Jump to content

Vice city st: koopbaar bij mediamarkt


BigM

Recommended Posts

Ja maar joriz(ps:geen beschuldeging)

er staat dat hij daar al gister ge-releast is er staat vanaf 22-10-06 dat was dus 2 dagen geleden

Sorry BigM, wat je nu zegt is gewoon onzin. Op de website van Rockstar Games staat dat Vice City Stories op de PSP komt op 31 Oktober in Noord-Amerika en op 3 November in Europa. De Media Markt kan gewoon niet Vice City Stories nu al verkopen. Die krantjes worden al weken van te voren gedrukt. Dus er kunnen fouten in het krantje zitten omdat er nieuw nieuws is over Vice City Stories. Als een krantje is gedrukt kunnen de gedrukte artikelen niet worden bewerkt.

Dat kan wel. De MediaMarkt verkocht mij Daxter ook al een paar dagen voor de Europese lancering en het Lite-pack van de Nintendo Dual Screen hadden ze daar ook al een halve week voordat het officieel uit zou moeten komen. Maar dat iets 10 dagen eerder komt dan het staat gepland, dat lijkt mij een beetje stug.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BigM

    6

  • Boris H.

    2

  • MASTERMIND

    2

  • BangBros

    2

Top Posters In This Topic

Ach wat boeid et mischien wou die wel een geintje uithalen of dat ie het fout heeft zoals hij zegt fouten zijn menselijk... als die toch nog beweert dat hij hem heeft kan ie net zo goed scannen die artikel of een foto van maken en op site posten klaar...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net op de site van mediamarkt gekeken en in de folder van Zoetermeer van 23-29 oktober staat wel Vice City Stories... Het zou nog best wel eens waar kunnen zijn wat hij zegt... :t

Link to comment
Delen op andere websites

Sterker nog.....ik heb het foldertje hieronder gezet...althans een screenshot. Inderdaad staat de aanbieding daarin. Wat een dwazen :N

Ik denk dat ze dit niet kunnen waarmaken, maar bigM had in ieder geval gelijk in het begin van dit topic :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Dames en heren ik ben nog wezen kijken voor vcs bij mediamarkt en andere winkels .het andwoord was nee

de mensen van mediamarkt zijden namens iedereen :sorry

ook zij elke winkel verder dat je gewoon goed moet geloven in de release van 3 november

in uit zondering van de echte games winkels zoals futurezone

die verwacht hem 2 dagen eerder

Greetz 8)

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto Vice City Stories komt niet op de computer uit, want ten eerste we hebben als een Vice City spel op PC en het is exclusief voor de PlayStationPortable. Wel is er een kans dat hij naar de PS2 gaat om de simpele reden dat veel mensen geen zin hebben om een PSP te kopen en uiteraard kan het wel, maar goed Gordon Hall de Director / baas van Rockstar Leeds (De makers / scripters van het spel) heeft verteld dat ze niks in zien voor een versie naar de PS2 en vooral de graphics zouden het niet aan kunnen, maar we zullen het zien. We gaan uiteraard eerst genieten van de PSP versie van Vice City Stories. De PC versie zal dus absoluut niet komen van dit spel! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dames en heren ik ben nog wezen kijken voor vcs bij mediamarkt en andere winkels .het andwoord was nee

de mensen van mediamarkt zijden namens iedereen :sorry

ook zij elke winkel verder dat je gewoon goed moet geloven in de release van 3 november

in uit zondering van de echte games winkels zoals futurezone

die verwacht hem 2 dagen eerder

Greetz 8)

zo zie je maar, foutjes maken is menselijk :D

Link to comment
Delen op andere websites

tjah dat had ik ook vorig jaar bij gta lcs....staat het spel in hun folder dus ik vet blij en race naar de stad naar de mediamarkt....ga ik naar de games en zie hem nergens staan...ik ga naar een van hun medewerkers en vraag het en zeg dat het wel in het krantje stond maar hij was er nog niet :N dus wat die mediamarkt doet is een beetje vaag kwa games :bonk:

kneef 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...