Jump to content

Nog de moeite


Rullez

Is het nog de moeite waard  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. Is het nog de moeite en het geld waar om lcs te kopen als je gta 3 heb

    • Ja
      55
    • Nee
      12


Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Moonbeam

    8

  • M4X

    6

  • Piet-Herr

    4

  • duckman007

    3

Ja .. als je gta 3 hebt gedaan is het leuk om lcs nog te kopen Ja want het maakt toch nog eern hele hoop vraagtekens open over gta 3 en die twee spellen horen eigenlijk bij elkaar als elke bladzijde van een boek

Alleen de prijs is het niet echt meer waard waardoor ik dus zou wachten als ik jou was tot hij in het uitverkoop mandje licht

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is zeker de moeite waard om te kopen, ook al heb je Gta3 al 10x uitgespeeld. Een nieuw verhaal met 70 nieuwe missies, veel zijmissies, betere graphics, eigenlijk is alles iets beter dan in Gta 3. Als je hem 100% hebt uitgespeeld valt er alleen niet veel te doen, maar je hebt 1 à 2 maanden plezier aan alleen al de hoofdmissies. Misschien vinden sommige mensen dit het geld niet waard, maar vergeleken met de meeste spellen voor de Psp is hij zeker wel die 40 euro waard

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is het nog de moeite waard , GTA3 heeft een geheel andere storyline dan GTA Liberty City Stories en er zijn motors, en met de cheatdevice ook helicopters. De graphics zijn er ook een stuk beter uit en al helemaal op een PSP. Om speciaal voor dit spel een PSP te gaan kopen is wat overdreven maar natuurlijk komt GTA Vice City Stories er dan ook voor uit. Als je een PS2 is het echt de moeite waard om hem te kopen, hij is al een keer afgeprijsd geweest voor 20 euro en daarvoor heb je dan een heel mooi spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik volg Advancegta. Er zijn weer nieuwe missies, GFX zijn mooier en als je een echte GTA-Fan bent, wil je 'm vast en zeker bij je collectie. En de prijs van LCS is zeker niet slecht, andere GTA kosten altijd rond de €50-60. Deze is er de helft van als je 'm op PS2 wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA 3 ook hebt zou ik GTA LCS zeker kopen.

Het is een leuk spel met een stuk of 70 missies en veel zijmissies waar je in totaal wel 40 uur mee bezig bent.

Maar als je niet houd van missies zou ik hem zeker niet kopen dan is er niks aan.

Er zitten ook moters in en in GTA 3 was dat niet.

Alleen is je het spel hebt uitgespeeld dan gaat het gauw vervelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is het de moeite,

je ziet lc weer, dus je hebt een direct een voordeel,

nieuwe missies, enz...

behalve als je de storyline hebt afgespeelt, begint na de zijmissie de verveling langzaam toe te slaan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat LCS juist niet de moeite is als je GTA3 al hebt. Je hebt inderdaad nieuwe missies, maar die missies speel je uit en vervolgens zit je met precies dezelfde game als GTA3.

Als je een PSP hebt en vaak in de trein zit kan ik het je wel aanraden, want dan kun je in de trein voortaan GTA spelen. Wanneer je echter voor de PS2-versie gaat moet je het alleen doen als je Liberty City nog niet kent.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik vind het niet echt de moeite om het te kopen :N

ik heb Gta Libert City Stories wel gekocht maar ik vind hem niet zo super het enige leuke is

dat je daar met een motor kan rijden maar anders kan je net zo goed weer Gta III gaan spelen :)

maarja voor echte Fans is het de moeite

ik had zelfs af en toe de neiging om hem te verkopen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het zeker de moeite waard om lcs in huis te halen. want je ziet dan meer van de geschiedenis van LC en bovendie is LCS veel beter dan gta3.

Het is inderdaad wel gewoon een verhaallijn die in de serie past, maar is dat nou echt je geld waard? Ik koop GTA om een nieuwe omgeving te ontdekken, om alle nieuwe mogelijkheden uit te proberen, maar in LCS zijn beiden afwezig.

en bovendie is LCS veel beter dan gta3.

Wat is er dan beter aan? Motors en twee nieuwe auto's?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er dan beter aan? Motors en twee nieuwe auto's?

Alleen de motoren zijn een verbetering, verder lijken zelfs de graphics niet veel beter... Ik zou er mijn geld niet aan uitgeven zoals mijn neefje, ik heb het spel daar namelijk enkele keren gespeeld en al meteen na een dagje en het is niet veel soeps. Gezien jaar van uitgave en de kwaliteit zou ik het vergeleken met de gta's die ik zelf bezit zo plaatsen in het rijtje:

#1: VC

#2: SA

#3: GTA 2

#4: GTA 3

#5: LCS

#6: GTA 1

Dus toch nog iets verslagen :bonk: , maar zeker niet beter dan gta 3, laat staan:

(brbgtaplayer @ 1 Nov 2006, 18:09:22)

en bovendie is LCS veel beter dan gta3.

Mvg, MB

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...