Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Een watte? icon_cab.gif

medium lukt net denk ik.

Heb ik dan een fijn FPS?

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kwam je duurder uit. En wat voor een verschil maakt het dan als je in één pakket twee geheugen kaartjes of in twee pakketen 1 geheugen kaart? O.o

En ja, dan hoor je een fijn FPS te hebben. Anders zou Kryziek in plaats van Medium Low hebben gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kwam je duurder uit. En wat voor een verschil maakt het dan als je in één pakket twee geheugen kaartjes of in twee pakketen 1 geheugen kaart? O.o

Kan voor instabiliteit zorgen in dual channel, aangezien de chips vaak niet uit dezelfde serie komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment heb ik op de plek waar je dvd brander aansluit een hardeschijf gezet. Er blijft 1 plek over (heb de naam vergeten hoe dat heet) als ik op de overgebleven plek mijn dvd brander aansluit, kan de pc hem niet zien.

Hoe kan ik dit oplossen? Door een andere voeding erin te doen?

Rapport van Dieko's computer

Uitgevoerd op 27-3-2010, 14:18:41

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|Hewlett-Packard  

 |Computermodel:|HP d530 SFF(DZ033T)  

 |Computernaam:|DIEKO  

 |Systeemtype:|x86 (32-bits) systeem  

 empty.gif   

 motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|Hewlett-Packard  

 |Model:|085Ch  

 |BIOS Fabrikant:|Hewlett-Packard  

 |BIOS Model:|786B2 v2.44, versie 786B2 v2.44  

 |Aansluitingen:|AGP (Vrij), PCI Slot 1 (Gebruikt), PCI Slot 2 (Vrij), PCI Slot 3 (Vrij)  

 |Poorten:|COM A (Serieel), PARALLEL (Parallel), USB 1 (USB), USB 2 (USB), USB 3 (USB), USB 4 (USB), Front USB (P24) (USB), Front USB (P24) (USB), KEYBOARD (Toetsenbord), MOUSE (Muis), CD-IN (P7) (Audio), AUX-IN (P11) (Audio), PRIMARY IDE (P20) (Geen), SECONDARY_IDE (P21) (Geen), FLOPPY (P10) (Geen), Rear MIC (Audio), FRONT AUDIO (P23) (Audio), LINE IN (Audio), FRONT AUDIO (P23) (Audio), HEADPHONE/LINEOUT (Audio), RJ45 (Netwerk), CHASSIS FAN (P8) (Geen), SPEAKER (P6) (Geen), VIDEO (Video), MULTIBAY CONNECTOR (P27) (Geen), SATA CONTROLLER 0 - SATA0 (P30) (Geen), SATA CONTROLLER 1 - SATA1 (P31) (Geen), PASSWORD CLEAR (E49) (Geen)  

 empty.gif   

 processor.gifProcessor|Model:|Intel® Pentium® 4 CPU 2.80GHz (Dual Core)  

 |Kloksnelheid:|2793 MHz  

 |Socket & Cache(s):|XU1 PROCESSOR  

 empty.gif   

 memory.gifGeheugen|Grootte:|1527 MB RAM  

 |Type(s):|512 MB RAM (Onbekend-400 PC?-3200 200 MHz, DIMM), 512 MB RAM (Onbekend-333 PC?-2700 166 MHz, DIMM), 256 MB RAM (Onbekend-333 PC?-2700 166 MHz, DIMM), 256 MB RAM (Onbekend-400 PC?-3200 200 MHz, DIMM), 1 MB RAM (Flash, Onbekend)  

 empty.gif   

 harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:), NTFS (D:), NTFS (E:)  

 |Grootte:|304,94 GB (97,65 GB (C:) + 92,25 GB (D:) + 115,03 GB (E:) )  

 |Vrije ruimte:|238,90 GB (69,49 GB (C:) + 76,21 GB (D:) + 93,20 GB (E:) )  

 empty.gif   

 drives.gifStations|Type(s):|C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Lokale vaste schijf  

 |Model(len):|C: Maxtor 6L200P0 IDE, D: IC35L120AVV207-0 IDE  

 empty.gif   

 soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|Philips  

 |Model:|Philips ToUcam Pro-camera; Audio (microfoon)  

 empty.gif   

 videocard.gifVideokaart|Model:|Intel® 82865G Graphics Controller  

 |Beeldprocessor:|Intel® 82865G Graphics Controller (0x2572)  

 |Geheugengrootte:|96 MB VRAM  

 |Stuurprogramma:|ialmrnt5.dll, versie 6.14.10.4396  

 empty.gif   

 display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen)  

 |Model:|Plug en Play-monitor  

 |Schermresolutie:|1280x1024 (Normaal 5:4 SXGA)  

 |Kleurdiepte:|32-bits  

 |Frequentie:|60 Hz  

 empty.gif   

 mouse.gifMuis|Fabrikant:|Microsoft  

 |Model:|PS/2-compatibele muis  

 |Aantal knoppen:|3  

 |Aansluiting:|PS/2  

 empty.gif   

 keyboard.gifToetsenbord|Model:|Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord  

 |Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen)  

 |Functietoetsen:|12  

 empty.gif   

 networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|1394-netwerkkaart (Ethernet 802.3), Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet (Ethernet 802.3)  

 empty.gif   

 directx.gifDirectX|Versie:|9.0c  

 empty.gif   

 operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows XP Professional  

 |Versie:|5.1.2600  

 |Service Pack:|Service Pack 3  

 empty.gif   

[/table]

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.0.0.133)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een kwestie van de jumpers goed neerzetten (die dingen die je op die rij van pinnetjes schuift). Je moet de DVD drive dan als master zetten en de HDD als slave.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, die PC is een bottleneck opzich. :7

Er word anders niks gelimiteerd door een ander onderdeel. De CPU kan voluit z'n gang gaan, de videokaart zal wel moeten/

Daarmee zou je anders geen Far Cry 2 op High kunnen spelen, wat met een 9800GT wel lukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarmee zou je anders geen Far Cry 2 op High kunnen spelen, wat met een 9800GT wel lukt.

Zeg ik dat dat dan? Ik zeg alleen maar dat de onderdelen niet gelimiteerd worden en voluit kunnen werken bij games bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarmee zou je anders geen Far Cry 2 op High kunnen spelen, wat met een 9800GT wel lukt.

Zeg ik dat dat dan? Ik zeg alleen maar dat de onderdelen niet gelimiteerd worden en voluit kunnen werken bij games bijvoorbeeld.

De CPU kan op deze manier niet helemaal benut worden vanwege de trage videokaart. Dus kan hij niet voluit werken. Dus is er een bottleneck.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...