Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Bij CPU-Z veranderen de core speed nog wel eens. De ene keer draait hij op 3099Mhz en dan zit hij opeens weer op 3132Mhz :bonk:

Weet iemand waarvan dit komt?

EDIT: hij veranderd bijna elke seconde met ongeveer 2mhz, dan weer omhoog, dan weer omlaag. Maar daarnet zat hij op 3170mhz :bonk: :bonk:

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Een variërende bussnelheid.

Heeft mijn laptop ook last van, FSB varrierd van 790MHz tot 810MHz x (6-10) wat kleine klokverranderingen veroorzaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een processor koopt van 2500 Mhz, draait hij daar nooit op. Meestal is het iets van 2511 of 2498 Mhz. En dat kan wel eens veranderen.

Niets om je zorgen over te maken in ieder geval. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Noes! Nieuw temperatuurrecord van m'n Core 2 Duo..71 graden! :( Naja, morgen aan die koelgaatjes eens zuigen met de stofzuiger...:)

Niks aan de hoor, kunnen ze makkelijk hebben. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Is er kans dat ik m'n laptop beschadig als ik hem uitzuig met de stofzuiger aan die gaatjes?

Ooh een laptop.. :D kan hij zeker hebben.

Mijn C2D in laptop record staat op 91*c, fan ging niet aan om een of andere reden :S

Link to comment
Delen op andere websites

De Intel Core 2 Duo's ownen gewoon! :D Maar is een Pentium Dual Core hetzelfde als een Core 2 Duo? Ik dacht dat de Pentium slechter was hé?

@ hieronder: Thanks for the info! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De Intel Core 2 Duo's ownen gewoon! :D Maar is een Pentium Dual Core hetzelfde als een Core 2 Duo? Ik dacht dat de Pentium slechter was hé?

Een Pentium Dual Core is een Core 2 Duo met minder processor L2 cache en een lagere bussnelheid, voor de rest is het hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

De Intel Core 2 Duo's ownen gewoon! :D Maar is een Pentium Dual Core hetzelfde als een Core 2 Duo? Ik dacht dat de Pentium slechter was hé?

Een Pentium Dual Core is een Core 2 Duo met minder processor L2 cache en een lagere bussnelheid, voor de rest is het hetzelfde.

dual core is wee wat anders als core2duo :), dualcore is nog een stukkie slechter.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...