Jump to content

Tussendoortjes?


BangBros

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    12

  • mertin

    4

  • M4X

    2

  • BigM

    2

Top Posters In This Topic

ik weet niet sekers of dat gta 4 id hoor maarJa :$ :?

>>> Door GTA-Sheep: Ik had je vorige post verwijderd. Want het gaat hier om de vraag of VCS een tussendoortje is. Screens over een mogelijke GTA IV horen daar niet in thuis. Bovendien waren de afbeeldingen (vooral de eerste) veel en veel te groot<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City Stories is echt mooiste GTA tot nu toe absoluut geen tussendoortje ik denk dat LCS wel een soort proef GTA was

dat denk ik ook

Er zitten wel heel veel fouten in VCS, hoor...

Zoals?

Inderdaad, zoals...?

GTA Vice City Stories is écht een hele vernieuwing in de GTA-serie. Oké, niet zoals GTA III tegenover GTA2 was, maar ik heb bijna nog nooit zo'n fantastisch spel als Vice City Stories gezien. Neem nou de verhaallijn. Die cutscenes zien er uitstekend uit, ze zien er nog altijd wat PSP-achtig uit (logisch) maar ze zijn net zo goed als de cutscenes uit GTA San Andreas. De dialogen, de stemmen van de personages, ik vind dit echt zó perfect uitgewerkt, het is net of je een goeie film zit te bekijken. Daarover gesproken: deze verhaallijn bevat een echt goed verhaal. Niet zoiets dat even maar uit je mauw is geschut, nee echt een prachtige verhaallijn. En dan de missies, ze zijn echt vergelijkbaar en sommige zelfs superieur aan die van GTA San Andreas. Je zal geen enkele missie tegenkomen die dezelfde stijl heeft, allemaal zijn ze anders.

Maar verder ook die prachtige sfeer en muziek, dit is echt enorm goed uitgedrukt in Vice City Stories. De soundtrack is echt waar helemaal het einde. Ook de luchten zien er prachtig uit (de mooiste luchten tot nu toe, véél mooier als in GTA Vice City én in GTA San Andreas).

Ook grafisch is Vice City Stories enorm goed. De anti-alialisering is misschien niet volledig optimaal; heel af en toe is een schuine lijn nog een beetje pixelig, maar absoluut niet storend. De wegen zien er ook vernieuwd uit, en ook de textures zijn zeer mooi.

Het enige minpuntje is dat de wegen nog niet helemaal geladen zijn (en soms ook de gebouwen) als je héél snel aan komt rijden (bijvoorbeeld met een Infernus); ze zijn er wel, dat zie je ook maar ze zien wat wazig. Maar dit is meestal al na 1 à 1,5 seconden weer helemaal verholpen. Maar dan nog moet je er rekening mee houden dat dit een PlayStation Portable is, dus dat ligt aan de PSP dat het spel ietsjes langzamer laadt. Niet aan het spel zélf.

Verder ook de vele extra's en nieuwe features. Neem nou de 'Empire Building': perfect uitgewerkt en zeker een nieuw belangrijk aspect in de Grand Theft Auto serie. Heel mooi uitgewerkt, het ziet er absoluut niet uit alsof het er maar neer geflanst is en zoek jij het maar uit. Nee, perfect uitgewerkt. Ook de bewoners van Vice City zijn wederom vergelijkbaar en in sommige opzichten zelfs superieur aan die uit GTA San Andreas. Neem nou het vechten: (ook dat is véél beter als die in GTA San Andreas. Vic kan nu echt flink knokken met prachtige moves. Zie =>deze<= pagina om alle vechtmoves te bekijken.) de voetgangers verzetten zich ook echt hevig met goede verdedigingsmanouvres en aanvalstechnieken. Het is nu echt niet meer maar even een voetganger simpel doodmaken. De bewegingen zien er echt zeer flexibel uit. Ook als Vic of een voetganger geraakt wordt gaan ze gewoon krom van de pijn.

Ach ik kan nog uren doorgaan over alle fantastische (nieuwe) aspecten van GTA Vice City Stories. Ik durf echt te zeggen dat GTA Liberty City Stories zuigt in vergelijking met GTA Vice City Stories (en Liberty City Stories is al zo'n goed spel, dus kun je nagaan). GTA Vice City Stories kan je naar mijn mening zelfs al gaan vergelijken met GTA San Andreas. Vice City Stories is voor mij onbetwist mijn favoriete GTA.

Back to the point: noem jij dan nou eens minstens drie 'fouten' in GTA Vice City Stories, Insanity Prawn Boy. Er zitten echt wel een paar bugjes in, maar dat kan voorkomen (meestal gebeuren die in Vice City Stories bij een verkeerde samenloop van omstandigheden). Noem nou er dan eens drie wat er volgens jou fout is aan Vice City Stories. En dus niet dingen zoals: "rond 21:00 uur is het voor mij te donker!", nee, dat is geen fout. Noem er dan eens drie. Ik ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb geen VCS maar als ik alle meningen zie, de screens, de nieuwe dingen denk maar aan Phil Collins, ze hadden ook gewoon het oude kunnen behouden. Maar nee ze hebben er heel erg veel energie in gestopt om een super top game te maken voor de PSP! Check de site, die van LCS is een stuk simpeler hoor.

Ook is dit geen Rockstar North productie wat betekent dat: Rockstar North alle tijd en energie in GTA IV stopt want dit is van Rockstar "naam vergeten" die alleen dingen voor de PSP maakt. En zou wilden een hele goede PSP game hebben dus dan krijg je VCS.

Dus dit is geen tussendoortje!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...