urbambo Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 kan je die cheat ding van de psp afgooien en is het veilig?
Quiz Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) kan je die cheat ding van de psp afgooien en is het veilig? je kunt de cheatdevice verwijderen en het is niet gevaarlijk. Cheat device v0.3 is uit. je kunt nu -foto’s maken -nooit meer van je moter afvallen -kleuren kiezen voor je auto -met 1 knop een auto spawnen edit: hier zijn wat screens die ik heb gemaakt http://img480.imageshack.us/my.php?image=screen85rq.png http://img480.imageshack.us/my.php?image=screen44fo.png Bewerkt: 7 december 2005 door Quiz
The Golden Fighter Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Die achtergrond op de 2e foto is niet compleet. Heb je dit vaker? En kun je alleen maar foto's maken aan de voorkant van Toni? En werkt t ook met EU?
Quiz Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 het achtergrond is niet compleet omdat het sneeuwt.je kunt ook 1st person fotos maken maar dan moet je in een auto zitten. er is een eu versie www.maxbot.com/gta
Nicje Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Dus ik heb die cheat device van Carter gedownload en dan geopend in gta ls dat ging goed maar nu open ik dus de savegame van Edison Carter en dan kan ik geen missies doen ? En ik kan de Cheat Device ook niet openen in mijn gewoon savegame !! Iemand Die soms een antwoord heeft ? Vooral op die 1ste vraag ! >>> Door Dizzee: Topic samengevoegd met het andere topic<<<
Quiz Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 je moet eerst de cheatdevice loaden en dan kan je je eigen savefile loaden
Nicje Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 je moet eerst de cheatdevice loaden en dan kan je je eigen savefile loaden Kan je mij dit eens uitleggen plz ? Tnx
MNC3 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 1- download die chaetdevice 2-sluit psp aan pc 3- ga naar je eerste aan gemaakte savefiles §(het moet op je eerste aan gemaakte savefile zijn, anders gaat het niet!) 4- start gta lcs op en load de savefile met de cheatdevice en je kun spelen
The Golden Fighter Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Ik heb trouwens het volgende gedaan, maar het Cheatmenu kan ik maar niet openen. - PSP savegame 0 GTA:LCS op pc gezet. - GTA:LCS ook op 2e savegame opgeslagen. - Cheatdevice Savegame 0 op psp gezet die mijn savegame op slot 0 vervangt. - PSP starten met GTA:LCS. De PSP laad m'n PSP Savegame op slot 2, omdat die het laatst gebruikt was (denk ik?). - Ik laad de 1e savegame in slot 0 (waar trouwens een leuke tekst en plaatje bijzit, kun je dus zelf doen) en loop naar buiten. - Buiten druk ik op L+Up(dpad). Er gebeurt niets. Ik druk op start, om te kijken of daar nog iets staat, maar daar is ook niks te vinden. Ik probeer andere combinaties, zoals L+R+up, L+up(analogestick), R+up(dpad) etc etc... Wat moet je in godsnaam drukken om dat cheatdevicescermpie te krijgen? (Ik heb btw. versie 2.5). Enne voor de mensen die GTA nog niet hebben uitgespeeld moeten niet richting het Noorden rijden van SI, want dat kan de verhaallijn een beetje verklappen.
Samurai Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 hoe bedoel je naar het noorden van staunton island?
The Golden Fighter Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 In de verhaallijn moet je daar iets doen, en dat staat er nog steeds,dus als je het nog neit gedaan hebt zie je het en dan weet je al wat er gaat gebeuren. (Net zoals een stukje film kijken aan het einde, en dan de film van het begin kijken).
Quiz Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) Cheatdevice v0.4 is uit! wat is er nieuw aan: -je auto is onverwoestbaar -geen herlading voor wapens -ook te gebruiken op firmware 2.6 Cheatdevice v0.4 Bewerkt: 15 december 2005 door Quiz
VforV Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Ik ga eerst het spel eerlijk uitspelen (of toch proberen). Over dat kabeltje: dat moet een USB B kabeltje zijn. Dat van mij zat in zo'n six-pack met accessoires voor PSP.
Quiz Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Cheatdevice v0.5 is uit. v0.5: Video recorder Change CPU speed to 333MHz (fw 2.0-2.5 only) Battery percent, voltage and temp (fw 2.0-2.5 only) Heavy motorcycle Turn while power jumping Download UK Versie. Download US Versie.
Quiz Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Cheatdevice v0.5d is uit. v0.5: Video recorder Change CPU speed to 333MHz (fw 2.0-2.5 only) Battery percent, voltage and temp (fw 2.0-2.5 only) Heavy motorcycle Turn while power jumping v0.5a: Frames per second meter added to coordinates display v0.5b: Added "Really High" to teleport list for Dodo gliding v0.5c: Completely stops the game during screen capture so action shots won't be blurry New savefile for UK version v0.5d: Confirmation dialog before unloading Download UK versie Download US versie
Recommended Posts