60 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 welke pagina dan??ik kan niet vinden :$ Reageren
NIELS_ Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 welke pagina dan??ik kan niet vinden :$Onderaan deze pagina kan je zoeken, dan typ je in savehouse en dan vind je het wel. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 wil iemand eens een foto nemen vd rpg in vcs ? kzou iets willen vergelijken. alvast bedankt. Reageren
meetlat Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) rpg zoals Role Playing Game ? want dat is niet te vinden in vcs hoor Bewerkt: 19 november 2006 door meetlat Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 een rocket launcher in lekentaal dus . want ik heb een pic gevonden , ik denk dat hij van een nieuwe rocket launcher is , maar ik wil eerst zekerheid. want ik ga hier geen massahysterie veroorzaken voor wat blijkt een vergissing he. Reageren
meetlat Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Da zal dan voor iemand met cheat device zijn want ik ga niet cheaten voor een domme screen. En ik ben geen leek, je kan gewoon niet verwachten dat iedereen weet wat een 'rpg' is. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Zou iemand screens willen maken van alle kleren die er zijn, ik weet niet hoe ze er uit zien.ze lijken me cool, greettzzz, Roneri Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Zou iemand screens willen maken van alle kleren die er zijn, ik weet niet hoe ze er uit zien.ze lijken me cool, greettzzz, Roneri http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=37279 Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 zou iemand eens een pic willen maken van een polaris v8 ? Reageren
meetlat Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Mensen lief hoe moeten wij nu weten wat dat allemaal is, zeg 't in gewone woorden aub zodat ik dat ook kan doen... Reageren
Bassiej Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Mensen lief hoe moeten wij nu weten wat dat allemaal is, zeg 't in gewone woorden aub zodat ik dat ook kan doen... Dat is gewoon een auto hoor.. Diegene die je met Empire Building bij Prostitution hebt.. Reageren
meetlat Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Kzal eens kijken. Bewerkt: 22 november 2006 door meetlat Reageren
Advancegta Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Ik heb eens bij mijn Empire Building gekeken en er stond inderdaad een Polaris V8. De screenshots zijn helaas niet met de Cheatdevice of Devhook gemaakt, wel met mijn Webcam waardoor de kwaliteit helaas iets minder is. Als je deze wagen zelf wilt hebben moet je gewoon een Empire Building maken die zich richt op Prostitution. Veel plezier ermee. De Polaris V8. De Polaris V8 terwijl ik aan het rijden ben. Nog een keer vanaf een zijaanzicht. Edit: Hieronder: niet leuk want jij hebt je bericht bewerkt, ik ben eerst de screens gaan nemen anders was ik eerder. Bewerkt: 22 november 2006 door Advancegta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.