Jump to content

CheatDevice, Cheat Maker en Cheatsync door Edison Carter

Recommended Posts

Geplaatst:

Verplaatst naar 'Liberty City Stories General' en samengevoegd met 'dit' topic. Echter was het daar al bekend gemaakt, dus het is aan te raden om in het vervolg de 'zoekfunctie' te gebruiken, want zo voorkom je dit soort topics. Tevens is het natuurlijk erg mooi nieuws dat mensen zo toch gebruik kunnen maken van deze leuke optie, als dit nou ook voor VCS komt is het natuurlijk helemaal prachtig. Niet updaten dus als je van deze service gebruik wilt maken, en downgraden is natuurlijk al helemaal niet toegestaan en ik wil dus ook dat je daar niet over praat aznstryker! ;)

• Reacties 334
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• maarte41

31

• VforV

25

• Dogwatch

24

• Dizzee

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Downgraden is wel toegestaan. Het is toch je eigen PSP waar je verdomd veel hebt voor moeten dokken? Iets leuks in ruil voor al die centen mag dan ook wel vind ik. Ik heb mijn PSP gedowngraded en gebruik hem niet voor illegale dingen zoals homebrew. Ik wil enkel screenshots kunnen maken. En die extra functies in de cheatdevice kunnen altijd van pas komen. ;)

Geplaatst:
Downgraden is wel toegestaan. Het is toch je eigen PSP waar je verdomd veel hebt voor moeten dokken? Iets leuks in ruil voor al die centen mag dan ook wel vind ik. Ik heb mijn PSP gedowngraded en gebruik hem niet voor illegale dingen zoals homebrew. Ik wil enkel screenshots kunnen maken. En die extra functies in de cheatdevice kunnen altijd van pas komen. ;)

Downgraden is niet toegestaan. Je moet als eigenaar van je PSP zelf weten of je het doet, maar het wordt niet ondersteund door Sony. Het neemt veel gevaren met zich mee en je kunt er illegale programma's mee laden en daarom is dat niet toegestaan binnen dit forum. Het gebruik van de cheatdevice of het maken van screens, daar heb ik helemaal niks op tegen. Ik doe het zelf ook, maar downgraden is gewoon niet legaal en ook niet toegestaan, maar ze zullen je er niet voor straffen, echter als je illegale games gaat spelen kunnen zij dat wel.

Nu weer ontopic, en dus praten over de cheatdevice en niet over downgraden, want nogmaals daar geven wij op dit forum geen ondersteuning toe. En dat weet je zelf ook wel Ian. :7

Geplaatst:

maar nu heb ik een vraag

kan cheatdevice nu voor (firmware 3.03) VCS ook gebruiken of alleen voor LCS

Geplaatst:

Zoals meermaals gezegd op dit forum, nee. Om de 'Cheatdevice' wel te kunnen draaien zal je je firmware moeten downgraden, en hierover mag niets gezegd worden langs de forumsluizen.

Geplaatst:

je kan cheatdevice wel voor 3.o3 firmware gebruiken maar weet niet of het voor VCS het kan

maar het kan wel voor LCS

Geplaatst:

Bij een site die ik niet mag gefe (omdat er SAMP cheats op staan) staat ook hoe je een trainer moet maken.

Zo heb ik het geleerd.

Maar ik kon het niet maken zonder :puh:

Geplaatst:

Ik heb de nieuwe cheatdevice geprobeert te gebruiken, maar de savegame loade wel maar de cheatdevice niet, dus de cheatdevice die ik al eerder gepost had werkt niet!!

• 2 maanden later...
  • 5 maanden later...
Geplaatst:

Klopt :Y En dat is illegaal en dat mag niet besproken worden op het forum :7 Je zult op dit forum niet veel te weten komen over downgraden etc.

Geplaatst:

Mijn vriend gaat zijn psp ombouwen en eerst wou ik het ook mar ik koop liever action replay dan mijn psp mischien kapot te maken.

Geplaatst:

Je weet toch wel dat Action Replay Max (a.k.a. ArMax) alleen voor de PS2 is, toch? Want de bestanden van PSP en PC zijn wel gewoon uitwisselbaar.

Geplaatst: (bewerkt)

Een PSP is niet om te bouwen..? Je kunt er alleen Custom Firmware's op installeren en Homebrew op draaien.

Edit @ Hieronder: Niet wat ik onder "ombouwen" versta hoor...

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst: (bewerkt)
Een PSP is niet om te bouwen..? Je kunt er alleen Custom Firmware's op installeren en Homebrew op draaien.

Je moest eens weten :7 Er zijn zelfs bedrijven die de psp voor je ombouwen (Echte BV's! Iedereen noemt het foutief 'ombouwen', eigelijk is het downgraden en er een custom firmware opzetten). Dit wordt ook verzekerd voor als er iets mis gaat. Dan repareren ze hem.

EDIT: Ombouwen... Misschien dat je dan ook spellen uit andere distributiegebieden zoals spellen uit de VS en Japan kan spelen?

Bewerkt: door MartyCeha
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...