Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

De CPU kan op deze manier niet helemaal benut worden vanwege de trage videokaart. Dus kan hij niet voluit werken. Dus is er een bottleneck.

Dat is niet zo. De CPU verstuurd gewoon de instructies die hij krijgt, maar de videokaart kan daar weinig mee en daardoor gaat het beeld stotteren.

Shit, ik begin te twijfelen. Never mind, ik ga maar eens vroeg naar bed.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Ja, die PC is een bottleneck opzich. :7

Er word anders niks gelimiteerd door een ander onderdeel. De CPU kan voluit z'n gang gaan, de videokaart zal wel moeten/

Daarmee zou je anders geen Far Cry 2 op High kunnen spelen, wat met een 9800GT wel lukt.

Kan een 9800GT bij die processor? :o

Met die videokaart kan je toch IV op low-med

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een 9800GT en Pentium D, en ik heb veel moeite om free roamers fatsoenlijk te doen. Saints Row 2 lukte niet lekker, APB (Beta) lukt niet lekker, GTA IV heb ik nog niet geprobeerd, maar daar verwacht ik ook helemaal niks van.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan een 9800GT bij die processor? :o

Met die videokaart kan je toch IV op low-med

Je kan ook een HD5970 bij die processor doen, alleen zit die bij gamen uit zijn neus te eten.

Link to comment
Delen op andere websites

Word hier nou beweert dat je met een 9800GT/die andere GTAIV op low/med + Pentium D kunt spelen? crazy.gif

Lezen is ook een vak, kneus.

Ik heb zelf een 9800GT en Pentium D, en ik heb veel moeite om free roamers fatsoenlijk te doen. Saints Row 2 lukte niet lekker, APB (Beta) lukt niet lekker, GTA IV heb ik nog niet geprobeerd, maar daar verwacht ik ook helemaal niks van.

Er staat dus dat het VOOR GEEN ENE METER draait.

Link to comment
Delen op andere websites

Word hier nou beweert dat je met een 9800GT/die andere GTAIV op low/med + Pentium D kunt spelen? crazy.gif

Lezen is ook een vak, kneus.

Ik heb zelf een 9800GT en Pentium D, en ik heb veel moeite om free roamers fatsoenlijk te doen. Saints Row 2 lukte niet lekker, APB (Beta) lukt niet lekker, GTA IV heb ik nog niet geprobeerd, maar daar verwacht ik ook helemaal niks van.

Er staat dus dat het VOOR GEEN ENE METER draait.

Het is geen enkele meter ^_^

>>> Door Thundercover: Je mag kiezen met hoeveel n'en je mierenneuken schrijft. :roll:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

MIJN HARDESCHIJF MAAKT RARE GELUIDEN EN WORDT NIET GEVONDEN DOOR DE PC????? HELP MIJ

HEB JE ER MET EEN HAMER OP GESLAGEN?

Maak je PC open en kijk of alle kabels nog goed vastzitten.

Link to comment
Delen op andere websites

MIJN HARDESCHIJF MAAKT RARE GELUIDEN EN WORDT NIET GEVONDEN DOOR DE PC????? HELP MIJ

HEB JE ER MET EEN HAMER OP GESLAGEN?

Maak je PC open en kijk of alle kabels nog goed vastzitten.

Heb ik al gedaan. Ik heb nu inplaats van de hardeschijf de DVD brander aangesloten. Elke keer als ik mijn HDD aansluit hoor ik raar geluid en kan de pc hem niet vinden. Ik zal hem vandaag ook proberen aan te sluiten

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik al gedaan. Ik heb nu inplaats van de hardeschijf de DVD brander aangesloten. Elke keer als ik mijn HDD aansluit hoor ik raar geluid en kan de pc hem niet vinden. Ik zal hem vandaag ook proberen aan te sluiten

Harde schijf is waarschijnlijk gestorven. Gecondoleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik al gedaan. Ik heb nu inplaats van de hardeschijf de DVD brander aangesloten. Elke keer als ik mijn HDD aansluit hoor ik raar geluid en kan de pc hem niet vinden. Ik zal hem vandaag ook proberen aan te sluiten

Harde schijf is waarschijnlijk gestorven. Gecondoleerd.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry::7

Link to comment
Delen op andere websites

Als je er echt belangrijke bestanden op hebt, zou ik even langs de pc boer gaan bij je in de buurt, misschien kan die nog wat voor je regelen. (Of, als je nog garantie hebt, terug sturen. )

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang kan ik ongeveer deze laptop nog gebruiken om te gamen?

=1&product[41767]=1"]Klik

Dus zeg maar voordat ik een nieuwe moet gaan kopen, omdat deze het dan gwn niet meer trekt.

3 jaar?

Want het is een smak geld en als deze maar 1 jaartje mee gaat dan koop ik liever een goedkope en die alleen voor school spul gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor gaming doeleinden gewoon geen laptop kopen, die dingen zijn altijd net goed genoeg voor medium en je hebt dus nooit overhead. Ze raken dus snel te langzaam.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...