ASPHALT Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) jongens hoe maak je goeie filmpjes want als ik ze op mijn PC af speel dan is ie suuuuper snel en dat wil ik helemaal niet dit kan wel al ergens staan maar dan heb ik over gelezen of iets dergelijks is het altijd gif. bestanden want ik wil hem graag in WMA! en is er nog een goeie opload site behalve rapidshare?? EDIT: Wat is het verschil tussen die videorecorders : standaart Large (for experts only) Bewerkt: 5 juni 2006 door ASPHALT
Advancegta Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 jongens hoe maak je goeie filmpjes want als ik ze op mijn PC af speel dan is ie suuuuper snel en dat wil ik helemaal niet dit kan wel al ergens staan maar dan heb ik over gelezen of iets dergelijks is het altijd gif. bestanden want ik wil hem graag in WMA! en is er nog een goeie opload site behalve rapidshare?? EDIT: Wat is het verschil tussen die videorecorders : standaart Large (for experts only) large heeft betere beeldkwaliteit maar is nog slomer. dan meot je goed kunnen inschatten hoe je het filmt helaas kan het niet in wma, je kan het wel wma maken met windows movie maker eengoede upload site? www.megaupload.nl
gtaplayer10 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik heb helaas me PSP naar firmware 2.71 ge-upgrade! Kan het zijn dat er binnenkort een cheatdevice komt voor firmware 2.71? of is dat onmogelijk? Ik baal er (....) erg van want dat cheat device ziet er cker lachuh uit!
Advancegta Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik heb helaas me PSP naar firmware 2.71 ge-upgrade! Kan het zijn dat er binnenkort een cheatdevice komt voor firmware 2.71? of is dat onmogelijk? Ik baal er (....) erg van want dat cheat device ziet er cker lachuh uit! onmogelijk
Samurai Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik heb helaas me PSP naar firmware 2.71 ge-upgrade! Kan het zijn dat er binnenkort een cheatdevice komt voor firmware 2.71? of is dat onmogelijk? Ik baal er (....) erg van want dat cheat device ziet er cker lachuh uit! Over een paar maanden zal er wel een downgrader zijn voor 2.71, zodat je wel cheatdevice kan gebruiken. Wanneer komt er eigelijk een nieuwe versie ?
gtaplayer10 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik heb helaas me PSP naar firmware 2.71 ge-upgrade! Kan het zijn dat er binnenkort een cheatdevice komt voor firmware 2.71? of is dat onmogelijk? Ik baal er (....) erg van want dat cheat device ziet er cker lachuh uit! Over een paar maanden zal er wel een downgrader zijn voor 2.71, zodat je wel cheatdevice kan gebruiken. Wanneer komt er eigelijk een nieuwe versie ? Ok thnx! Wat is nou precies het risico van downgrade? en hoe groot is het risico dat er wat mis gaat? Kan k me psp ook weer upgrade? en moet je nog opletten wat voor downgrader je neemt? welk programma ofzo?
Advancegta Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik heb helaas me PSP naar firmware 2.71 ge-upgrade! Kan het zijn dat er binnenkort een cheatdevice komt voor firmware 2.71? of is dat onmogelijk? Ik baal er (....) erg van want dat cheat device ziet er cker lachuh uit! Over een paar maanden zal er wel een downgrader zijn voor 2.71, zodat je wel cheatdevice kan gebruiken. Wanneer komt er eigelijk een nieuwe versie ? Ok thnx! Wat is nou precies het risico van downgrade? en hoe groot is het risico dat er wat mis gaat? Kan k me psp ook weer upgrade? en moet je nog opletten wat voor downgrader je neemt? welk programma ofzo? downgrade zou ik niet doen als ik jouw was dit bericht lijdt overigens tot illegaale praatjes. als je heb gedwongrade is het mogelijk geedownloade spellen op je psp te runnen en samurai dit zou ooit nog wel eens gebeuren maare kan zeker ng wel een grote tijdduren
maarte41 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Pimp my garage is nu ook op je psp te gebruiken. Je moet er een firmware 1.5 voor hebben. Downloaden kan je hier.
Ruurd31 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Wanneer komt er eigelijk een nieuwe versie ? Ergens anders op dit forum zag ik Gunslinger dit posten, dus jongens, als je de cheatdevice neit gebruikt of hem al eens geupdated hebt, dan is vanaf nu de nieuwste versie te downloaden. Beetje late reactie op Samurai's post, maar je kut gewoon dit als een soort mededeling zien dat er een nieuwe versie is Even voor alle duidelijkheid: Vanaf vandaag kun je de 2.8 firmware downloaden op YourPSP. Misschien is hiermee je probleem verholpen. Als dat niet het geval is, zou ik echt teruggaan naar de winkel. Bewerkt: 28 juli 2006 door Ruurd31
Samurai Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Nee,ik bedoelde een nieuwe versie van cheatdevice...
maarte41 Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Edisoncarter heeft een hele tijd geleden gezegd dat er nog een 1.0e versie zal uitkomen met een paar kleine veranderingen, maar dat is wel al een maand of 2 geleden dus ik zou er niet meer te veel op rekenen.
X-Qyeh Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik heb sindskort zelf ook de PSP + GTA Liberty City Stories.. Nu wil dus CheatDevice gaan gebruiken, maar als ik alles goed begrijp is die er niet voor Firmware 2.80? Komt er hiervoor nog een versie uit? (Sorry als dit al gevraagt is.)
VforV Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Het gebruiken van de Cheatdevice is enkel mogelijk tot en met firmware 2.6. Bij firmware 2.7 en hoger is dat dus niet meer mogelijk, omdat Sony dat 'gaatje' gedicht heeft. Hopelijk moeten we bij GTA VCS niet upgraden naar 2.7 want dat zou echt een smerige streek zijn. Ik heb de Cheatdevice namelijk nodig om screens te kunnen maken voor WikiGTA.
X-Qyeh Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik snap het, maar zal er nog eentje uitkomen vor 2.80? Als ik het goed begrijp zal het niet meer uitkomen omdat Sony volgens VforV dat heeft gestopt.. Waarom heeft Sony dit gedaan dan? Was dit illegaal of andere reden? (Ik hoop dat d'r een nieuwe voor 2.80 uitkomt.)
VforV Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik snap het, maar zal er nog eentje uitkomen vor 2.80?Als ik het goed begrijp zal het niet meer uitkomen omdat Sony volgens VforV dat heeft gestopt.. Waarom heeft Sony dit gedaan dan? Was dit illegaal of andere reden? (Ik hoop dat d'r een nieuwe voor 2.80 uitkomt.) Kijk, op het internet circuleert er veel 'homebrew'. Dit zijn bijvoorbeeld geconverteerde Nintendo 64 games of andere, oudere games. Er zijn ook illegale homebrews die je kan opstarten via GTA Liberty City Stories. De Cheatdevice werkt eigenlijk met hetzelfde systeem als homebrew. Bij Edisson Carter is het wel niet de bedoeling dat je gratis en illegaal games kan spelen op je PSP maar gewoon een leuke toevoeging / trainer aan GTA Liberty City Stories. Het kan Sony helemaal niets schelen of dat nu voor het plezier is of niet. Eigenlijk heeft de Cheatdevice zelfs een beetje voordeel aangezien er sommige mensen zijn die speciaal GTA LCS kopen om met de Cheatdevice te kunnen 'spelen'. Sony wou al die homebrew toestanden stoppen dus hebben ze firmware 2.7 iets meegegeven waardoor het niet meer mogelijk is om homebrew op je PSP te spelen, dus ook geen Cheatdevice meer.
Recommended Posts