Jump to content

Hardware Helpdesk

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

90

• Limbolander

84

• TaartJJ~!

84

• Djmaddox

72

Geplaatst:

Mijn verkenner loopt zo af en toe vast.

Dan krijg ik dat bericht van Windows Verkenner werkt niet meer. blabla

Na 30 sec doet alles het weer maar het is heel storend tijdens games.

Dan loopt alles ook vast.

het is sinds gisteren begonnen.

Geplaatst:

ja scan maar met mbam, er is weinig kans op iets anders dan een virus

Geplaatst:

ja scan maar met mbam, er is weinig kans op iets anders dan een virus

Niets gevonden.

Btw. ik denk wel dat ik die laptop koop.

Want

filmpje laat zien dat hij het wel kan.

Wel een I7 820 ofzow, maar wel weer een slechtere videokaart ;)

Geplaatst:

Ik zou eerder zeggen vergelijkbaar. Dat zijn de 280 en de 5850 desktop varianten in ieder geval wel, het lijkt me dat de laptop varianten niet veel anders zijn... (dus tussen de 280 en 5850, ik weet wel dat er een verschil zit tussen laptop 5850 en desktop 5850)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou eerder zeggen vergelijkbaar. Dat zijn de 280 en de 5850 desktop varianten in ieder geval wel, het lijkt me dat de laptop varianten niet veel anders zijn... (dus tussen de 280 en 5850, ik weet wel dat er een verschil zit tussen laptop 5850 en desktop 5850)

De 280M staat gelijk aan de 9800GTX+ desktop variant.

De 5850M staat gelijk aan de 5770 desktop variant.

En de 5850 heeft ook nog DX11 :D

Bewerkt: door Kryziek
Geplaatst:

@Hayte,

ik heb nu een Digiconnect (nogwat) en dat is echt een kut router. Ik slaap op de zolder en heb daar ook mijn PS3 staan, en met deze router heb ik vaak 40-50% ontvangst, kan ik dan het beste een Wireless-N router nemen? Of gaat 802.1n niet samen met de PS3?

Ik denk de 6200.

Nog een vraagje:

Is dit een beetje een goede keuze voor een pc upgrade?

=1&product[71322]=1&product[206667]=1&product[97107]=1"]Klik

Ik wil me HDD, videokaart, dvd drive, randapparatuur, scherm en kast hergebruiken.

Hoe hoog loopt GTA 4 met deze samenstelling incl. me videokaart?

En kan ik hier later nog een betere kaart in steken en dan weer volop gamen zonder nog iets te upgraden(voeding)?

Jawel, maar als je wilt besparen, kan je altijd nog een socket 1156 mobo + i7 nemen, wat je zo'n 150 euro scheelt, en zo ver ik weet ook redelijk weinig kwa prestatie's

Overigens kunnen wij totaal niet ruiken wat voor grafische kaart je hebt. Dus kunnen wij ook niet zeggen hoe soepel het zal lopen. En de voeding voldoet voor die processor en een grafische kaart.

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Ik denk de 6200.

Lol, die 6200 zit in mijn 6 jaar oude PC en de SiS in mijn 3 jaar oude PC clown.gif

Jawel, maar als je wilt besparen, kan je altijd nog een socket 1156 mobo + i7 nemen, wat je zo'n 150 euro scheelt, en zo ver ik weet ook redelijk weinig kwa prestatie's

Overigens kunnen wij totaal niet ruiken wat voor grafische kaart je hebt. Dus kunnen wij ook niet zeggen hoe soepel het zal lopen. En de voeding voldoet voor die processor en een grafische kaart.

Dan kom ik hier op uit:

=1&product[226358]=1&product[71322]=1&product[58761]=1"]Klik

Processor is wel duurder maar moederbord goedkoper. (ik ben gebonden aan een micro-atx omdat me kast klein is)

Ik ben niet echt bekend op het gebied van moederborden maar zag wel dat die 1 een p58 chipset had en de 2e een p57, maakt dat nog verschil?

In me sig staat alles wat ik nu heb :puh: Dus de NVidia 9800GTX+ 512mb

Ik denk de 6200.

Lol, die 6200 zit in mijn 6 jaar oude PC en de SiS in mijn 3 jaar oude PC clown.gif

Ik heb nog nooit van SiS gehoord, maar het kan zijn dat hij beter is :puh:

Geplaatst:

Die chipsets hebben meer invloed bij overclocken. En met je huidige grafische kaart en i7 kan je GTA IV wel tot Medium schoppen, denk ik.

Overigens is SiS een moederbord fabrikant (die alleen maar OEM moederborden maakt), en de Mirage lijn zijn ingebouwde grafische kaarten (lijkt mij). Ik denk dat de 6200 en de Mirage redelijk hetzelfde zijn, maar dat de 6200 nét iets beter is. Ze zijn alleen geen van beide geschikt om mee te draaien in de huidige spellen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...