Jump to content

Home made screens

Recommended Posts

• Reacties 430
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• meetlat

53

• DenkaanHenk

40

• braver

35

• PSPfreaker

28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
welke pagina dan??ik kan niet vinden :$
Onderaan deze pagina kan je zoeken, dan typ je in savehouse en dan vind je het wel.
Geplaatst: (bewerkt)

rpg zoals Role Playing Game ? want dat is niet te vinden in vcs hoor :bonk:

Bewerkt: door meetlat
Geplaatst:

een rocket launcher in lekentaal dus ;) .

want ik heb een pic gevonden , ik denk dat hij van een nieuwe rocket launcher is , maar ik wil eerst zekerheid.

want ik ga hier geen massahysterie veroorzaken voor wat blijkt een vergissing he.

Geplaatst:

Da zal dan voor iemand met cheat device zijn want ik ga niet cheaten voor een domme screen.

En ik ben geen leek, je kan gewoon niet verwachten dat iedereen weet wat een 'rpg' is.

Geplaatst:

Zou iemand screens willen maken van alle kleren die er zijn,

ik weet niet hoe ze er uit zien.ze lijken me cool,

greettzzz, Roneri

Geplaatst:

Mensen lief hoe moeten wij nu weten wat dat allemaal is, zeg 't in gewone woorden aub zodat ik dat ook kan doen...

Geplaatst:
Mensen lief hoe moeten wij nu weten wat dat allemaal is, zeg 't in gewone woorden aub zodat ik dat ook kan doen...

Dat is gewoon een auto hoor.. Diegene die je met Empire Building bij Prostitution hebt..

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb eens bij mijn Empire Building gekeken en er stond inderdaad een Polaris V8. De screenshots zijn helaas niet met de Cheatdevice of Devhook gemaakt, wel met mijn Webcam waardoor de kwaliteit helaas iets minder is. Als je deze wagen zelf wilt hebben moet je gewoon een Empire Building maken die zich richt op Prostitution. Veel plezier ermee.

naamloobsrk9.png

De Polaris V8.

naamloosay1.jpg

De Polaris V8 terwijl ik aan het rijden ben.

ngfsu4.jpg

Nog een keer vanaf een zijaanzicht.

Edit: Hieronder: niet leuk want jij hebt je bericht bewerkt, ik ben eerst de screens gaan nemen anders was ik eerder.

Bewerkt: door Advancegta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...