Jump to content

CheatDevice, Cheat Maker en Cheatsync door Edison Carter


Mr. Vriecetti

Recommended Posts

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • maarte41

    31

  • VforV

    25

  • Dogwatch

    24

  • Dizzee

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat risico zit er natuurlijk altijd in, niemand verplicht je om de cheatdevice te downloaden en te installeren.

Op zich is het crashen niet zo erg, dan start je psp het spel gewoon opnieuw op, er moet al veel gebeuren voordat je spel ECHT kapot is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen : de Rocket Boost is heel erg leuk maar ik had hem vorige keer op 500 gezet :puh:.

Boven de 25 kan je spel het niet meer aan en val je in de interior Hell en duurt het even voor je respawnt.

Probeer ook niet naar de oceaan te blijven gaan want dan loopt heel je spel vast.

Ik heb wel iets ontdekt in het midden van de oceaan is een soort berg met zand maar hij is solid dus je valt erdoor ??

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de 0.8 versie van de cheatdevice, maar als ik een motor spawn dan is het een kleine motor waar ik niet kan op rijden :bonk: is er een andere versie waar wel de moto's werken? Want ik wil heel graag is met de sanchez2 rijden!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de 0.8 versie van de cheatdevice, maar als ik een motor spawn dan is het een kleine motor waar ik niet kan op rijden :bonk: is er een andere versie waar wel de moto's werken? Want ik wil heel graag is met de sanchez2 rijden!

Nope. :{

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de 0.8 versie van de cheatdevice, maar als ik een motor spawn dan is het een kleine motor waar ik niet kan op rijden :bonk: is er een andere versie waar wel de moto's werken? Want ik wil heel graag is met de sanchez2 rijden!

Nope. :{

en heeft er niemand een savegame toevallig waar zo een moto in een garage staat? die chopper van de avenging angels is ook goed! die wil ik ook wel is graag testen!

EDIT: hoe maak je met de cheatdevice filmpjes in wmv ofzo? want ik zie dat het mensen gelukt is, mij lukt het niet! al mijn filmpjes zijn in een .gif afbeelding :D

Bewerkt: door tuningboy
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn 100% savegame staat op gtagames, en daar staat die motor van de avenging angel missies in de garage in Portland. klik

Mocht je het niet kunnen downloaden daar. Kijk dan in de bijlage. :bier:

EDIT: Om een converter te vinden die gif filmpjes omzet naar wmv moet je maar eens googlen, je vindt er vast wel een tutorial ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn 100% savegame staat op gtagames, en daar staat die motor van de avenging angel missies in de garage in Portland. klik

Mocht je het niet kunnen downloaden daar. Kijk dan in de bijlage. :bier:

EDIT: Om een converter te vinden die gif filmpjes omzet naar wmv moet je maar eens googlen, je vindt er vast wel een tutorial ofzo.

thx

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...