Jump to content

Politie kan zwemme in vcs


mario-leader

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    6

  • mertin

    5

  • SummerBase

    2

  • tiesto

    2

Top Posters In This Topic

Ik heb een vraag is er ook een Jet Pack in GTAVCS? en kan je in VCS ook heel hoog vliegen in de lucht?

Er is tot op dit moment geen Jetpack vast gesteld, maar het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat ze in 1984 een Jetpack in het spel stoppen, want dat komt gewoon niet realitisch over. Over het hoog vliegen dat zou ik dus nog niet weten, maar ik denk dat er wel een limiet is. Want een spel zoals dit heeft al niet zo heel veel ruimte op de UMD en ik denk dan ook niet dat er nog een grote wereld op het spel zelf heen zit, maar daar kan je maar op één manier achter komen lijkt mij dat is het spel kopen in de winkel als het uit is. En wel op Vrijdag 3 November! :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat agenten vanaf de kant je eerst beschieten en als je te ver weg gaat ze dan in het water gaan en met een knuppel rammen zodat je steeds onder water gaat en verdrinkt. Dus dan moet je snel zwemmen voordat ze rammen.

Bewerkt: door DdJDean
Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals al dit soort informatie kun je in detail lezen in het 'The latest news from Vice City Stories' topic. Maar ik zal het nog wel even uitleggen voor jou speciaal. Misschien ken je de optie Gangs in het spel GTA San Andreas daar moet je als je iets verder in het spel bent Gang-gebieden gaan veroveren en ook beveiligen. Nou hebben ze dat ook gedaan in 'GTA Vice City Stories', maar om een unieke sfeer te creëeren doen ze dat natuurlijk niet hetzelfde, maar zoals het woord Building in de zin: 'Empire Building' al zegt gaat het om gebouwen/bedrijven. Deze moet je in het spel gaan veroveren, maar andere gangs kunnen jouw bedrijven/gebouwen ook in pikken daarvoor kun je diverse dingen doen om er snel één van te noemen: 'Body Guards'.

In het menu van Empire Building kun je een gebouw kopen op maat, hoe meer kapitaal je bij je hebt hoe meer de mensen naar jouw hand gaan leven mensen zullen je dus gaan herkennen op straat en niet meer engatief over jouw gaan doen als hoofdrol speler van het spel. Eerst komen de missies dus en als je daarmee klaar bent kun je de Empire Building optie helemaal grijs spelen. Ook is er een Multi Player functie met dit concept daarin kun je tegen andere in je omgeving het spel doen, maar het blijft altijd nog een bij zaak en het verhaal is dus het belangerijkst. Wordt jij de groot grond bezitter in Vice City anno 1984?

Link to comment
Delen op andere websites

Idd BigM politie ook nog kan zwemmen is gewoon echt lache kijk zo zie je maar weer GTA VCS heeft dingen die San Andreas niet heeft ik denk echt dat GTA VCS echt een top game zal worden ik denk dat GTA LCS niet zo'n succes was omdat het sfeer gewoon niet zo leuk is ik vind GTA III ook niet echt heel erg top maar toch wel een hele leuke game.. ik denk dat het door het sfeer komt dat VCS zo populair is... maar toch vind ik het wel vet dat je Politie kan zwemmen..

Ik vind GTA games echt nummer 1 van de hele wereld het zijn echt mooie spellen mooie verhalen echt mooi gemaakt

en serieus ik vind dit gewoon beste games

Bewerkt: door GTAPROF1
Link to comment
Delen op andere websites

eindelijk word het een kick om van de politie af te komen

hey ik vindt het een beetje raar at iedereen nu zegt dat je dan weg kan zwemmen voor de politie

want zo ver ik weet kon je inn gta SA zwemmen maar dan werd je gewoon overvaren door een politieboot

of schoten ze je dood met een heli uit de lucht weinig nieuws nu dus

ps ik moet deze game zo snel hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de politie kan zwemmen is leuk en aardig, maar hoe willen ze je doodschieten als ze achter je aan zwemmen.. (want bij 2 sterren of hoger doen ze alleen nog maar schieten) wel een vreemde toevoeging dat je ook niet oneindig kan zwemmen (in San Andreas staan bijna nergens stijgers) ze hadden net zo goed alleen het duiken een limiet kunnen geven :t

maar genoeg gezeurt.. al met al denk ik dat dit een hele toffe game gaat worden en ik kan niet wachten op vrijdag ^_^

(eerste post op het forum :D )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...