Jump to content

Vice city st: koopbaar bij mediamarkt


BigM

Recommended Posts

DAMES EN HEREN GTA VCS IS NU TE KOOP BIJ MEDIAMARKT

ik zeg dit zodat iedereen die hem wilt kan halen

het stond in de mediamarkt-krant van zoetermeer bij media markt voor 44 euro

morgen ben ik de vcs eigenaar .. Julie ook?

peace 8)

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BigM

    6

  • Boris H.

    2

  • MASTERMIND

    2

  • BangBros

    2

Top Posters In This Topic

Wist je dat het verboden is om foute berichten te plaatsen? Dit bericht is helemaal niet waar ik heb toenet naar de site van Media-Markt geweest waar je de volders in flash kan bekijken en ik heb op die van Alkmaar gekeken op de game pagina maar niks te vinden over VCS hoor. Maar mischien heb jij wel een link waar het bewijs staat. Ik weet het niet zeker hoor maar ik ben er bijna zeker van dat dit fake is.

Link to comment
Delen op andere websites

DAMES EN HEREN GTA VCS IS NU TE KOOP BIJ MEDIAMARKT

ik zeg dit zodat iedereen die hem wilt kan halen

het stond in de mediamarkt-krant van zoetermeer bij media markt voor 44 euro

morgen ben ik de vcs eigenaar .. Julie ook?

peace 8)

Ben je dit wel zeker, aangezien Vice City Stories pas in Europa komt op 3 november ? Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt, en in de krant stond 'Binnenkort verkrijgbaar' of iets in die richting of 'Verkrijgbaar vanaf 03/11/06'.. Kijk het nog eens na, een foutje kan altijd gebeuren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou k kan lezen en in het mediamarkt boekje stond dat hij uit was en een vriend in denhaag kreeg hem ook en heeft het bevestigd DUS GEEN SItE maar een Krant Dus geen link!!!!

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

Elke Mediamarkt heeft zijn eigen prijzen en krantjes. Elke mediamarkt is eigenlijk een apart bedrijf. Ze zeggen de goedkoopste te zijn. Dat zijn ze dus ook van de regio. De Mediamarkt een plaats verder op kan dus gewoon 10 euro goedkoper of duurder zijn.

Een krantje is meestal voor een bepaalde periode. Dus er staan nu ook al spellen in die waarschijnlijk in die 2 weken dat het krantje er ligt uit komt.

BigM dat het in een boekje staat wil nog niet zeggen dat het er ligt. Meestal ligt het spel pas een paar dagen van te voren in magazijn (en niet een week). Ze mogen het btw niet voor de release datum verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar joriz(ps:geen beschuldeging)

er staat dat hij daar al gister ge-releast is er staat vanaf 22-10-06 dat was dus 2 dagen geleden

Sorry BigM, wat je nu zegt is gewoon onzin. Op de website van Rockstar Games staat dat Vice City Stories op de PSP komt op 31 Oktober in Noord-Amerika en op 3 November in Europa. De Media Markt kan gewoon niet Vice City Stories nu al verkopen. Die krantjes worden al weken van te voren gedrukt. Dus er kunnen fouten in het krantje zitten omdat er nieuw nieuws is over Vice City Stories. Als een krantje is gedrukt kunnen de gedrukte artikelen niet worden bewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

als je hier morgen een screen post van jezelf met VCS in je hand geloof ik je,

en rij ik naar zoetermeer om VCS te halen.

Boris H.

BTW: ik heb gekeken in het foldertje van zoetermeer maar er staat niet verkrijgbaar vanaf 22 oktober bij hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het in dat krantje staat wil nog niet zeggen dat het waar is, want waarschijnlijk heeft de Mediamarkt gewoon een foutje gemaakt. In de Intertoyskrant staat ook dat je de PS3 op 17 November kunt halen, terwijl iedereen weet dat de PS3 is uitgesteld tot maart 2007. Ga er maar vanuit dat het niet waar is en dat je morgen met lege handen thuis komt. Releasedata zijn nou eenmaal onverbiddelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

De release-datum is dus niet de datum dat het spel af is, en helemaal getest enzo, maar de datum waarop de uitgever zegt, ga het maar verkopen, maar dat het spel al wel een paar weken in de magazijns kan liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat sommige mensen zo eigenwijs moeten zijn. De datum van uitgave (in het Engels release-) van GTA Vice City Stories is voor de Amerikanen op 31 oktober en voor Europa op 3 november (voor Australië op 10 november, maar goed dat even terzijde). Zoals Piet-Herr al zei zijn deze releasedata nou eenmaal onverbiddelijk; ik kan ook wel zeggen dat ik al GTA Vice City Stories in bezit heb maar dat kan nou eenmaal niet. Ook als je zou besluiten de betreffende Mediamarkt te overvallen zou je in het magazijn momenteel ook nog lang geen Vice City Stories aantreffen. Hoogstens twee a drie dagen voor de releasedatum zou Vice City Stories al binnen kunnen zijn. Desalniettemin is het voor verkooppunten strikt verboden om voor de releasedatum al hun waar te verhandelen.

Kortom: BigM, maak je jezelf nou niks wijs want Vice City Stories is niet in de Mediamarkt verkrijgbaar. Het kan hoogstens een drukfout zijn in de folder, of jij hebt zelf ergens overheen gekeken. Dan komen we weer terug bij het beginpunt: ik kan ook wel zeggen dat ik GTA Vice City Stories heb, maar dat geldt net zoals voor de Mediamarkt dat dat gewoon niet waar is. Dus bespaar jij je nou alsjeblieft de moeite; we willen niet dat jij van een koude kermis terugkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke zet hier maar een slotje op :slotje:

het stond er ergt duidelijk maar fouten maken is menselijk

ik ga toch kijken of hij eris en zo ja meld ik het meteen

maar zoals pietje II al zegt kom ik waarschijnlijk Zonder thuis :-(

Ik moet waarschijnlijk gewoon tot 3 november wachten zoals iedereen dus

Zett hier maar slotje op :slotje::slotje::slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Of misschien heb je een scanner, en kun je het betreffende artikel screenen.

Nu maak je je er opeens wel erg makkenlijk vanaf met 4 slotjes of niet.

Post hier morgen maar of je hem hebt, of als je een scanner hebt vandaag nog.

Dan kan hij met of zonder bewijs op slot. Nu weten we nog helemaal niks. Zeker wil ik het natuurlijk wel weten, Maar ik ga uit van ieders mening in de posten boven mij.

Mvg,

pennywise

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...