Jump to content

CheatDevice, Cheat Maker en Cheatsync door Edison Carter


Mr. Vriecetti

Recommended Posts

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • maarte41

    31

  • VforV

    25

  • Dogwatch

    24

  • Dizzee

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...

Als het crasht is er niets ergs gebeurt. Je start je psp gewoon opnieuw op en er is niets aan de hand.

De cheatdevice kan je psp niet bricken.

Sommige andere homebrewprogrammas kunnen dit wel, maar als je alles correct doet kan ook daarmee niets misgaan.

Upgraden naar 2.81 of 2.82(die vandaag uitkomt) zou ik al helemaal niet doen. Dan kan je al zeker geen cheatdevice voor vcs gebruiken voordat er een downgrader komt en je kan ook bijna geen andere homebrew spelen.

Ik blijf nog wel een tijdje bij 1.5, daar kan je tenminste alles doen met je psp wat je wil. :Y

:dans: 200ste post in lcs general!!! :dans:

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws voor de mensen met de gepatchete versie.

Edisoncarter heeft een prx versie van de cheatdevice gemaakt. Als je fw1.5 hebt kan je nu via devhook cheatdevice spelen, zelfs op de geëmuleerde 2.71 fw en met de gepatchete versie van lcs. Jammer genoeg werkt het nog niet met de gepatchete eu versie, maar hier zal waarschijnlijk snel verandering in komen.

Je kan de cheatdevice nu ook in multiplayer mode gebruiken. Bij de vorige versies gebruikte de cheatdevice het geheugen van multiplayer en kon dit dus niet tijdens multiplayer zelf gebruikt worden. Nu wordt er een ander geheugen gebruikt en werkt de cheatdevice dus ook tijdens multiplayer.

Nog een goede verbetering is dat de video recorder nu stukken sneller gaat. Het spel gaat nu ongeveer half zo traag bij het opnemen. Als je loopt met videorecorder lijkt het alsof Tony in slowmotion loopt en niet zoals in de vorige versies dat hij even beweegt en dan weer een paar seconden niet.

De kwaliteit van de video's is wel wat slechter geworden.

Hier staat een video die ik heb gemaaktmet deze cheatdevice. Vooral in het begin is het slechte kwaliteit.

Er zijn een paar dingen weggelaten zoals:

- Battery/CPU speed

- Freeze everything

- Drive on walls

- Gather spell

- Hover cars

Deze zullen in volgende releases waarschijnlijk wel aanwezig zijn.

Ik had een probleem met het installeren, maar dit komt door een foutje in de readme.

Er staat namenlijk.

edit each of these files:

X:\dh\271\flash0\kd\pspbtcnf.txt

X:\dh\271\flash0\kd\pspbtcnf_game.txt

Dit is fout. Na uren zoeken heb ik uiteindelijk gevonden dat je alleen

X:\dh\271\flash0\kd\pspbtcnf_game.txt
moet aanpassen.

Als je het andere bestand aanpast zal de psp proberen om de cheatdevice in het hoofdmenu van de psp te laden. Natuurlijk gaat dit niet en je psp zal vastlopen.

Edisoncarter heeft dit ondertussen aangepast.

Hier kan je de cheatdevice downloaden.

snap146fd7.png

snap147lz6.png

Op deze manier zal ook de cheatdevice voor vcs gaan werken.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ok, ik heb echt alles geprobeert.

Ik zet de map met cheatdevice in

mijn psp/SAVEDATA/ULES00151S0.

In die map staan de volgende bestanden:

  1. cheatdevice.prx
  2. DATA.BIN
  3. DATA2.BIN
  4. ICON.PNG
  5. PARAM.SFO
  6. PIC1.PNG

Mijn update versie is

2.60 als ik op L1 + ^ klik gebeurt er

niks. Als ik het spel opstart kom ik wel in een huis waar in de

garage 2 moters en een sport auto staat

en in wat andere garages wat wapens.

Het is voor 43% uitgespeeld als ik dat bekijk.

Maar cheatdevice? nee ik heb niks...

Zou iemand het please stap voor stap

willen uitleggen of als je ziet wat ik fout

doe even tegen me zeggen alvast bedankt he!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Eindelijk is er nog eens een update voor de lcs cheatdevice.

De prx versie is geupdated zodat Hover cars en Construction mode terug werken. Verder is er niets veranderd.

Je kan de nieuwste versie hier downloaden.

De naam van de prx is nu niet meer 'cheatdevice.prx', maar 'lcscheatdevice.prx'. Je zal dus je tekstbestand in devhook of in je SEplugins map moeten aanpassen.

Let op: de lcscheatdevice werkt net als de vcscheatdevice niet op 3.10oe-a of 3.10oe-a'. Je zal dus moeten downgraden naar 3.03oe-c om de cheatdevice te gebruiken voor lcs en vcs.

>>> Door SummerBase: Mooie update, maar we praten hier op dit forum niet over custom- firmwares.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

edison carter komt nu met een soort trainer, waar mee je oneindig leven, de tijd, weer kan instellen, maar het belangrijkste: een voertuigen spawn..

je kan cht alle voertuigen spawnen, zelfs een hunter en een dodo :o maar pas op! installeer deze save game niet als je versie 2.50 heb, want je psp loopt dan vast (hij schakelt zich zelf uit

omdat ik 2.50 heb geinstalt heb, kon ik de trainer niet uit testen.

klik hier om een link te krijgen naar de site waar de trainer op staat

hij is er trouwens aleen nog voor de u.s.a versie van lcs, binnen kort zal ook wle een europese versie uit komen.

klik hier om de trainer direct te downloaden, instal is makelijk.

verbind je psp met de pc(bijv. met usb kabel)

open de map waar je sava games staan.

knip de save game van edison, en plak in je eigen save games map( hij komt over slot 0 heen)

start het spel, laad de savegame en druk L1+up om in het cheat/trainer menu te komen

werkt ie ook bij versie 2.81

>>> Door SummerBase: Quote gemaakt. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

werkt ie ook bij versie 2.81

Nee. De Cheatdevice werkt op firmware 2.0 tot en met 2.6. Bovendien mag je LCS niet gepatched zijn, dus als je LCS een paar maanden na de release gekocht hebt, heb je waarschijnlijk een gepatchte versie, die de CheatDevice als corrupted data ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nu kan cheatdevice op firmware 2.00 t/m 3.03

leeshier :

GTA LCS/VCS Cheatdevice (UMD) Werkt nu ook op FW2.71+

CheatDevice2_1128_qjgenth.jpg

Freeplay heeft zojuist bekend gemaakt dat er een unoffical update is van de LCS Cheatdevice savegame, deze update staat je toe om van firmware 2.00 tot 3.03 de GTA LCS Cheatdevice te kunnen gebruiken .

Bewerkt: door aznstryker
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zie ik het nou helemaal verkeert. Maar jij zit in het verkeerde forum met je topic. Je zit hier in het vcs gedeelte. De bedoeling ervan was volgends mij om hem in het lcs gedeelte te zetten. Maargoed het is een intresant nieuwtje en bedankt voor het melden. Heel veel mensen kunnen hier handig gebruik van maken. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...