Jump to content

Tussendoortjes?

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn vraag is zijn GTA Stories nu soort tussendoortjes om mensen nog even bezig te houden tot het nieuwe GTA 4 uit komt? of is dit ook gewoon 1 groot game met vele missies en meer mogelijk heden ? kan iemand me mischien daar antwoord op geven?

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

12

• mertin

4

• M4X

2

• BigM

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Het hangt er een beetje vanaf hoe je het bekijkt. Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze het stof van de mapjes van Vice City af hebben geblazen en de characters en de missies veranderd, maar dit vind ik dus niet. Er is heel veel veranderd, er zijn veel meer mogelijkheden en alles is weer mooier enzo. Naar mijn mening is het dus gewoon een gloednieuwe Gtagame en is hij zeker de moeite waard om te kopen, inplaats van Vice City met nieuwe mannetjes en een ander verhaal. Klik hier maar eens voor alle nieuwe feiten op een rijtje.

Geplaatst:

Ik vind The stories trilogie In de gta reeks helemaal geen tussendoortje

Die van liberty city stories was dat ook niet maar wel aan de zwakke kant

maar wat er nou al bekend is van Vice city stories vind ik personelijk het in geen enkel opzicht te vergelijken met een tussendoortje tot Gta 4

en het lijkt mij als het dan wel een tussendoortje dat ze het dan een stuk lelijker haddengemaakt maar dat word het totaal niet

GreetZZ 8)

Geplaatst:

Als je een echte GTA fan bent koop je hem gewoon! Als we Vice City Stories vergelijken met Liberty City Stories is Vice City Stories veel beter qua mogelijkheden enz. Als we Vice City Stories vergelijken met GTA Vice City is Vice City Stories veel beter qua mogelijkheden zoals zwemmen, golfen, Empire building enz.

Beter dan San Andreas? Nee, dat vind ik niet. Het komt toch nog wat te kort aan de enorme stad, maar daardoor is VCS zeker geen flutgame.

Sommigen zeggen ook dat VCS misschien op PS3 komt. Dit kan natuurlijk niet he? VCS is een goed spel, maar niet zo'n groot niveau voor de PS3. Dus PS2 is de enige mogelijkheid en als dat niet lukt blijft ie exclusief voor PSP. Maar je weet maar nooit! Hopelijk komt ie op PS2 alhoewel Rockstar zegt van niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Zijn er meer missies dan San Andreas ? want als je die beelden zo bekijkt wat RockStarGames heeft gemaakt lijkt het wel stuk mooier dan bij San Andreas water ziet er ook heel mooi uit en de Personen zien er ook beter uit naar mijn mening

Oja en bedankt voor jullie meningen ;)

Bewerkt: door GTAPROF1
Geplaatst:

Hoeveel missies is nog niet bekend. Ga er maar van uit dat er iets meer missies zijn als in GTA Vice city.

En de personen vind ik er gewoon uitzien. Niet beter of slechter.

Geplaatst:

Nou als je naar de Personen kijkt zien ze toch wel beter uit let maar eens goed op, op de eerste filmpje let op die vingers zijn uitmekaar gewoon mooi maar bij andere gta's zijn ze tegenmekaar aangeplakt

en khoop dat GTA San Andreas Stories ook wel uitkomt.. lijkt me wel een toffe game.. ik denk dat GTAIV

wel iets met San Andreas te maken zal hebben of met al die drie GTA spellen Liberty City en Vice City en San Andreas dat ze met mekaar verbonden zijn .. al die drie steden nou als dat zo was zou ik dat echt mooi vinden.. maarja k ben een echte GTA liefhebber vind het echt mooie games ;);)

Geplaatst:

ik vind altijd alle gta games anders het is nooit hetzelfden en het verveeld nooi alleen hoop ik dat ze gta ooit zo maken dat je kan kiezen hoe je wil eindingen of je eindigd als een bad guy of als en good gay dus als jij bijvoorbeeld in een missies je contact persoon neerschiet dat je missie dan ook goed is

Geplaatst:
ik vind altijd alle gta games anders het is nooit hetzelfden en het verveeld nooi alleen hoop ik dat ze gta ooit zo maken dat je kan kiezen hoe je wil eindingen of je eindigd als een bad guy of als en good gay dus als jij bijvoorbeeld in een missies je contact persoon neerschiet dat je missie dan ook goed is

Dit is al mogelijk in Splinter Cell Double Agent ;). Ik hoop dat dit ook zo is in Gta4, zodat je een paar missies kan overslaan net als in Gta3

Geplaatst:

Dit is al mogelijk in Splinter Cell Double Agent ;). Ik hoop dat dit ook zo is in Gta4, zodat je een paar missies kan overslaan net als in Gta3

kijk dat bedoel ik veel mensen zouden het leuker vinden als ze zelf konden kiezen hoe een game eindigd teminste ik ben wel zo iemand

Geplaatst:
Hoeveel missies is nog niet bekend. Ga er maar van uit dat er iets meer missies zijn als in GTA Vice city.

En de personen vind ik er gewoon uitzien. Niet beter of slechter.

Volgens een preview die ergens in september was uitgekomen zou de verhaallijn ongeveer 90 missies bevatten. GTA Vice City bevat een kleine 65 missies (met zij- en bedrijvenmissies erbij geteld). De verhaallijn van GTA San Andreas bevat ruim 100 missies, dus je kunt nagaan dat GTA Vice City Stories een flink assortiment aan missies heeft (en dan spreek ik alleen nog maar over de verhaallijn).

Zoals ik al in een ander topic vertelde kan je dit soort vragen of 'GTA Vice City Stories beter of slechter is dan ...' gewoon beter niet stellen (niet nu in ieder geval), dat is gewoon helemaal aan je eigen om te bepalen. Bovendien: Vice City Stories is helemaal nog niet eens uitgebracht, hoe kunnen wij daar nu al zo'n duidelijke mening over bepalen? In ieder geval zijn de 'stories'-GTA's absoluut geen tussendoortjes, maar volwaardige GTA's. En wie deze 'stories'-GTA's per se wél als tussendoortje wil zien: het is in ieder geval een zeer leuke opvulling voor het wachten op GTA IV. Je kan zeggen wat je wilt maar daar kan je me toch geen ongelijk in geven.

Geplaatst:

Ik denk eigenlijk wel dat dit "tussendoortjes" zijn, dit niet kleinerend bedoelt maar zo van; Er komt iets heel moois aan! :*D

Geplaatst:

Pietje k vind dat je gelijk hebt Stories is gewoon ook GTA'S alleen sommigen zeggen van dat het korte games zijn maar ik vind het gewoon een hele nieuwe GTA..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...