Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Maak eens een printscreen, als het van de videokaart komt word het dus fout op de desktop getekent en is het zichtbaar op de screen(net als bij artifacts), is het een probleem met het beeldscherm is dit niet zichtbaar

Link to comment
Delen op andere websites

Mij scherm heeft een pixel die vast zit :( dit valt onder de garantie zeker?

Edit: bij nader inzien is hij toch dood :(

Bewerkt: door BV_1993
Link to comment
Delen op andere websites

Hangt af van de hoeveelheid dooie pixels en je garantie. Standaard wordt het pas vergoed vanaf 6 dode pixels ofzo, uit m'n hoofd.

Dat noem ik nog eens belachelijk. Er is nu gelukkig is er niets meer van te zien nu hij een tijdje niet heeft aangelegen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij nu verdwenen is was het slechts een stuck pixel. In bepaalde gevallen kan je die nog wel eens ontwaken met speciale programmaatjes die je scherm heel veel laten knipperen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij nu verdwenen is was het slechts een stuck pixel. In bepaalde gevallen kan je die nog wel eens ontwaken met speciale programmaatjes die je scherm heel veel laten knipperen.

Met DPT heb ik mijn scherm laten knipperen op die plaats, maar dat hielp niet :( volledig uitschakelen wel.

Bewerkt: door BV_1993
Link to comment
Delen op andere websites

Ze lachen je letterlijk uit als je met een scherm aan komt zetten met 1 stuck pixel.

Kan best zijn, maar ik vind het behoorlijk irritant hoor.

Valt weinig aan te doen, helaas. Alle moeite die je erin steekt om een nieuwe te krijgen is doelloos, het is normaal dat dit gebeurt (ik ben gezegend met het feit dat alle beeldschermen die ik heb gehad of wij thuis nog nooit 1 stuck pixel hebben gehad. Of een dode). Het is massa productie, dan gaat er wel vaker iets fout. Je hebt pas een recht van spreken met 3 of 4 dode pixels dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een stuck pixel. Hij blijft rood.

Maar wees eens eerlijk, heb je er last van? Ik merk het niet eens. Ik moet af en toe zelfs goed zoeken om hem te vinden. En zulke kleine pixels heb ik niet in m'n scherm.

Link to comment
Delen op andere websites

idd, zo'n probleem is het niet.

Ik heb het zelf stukken erger, ik heb een streep diagonaal door mijn beeld waarbij de constrast wat anders is, dat merk ik echt zelden, of ik moet er echt op gaan focussen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een stuck pixel. Hij blijft rood.

Maar wees eens eerlijk, heb je er last van? Ik merk het niet eens. Ik moet af en toe zelfs goed zoeken om hem te vinden. En zulke kleine pixels heb ik niet in m'n scherm.

Tja, er valt wel mee te leven, alleen raar dat hij af en toe vast zit in wit. En nog belachelijker dat men zo snel is overgestapt op iets wat ongeacht de prijs last heeft van pixels die dood zijn, vast zitten of gewoon niet oplichten. Zelfs Barco heeft er last van :7 dit bewijst gewoon dat LCD totaal niet op punt staat.

Bewerkt: door BV_1993
Link to comment
Delen op andere websites

Ze leveren niet voor niks speciale garantie waarmee je alle dode pixels, aantal maakt niet uit, worden vergoedt... Eigen schuld dikke bult, als je het mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...