Jump to content

Tussendoortjes?


BangBros

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    12

  • mertin

    4

  • M4X

    2

  • BigM

    2

Top Posters In This Topic

Nee dat zeg ik gewoon ik denk het wel PSP is gewoon ook een PS3 alleen je kan het meenemen

>>> Door Dizzee: Kan je alsjeblieft eens ontopic gaan posten. Wat je hier post en je vorige post gaan helemaal niet over het onderwerp. Dat geld ook voor andere topics. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de stories helemaal geen tussendoortjes want VCS is al heel goed als ik de feiten moet geloven

wat ik wel vind is dat LCS tegenviel (waarschijnlijk kwam dat omdat sony toen nog niet wist hoe je grote spellen op een UMD zet waardoor het spel slechter werd)

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft denk ik niet echt 'zin' om een nieuw spel te maken, dus ze nemen een oud spel, vernieuwen de graphics, plaatsen nieuwe missies erin, nieuwe voertuigen, mannetjes en maken heel veel nieuw. Dus het is niet echt een gehele game, maar ook geen tussendoortje.

@Tiesto: Rockstar wist wel dat er veel meer op een umd past. Alleen ze hebben volgens mij niet meer gedaan omdat er al HEEL veel veranderd is...: moters, missies, mensen... etc... En rockstar wilde volgens mij snel een spel op de markt hebben voor de psp, Rockstar in ieder geval EEN spel op psp heeft. Zeg het me als ik fout zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...