Jump to content

Politie kan zwemme in vcs


mario-leader

Recommended Posts

hier is info over vcs net als dat de politie kan zwemme >>klik<<

>>> Door Dizzee: Zoals pietje al zei is dit al geplaatst in het Latest news from Vice city stories-topic. Maar ik vind dit wel een interessante verniewing in de GTA-reeks om eens over te discussieren of meningen over uit te wisselen.

Daarom laat ik dit ook open. Kijk voortaan wel eerst eens in dat topic of iets al niet gemeld was en open er alleen een topic voor als je echt eens de meningen van anderen wil.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    6

  • mertin

    5

  • SummerBase

    2

  • tiesto

    2

Top Posters In This Topic

dat is best wel balen,

in san andreas haalde ik altijd de truc uit dat als de politie achter je

aan kwam gewoon het water in springen, waren ze meteen dood!

maar het maakt het spel wel realistischer.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar mario-leader toch, dat nieuwtje was toch al lang en breed geplaatst in het 'The latest news from Vice City Stories topic'? Waarom zou je dan nóg een topic aanmaken over dit zelfde onderwerp, dat is dan toch overbodig, vind je niet?

Edit: Oké, ik had er niet aan gedacht dat mensen er ook graag over wilden discussiëren. Maar het leek er meer op alsof mario-leader gewoon dubbelop met het nieuwtje kwam.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien wel overbodig, maar waarschijnlijk heeft hij dat nieuwsbericht in het 'The latest news from Vice City Stories topic' niet gezien of gelezen. En ik moet zeggen dat dit toch een hele verniewing is dus ik denk dat er ook wel mensen reacties op willen plaatsen!

Doordat de politie kan zwemmen word het inderdaad een stuk moeilijker te onstnappen, al denk ik niet dat ze je door het hele water van Vice City achterna gaan zwemmen, dat zou wel grappig zijn maar ik denk niet dat ze het doen. En wanneer ze je achtervolgen, hoe zouden ze je dan pakken? Ze pakken je beet en busted? Of gaan ze je neer schieten met een 'waterwapen'?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een vernieuwing in de GTA reeks. Hierdoor zal GTA Vice City Stories nog realistischer zijn. Ik denk wel niet dat je uren en uren in het water kan zwemmen, met die politie achter je aan, aangezien je ook een soort meter (long-balkje) hebt die aanduid hoe lang je nog kan zwemmen, zoals ik gelezen heb in 'het latest news' topic. Alleen jammer dat je nu niet meer kan dollen met de politie door ze naar het water te lokken zoals je kan in GTA San Andreas.

Ik denk dat peds ook kunnen zwemmen, aangezien er een sub-missie zal zijn op het strand, waar je drenkelingen moet redden. Of alle peds kunnen zwemmen weet ik niet. In het echt kan ook niet iedereen zwemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een leuke toevoeging aan het spel waardoor het weer een stuk realistischer word. Waarschijnlijk moet je dit dan zo voorstellen : als je aan het zwemmen bent en de politie zit op je hielen kan je verdrinken als je geen Long Bar meer hebt of als de agent te dichtbij komt probeer je elkaar onder te duwen tot de ander verdrinkt. (Bijvoorbeeld zoveel mogelijk op de X toets drukken en als het snel genoeg gaat win jij en verliest de politie agent)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel (heel) realistisch dat de politie kan zwemmen, hier heb ik ook niks op tegen. Maar dat je nu een balk gaat krijgen die aangeeft hoe lang je nog kan zwemmen, ben ik niet zo voor.

Stel nu dat je geen plaats vind voor terug op land te gaan, wat in VCS wel veel het geval gaat zijn, en dat je dan verdrinkt! Ik denk dat dit juist voor frustraties gaat zorgen.

gta-freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel grappig en realistischer, alleen moet het niet te moeilijk zijn om te ontsnappen aan een politiemannetje dat achter je aanzwemt. En als je wat meer sterren hebt moeten ze met boten komen, anders is het best wel nep.

@ brunneli: ze grijpen je wel bij je keel of ze drukken je onder water ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...