DenkaanHenk Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Ik ben 3 zaken afgegaan en geen een zaak heeft het. Ik ga morgen naar de grote stad daar heb je wel 20 winkels. Bewerkt: 3 november 2006 door denkaanhenk Reageren
Blizz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik heb ook alle winkels in Ieper (woonplaats ) afgedaan en ze hebben het allemaal maar volgende week. Euro Shop in Roeselare hebben het zelfs maar op 20 november. Reageren
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Euro Shop in Roeselare hebben het zelfs maar op 20 november. ik hoop niet dat ie op 8of 10 november naar 20 november wordt verplaatst zoals in die winkel van gta-gamertje Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 als dat is bel ik rockstar games of wie dan ook Reageren
Lance_Vance Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Herhaling Als je Rockstar wilt bellen: 09002040404 (80 cent p/m) Ze kunnen je niet veel helpen, ze weten zelf niet eens de release, je verwacht toch wel meer van een helpcenter. Maargoed, wil je VCS toch voor 8 of 10 November hebben dan is dat mogelijk: Nedgame verkoopt hem al, alleen er zijn maar 3 fillialen: Enschede, Groningen & Apeldoorn. Zij hebben hem namelijk al uit Engeland besteld, en dus eerder ontvangen dan de rest van Europa. Ik heb wel begrepen dat je wel iemand van 18 moet meenemen tenzij je dat zelf bent. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Me moeder gaat gewoon mee. Maare hij komt 8 of 10 November verwacht hem niet eerder. Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 behalve in nedgame maar mss is hij er morge al bij ons gta san andreas was er ook al 1 week van te voren hier in mijn omstreek Reageren
henk_jan Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 er begint wat meer duidelijk heid te komen... officieel is er geen duidelijkheid over de datum bij de winkels, dat komt omdat de leveringen voor vandaag niet aangekomen zijn, dat geld voor alle winkel ketens, wat er aan de hand is is niet bekend, maar het is duidelijk dat de schuld op de bezorging afgeschoven kan worden...niet alleen GTA is niet gekomen maar alle games die voor 3-11 gepland stonden zijn niet geleverd. bij mij in het dorp bijvoorbeeld word standaart donderdag laat in de middag een levering gebracht, komt die niet, dan is die er vrijdag morgen...maar die is dus ook niet gekomen...zoals het er nu voor staat zal GTA VCS morgen in de winkels liggen, dan word het met de na levering gebracht...zoals Joriz al aangegeven heeft. maaar, als het spel morgen nog niet in de winkels ligt word het maandag of dinsdag, met de volgende groote levering...vrijdag 10 november is vrijwel uitgesloten! Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 bedankt dan ga ik morge nog wel ff kijke in de winkels en anders woensdag!! echt hartelijk bedankt Reageren
Rickos Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 er begint wat meer duidelijk heid te komen...officieel is er geen duidelijkheid over de datum bij de winkels, dat komt omdat de leveringen voor vandaag niet aangekomen zijn, dat geld voor alle winkel ketens, wat er aan de hand is is niet bekend, maar het is duidelijk dat de schuld op de bezorging afgeschoven kan worden...niet alleen GTA is niet gekomen maar alle games die voor 3-11 gepland stonden zijn niet geleverd. bij mij in het dorp bijvoorbeeld word standaart donderdag laat in de middag een levering gebracht, komt die niet, dan is die er vrijdag morgen...maar die is dus ook niet gekomen...zoals het er nu voor staat zal GTA VCS morgen in de winkels liggen, dan word het met de na levering gebracht...zoals Joriz al aangegeven heeft. maaar, als het spel morgen nog niet in de winkels ligt word het maandag of dinsdag, met de volgende groote levering...vrijdag 10 november is vrijwel uitgesloten! ik begrijp het even niet jij beweert dat de release van gta vcs morgen of maandag zal zijn terwijl ik vandaag heel rotterdam ben doorgegaan en elke winkel( ongeveer 12) mij heeft verteld dat gta vcs pas op vrijdag komt de enige winkel futurezone net zo'n soort winkel als nedgame heeft hem maandag maar ik snap future zone ook niet vorig jaar hadden zei lcs op de release datum in amerika toen in hun winkel liggen maar ik kijken morgen nog wel ff hoor in de winkels Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Een goede kennis van mij werkt bij dixons en hij staat er de hele week. Hij probeerd morgen iets te regelen dat hij hem dan binnen heeft. En dan ben ik lekker de eerste in mijn dorp want de mensen die bij dixons werken in mijn dorp zijn vrienden van me hahahahahahahahahahahahahahaha. Morgen hoop ik hem te hebben anders volgende week. Hij komt volgens mij op 10 November. Dat is 100 % zeker of 8 November is ook 100 % zeker. 100 % ! Hahahahahahaha. Maarja ik kan slecht slapen ik moet telkens aan Vic Lance enzo denken die cool zijn........ Reageren
.Antonio Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik heb hem besteld in een winkel waar hij komt op 10 nov. Ik vind het nergens op slaan dat hij verplaatst word, en ik heb het nog niet eens echt officieel gelezen... als hij op 10 nov. aan kom, ga ik me er niet teveel op verheugen, daarluk word hij weer uitgestelt Reageren
ThOmAsZz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Yes heb hem gekocht. Idd bij Nedgame in groningen. zon 1½ week terug kreeg ik al het bericht dat ie uitgesteld zou zijn tot de 10e. Reageren
cyg.BE Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Groningen hoever is dat rijden vanuit Brussel Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Wel 4 uur rijden. Als het tegen zit wel 5 uur. >>> Door GTA-Sheep: En met de fiets al gauw 2 dagen <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.