DenkaanHenk Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hmm dat is balen meestal als ik politie achter me aan heb dan schud ik ze af door in het water te springen en dan ga ik er vandoor met een speedboot. Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik heb een vraag is er ook een Jet Pack in GTAVCS? en kan je in VCS ook heel hoog vliegen in de lucht? Er is tot op dit moment geen Jetpack vast gesteld, maar het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat ze in 1984 een Jetpack in het spel stoppen, want dat komt gewoon niet realitisch over. --------------------- heej 1 ding he, de allereerste echt werkende jetpack terwereld bestond al in 1964, je kon er alleen maar 21 seconden mee vliegen. sorry voor dit offtopic. Reageren
.Antonio Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Hmm, ik weet neit of dit leuk of stom wordt, als je net een vet moelijke missie hebt gehad en 3 ster hebt en je springt in het water en je gaat dood doordat de politie achter je aan springt en je dood, dan is het kut. Als je een politie auto in het water duwt, met politie erin, dan is het leuk. Dus... Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 wel realistish maar dan vind ik dat iedereen of de meeste mensen in het spel moet kunnen zwemmen in zo'n nieuwsberichtje van VSC site staat ook zo dat steeds meer mensen kunnen zwemmen Reageren
mertin Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 maar als je sterren achter je aan hebt save tog gwoon Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 dat kan ook ja... zolang het maar geen cheats zijn Reageren
mertin Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) CHEATS voor mensen die niet tege hun verlies kunnen Bewerkt: 30 oktober 2006 door mertin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.