maarte41 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Hij heeft het ook in het easter eggs topic gezet. Op die foto in de kast staat een vriendin van je in San Andreas. Die foto kon je ook in een savehuis in sa vinden. Het waterlevel is niet het enige nieuwe in 1.0b. Er staan nu ook een pcj600 en een dodo op de luchthaven. De kleuren gaan nu ook tot 127. Bewerkt: 10 april 2006 door maarte41
maarte41 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Het Pimp My Garage programma voor lcs is uit. Nu kan je zelf auto's gaan tunen. Hier kan je het vinden. Bewerkt: 15 april 2006 door maarte41
SamShine Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Dat is echt zo vet! Pimp my Garage I love you Edison EDIT: Misschien om het home made maps topic om te toveren in het home made maps & cars ? Bewerkt: 15 april 2006 door Big-Loser
maarte41 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) I love you Edison PMG is niet gemaakt door Edisoncarter, maar door AdePSP. EDIT: Misschien om het home made maps topic om te toveren in het home made maps & cars ? Goed idee, ik zal een pb naar Dizzee sturen. Edit: de naam is veranderd. Bewerkt: 15 april 2006 door maarte41
Samurai Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Duurt het nog lang voor de volgende versie?
maarte41 Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Ik denk dat het nog wel even zal duren voor de volgende versie uitkomt, want Edisoncarter heeft er nog niets over bekendgemaakt. Het is niet eens zeker dat er nog een versie uitkomt, want ik denk niet dat er nog veel is dat mogelijk is. Het geheugen waarvan de cheatdevice gebruikmaakt is ook bijna vol.
Samurai Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 w00t v1.0c: Heavy cars Automatically flip over
SamShine Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Heavy cars lijkt me wel grappig, en automatische ''flip over'' is handig! Geen verspilde tijd van Edison dus
maarte41 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 De heavy cars functie is wel leuk. Maar er komt een héééél groot probleem. De nieuwe firmware is uit in Japan en de cheatdevice kan er niet op gebruikt worden. En er zijn nu juist heel leuke nieuwe dingen in de nieuwe firmware. Je kan er demo's op downloaden en spelletjes op het internet mee spelen.
SamShine Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 De heavy cars functie is wel leuk.Maar er komt een héééél groot probleem. De nieuwe firmware is uit in Japan en de cheatdevice kan er niet op gebruikt worden. En er zijn nu juist heel leuke nieuwe dingen in de nieuwe firmware. Je kan er demo's op downloaden en spelletjes op het internet mee spelen. 1. Ik heb neit gezegt dat heavy cars niet leuk is 2. Niet iedereen kan met zijn PSP op het net
maarte41 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Voor de mensen die geupgrade hebben naar firmware 2.7 en toch nog een paar dingen van de cheatdevice willen kunnen deze savegame downloaden die gemaakt is door vettefan88. Hij is 100% uitgespeeld, heeft perfecte stats, oneindige kogels en rookgranaten. Alle auto's in je garage's zijn onbeschadigbaar en als je de garage bij je savehuis in Staunton opent spawnt er een hunter. Het enige nadeel is dat hij volgens mij alleen op de us versie van het spel werkt, want ik krijg hem niet geladen. Bewerkt: 27 april 2006 door maarte41
Samurai Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 v1.0d: Drive on walls works for cars too Keek nog eens op site, en dit werkt ook.
maarte41 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Als je nu de hovercars cheat afzet gaan de wielen van je auto ook terug normaal staan, daar was ik al lang op aan het wachten. De nieuwe cheatsync is ook uit. Het staat nu helemaal online zodat je niets hoeft te downloaden. KLIK Bewerkt: 5 mei 2006 door maarte41
SamShine Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Mijn PSP crast als ik in mijn getunde auto stap! Dit is de code: #cheat PIMPED: 169-RCBANDT setchar(0x945bc22, 0x1); setchar(0x945bc21, 0x45); setchar(0x945bc20, 0x52); setshort(0x94433d0, 252); setfloat(0x94433cc, 0.35); setfloat(0x945bba0, 100); setfloat(0x945bba8, 1); setfloat(0x945bc60, 0.28); setfloat(0x945bc64, -0.07999); setfloat(0x945bc68, 0.5); setfloat(0x945bc2c, 0.43333); setfloat(0x945bc30, 0.43333); setfloat(0x945bc24, 0.0032); setfloat(0x945bc40, 0.5); setfloat(0x945bc44, 0); setfloat(0x945bc48, 25); setfloat(0x945bc58, 2.28125); setfloat(0x945bc5c, 0.1); setfloat(0x945bc74, 0.2); setfloat(0x945bc6c, 0); setfloat(0x945bbc0, 0); setfloat(0x945bbc4, 0.05); setfloat(0x945bbc8, -0.29999); setchar(0x945bbd0, 70); setfloat(0x945bc4c, 0.75); setfloat(0x945bc50, 0.48); setfloat(0x945bbac, 8.75); sethex(0x945bc70, 0x00, 0x20, 0x00, 0x04); sethex(0x944fb44, 0xFF, 0xFF, 0x9D); sethex(0x944fb20, 0xFF, 0x00, 0xFF); setint(0x8E38A38, 169); setchar(0x8E38A5C, 121, 112); sethex(0x8E38A5E, 0x01, 0x00); teleport(292.22, -440.37, 26.02); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
Dogwatch Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Lol leuk gedaan ik heb dit inelkaar geknutselt #cheat Dogwatch - PIMPED: 142-INFERNS setshort(0x992FCB4, 0x44, 0x6f, 0x67, 0x77, 0x61, 0x74, 0x63, 0x68); setchar(0x945a1e2, 0x5); setchar(0x945a1e1, 0x45); setchar(0x945a1e0, 0x52); setshort(0x94409a0, 254); setfloat(0x944099c, 1.275); setfloat(0x945a160, 1400); setfloat(0x945a168, 1.075); setfloat(0x945a220, 0.4875); setfloat(0x945a224, -0.575); setfloat(0x945a228, 0.6); setfloat(0x945a1ec, 0.55); setfloat(0x945a1f0, 0.55); setfloat(0x945a1e4, 0.00425); setfloat(0x945a200, 0.51); setfloat(0x945a204, 0); setfloat(0x945a208, 40); setfloat(0x945a218, 0.65625); setfloat(0x945a21c, 0.10625); setfloat(0x945a234, 0.37); setfloat(0x945a22c, 0.6); setfloat(0x945a180, 0); setfloat(0x945a184, -0.29999); setfloat(0x945a188, -0.19999); setchar(0x945a190, 70); setfloat(0x945a20c, 0.66875); setfloat(0x945a210, 0.39375); setfloat(0x945a16c, 1.02857); sethex(0x945a230, 0x83, 0x81, 0x20, 0x07); sethex(0x944faf8, 0xD5, 0x74, 0x30); sethex(0x944fb0c, 0xD5, 0x74, 0x30); setint(0x8E38AE8, 142); setchar(0x8E38B0C, 102, 107); sethex(0x8E38B0E, 0x01, 0x00); teleport(-789.61, 300.62, 49.05); setchar(pplayer + 0xB84, 0x00);
Recommended Posts