor hebben.

~Whoop

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens gelezen dat het huis in gta Advance wordt opgeblazen.

Door wie stond er niet bij en ook niet waarom.

Zelf ben ik nooit ver geraakt in gta advance, maar misschien weet iemand anderes met gta advance wel of dit waar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...