Mr. Vriecetti Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2005 edison carter komt nu met een soort trainer, waar mee je oneindig leven, de tijd, weer kan instellen, maar het belangrijkste: een voertuigen spawn.. je kan cht alle voertuigen spawnen, zelfs een hunter en een dodo :o maar pas op! installeer deze save game niet als je versie 2.50 heb, want je psp loopt dan vast (hij schakelt zich zelf uit omdat ik 2.50 heb geinstalt heb, kon ik de trainer niet uit testen. klik hier om een link te krijgen naar de site waar de trainer op staat hij is er trouwens aleen nog voor de u.s.a versie van lcs, binnen kort zal ook wle een europese versie uit komen. klik hier om de trainer direct te downloaden, instal is makelijk. verbind je psp met de pc(bijv. met usb kabel) open de map waar je sava games staan. knip de save game van edison, en plak in je eigen save games map( hij komt over slot 0 heen) start het spel, laad de savegame en druk L1+up om in het cheat/trainer menu te komen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2005 Tof, alleen heb ik LCS nog niet en mijn psp kan niet verbinden met mijn computer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2005 dat usb kapbeltje kan je los kopen (6 euro of zo iets) en zit meestal ook ibj een digitale camera Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Ja, ik heb dat kabeltje al, maar het verbinden zelf lukt niet, zie dit topic Bewerkt: 28 november 2005 door Samurai Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2005 ik heb een usb kabel van mijn digitale camera. gaat dat ook? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 jap dat werkt, ene het lukt niet? ben je daN niet vergeten om je psp in usb modes te zetten? ene het staat bij deze compjuter en dan verwiselbere schijf, een van die gevallen is het.. en kijk andrs ff in je psp handleiding. dar ssta het ook in Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MNC3 Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 kan game laten crashen dus ik ga het niet doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Hij heeft alleen nog US versie van de savegame. Ik wacht liever op een UK/EU versie. En mijn game (of beter gezegt mijn psp) crasht nu als ik MP wil doen in LCS, dan druk ik op host game zegtie dat de verbinding met de host kapot is. En hij knippert de hele tijd, alsof je de hele tijd rondje en X doet bij het menu in gta. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 gelukkig dat een usb kabel van een digitale camera werkt.... anders moet je weeral kopen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 jap dat werkt, ene het lukt niet? ben je daN niet vergeten om je psp in usb modes te zetten? ene het staat bij deze compjuter en dan verwiselbere schijf, een van die gevallen is het.. en kijk andrs ff in je psp handleiding. dar ssta het ook in Maar dat is juist het probleem: psp staat in usb modus, maar er verschijnt op de PC Er is geen geschikt stuurprogramma gevonden voor dit apparaat. En bij Deze Computer verschijnt er geen verwisselbare schijf Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) jap dat werkt, ene het lukt niet? ben je daN niet vergeten om je psp in usb modes te zetten? ene het staat bij deze compjuter en dan verwiselbere schijf, een van die gevallen is het.. en kijk andrs ff in je psp handleiding. dar ssta het ook in Maar dat is juist het probleem: psp staat in usb modus, maar er verschijnt op de PC Er is geen geschikt stuurprogramma gevonden voor dit apparaat. En bij Deze Computer verschijnt er geen verwisselbare schijf Ik had hetzelfde probleem: Bleek dat de dobermann 'm doormidden had gebeten. Toen kochten we een nieuwe, maar die deed het op 1 pc nog steeds niet. Hij stond niet bij Deze Computer en gaf geen *bliep-blip*-geluidje toen ik 'm aansloot, dus probeerde ik het maar op een andere pc en daar werkte hij wel. EDIT: De nieuwe versie (0.1C) kun je ook gebruiken bij 2.5. Hij gaat binnenkort ook een versie maken voor de UK/EU, waarvoor hij deze eerst moet bestellen. Bewerkt: 30 november 2005 door The Golden Fighter Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 UK versie is te downloaden op GTAGames.nl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Fantastisch! Morgen koop ik GTA LCS, en dan ga ik misschien ook downloaden als het lukt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jerino Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2005 hallo heeft nu al iemand de uk/eu versie uitgetest ? en mag je dan wel de 2.60 versie hebben zonder dat hij blokkeerd ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2005 nee volgens mij alleen tot 2.5 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts