Rullez Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Ik ben klaar. Ik heb geen cheats/mods of zoiets dergelijk gebruikt. Je savegame zit in de bijlage. Reageren
game~skater Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Missie: Light My Pire (vigilante, air rescue en paradamic(deze hoeven niet persee maar als je ze wilt doen heel erg bedankt)) Besturing: normaal Cheaten: nee Link: Bewerkt: 9 maart 2008 door game~skater Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Savegame Aanvraag: Missie:High Wire Besturing:1 (normaal) Cheaten: Nee Link: Reageren
Dizzee Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Missie Voltooid: High Wire Beloning: 1500$ Bijzonderheden: Ik heb de controls verandert naar Setup 2, dus die zal je zelf nog even goed moeten zetten. Savegame: Zit in de bijlage. Veel succes nog! Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Edit: Ik zit al 2 dagen vast met de missie Farewell To Arms Ben ik weer :$ Savegame Aanvraag: Missie: Farewell To Arms Besturing: Maakt niet uit (ik gebruik 1) Cheaten: Ammo en health mag Link: Bewerkt: 19 maart 2008 door Global Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Niemand? Lukt me nog steeds niet met die heli Reageren
BaasB Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Ik doe 'm wel. Heeft het haast, of is het ook goed als hij ergens vanavond pas af is? EDIT: Oké is goed, dan kun je hem uiterlijk vanavond verwachten. EDIT 2: Missie Farewell To Arms gehaald. Beloning: $2500,- en je zult voortaan de minigun kunnen kopen bij een ammu-nation (ik heb niet onthouden welke dat precies was :$ ). Ik heb verder niet gecheat of iets anders in die trant. Ook geen geld uitgegeven of munitie verbruikt (was niet nodig, je zat de hele tijd in een helikopter). Ik heb wel bij de besturing ''invert look'' uitgezet en ik was vergeten dat voor het saven weer aan te zetten. Dat zul je dus zelf nog even moeten doen. Savegame zit in de bijlagen. ULES00502S92F0.rar Bewerkt: 22 maart 2008 door BaasB Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Nee hoor het heeft geen haast, mag vanavond ook pas, top dat je hem voor me wilt doen Edit: Bedankt BaasB Bewerkt: 22 maart 2008 door Global Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) ik kom steeds niet verder bij de missie Light My Pyre... Ga steeds dood op het eind door de vlammenwerper van Armando.. Savegame Aanvraag: Missie: Light My Pyre Besturing:1 Cheaten: Health Amor en wapen mag Link Edit: Bedankt Joriar Bewerkt: 31 maart 2008 door Global Reageren
Jorair Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Moet hij nog gedaan worden? Zoja dan doe ik 'm wel . Mission Passed: Light My Pyre Beloning: $2500 Extra: Er wordt wat lood afgeschoten tijdens deze missie, ik heb daarom wat wapens aangeschaft. Je Body armor is ook leeggeraakt tijdens deze missie. Savegame: Bewerkt: 31 maart 2008 door Jorair Reageren
Farid. Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik heb nog 1 vraagje en die luid : je moet dus de savegame die je hebt gedownload in de map van je SAVEDATA doen en de huidige ULE..... van naam veranderen, nu is mij vraag kan je de map die je van naam hebt veandert verwijderen of niet? Farid Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Missie: Vigilante ,Paramedic ,Taxi ,Air Rescue Besturing:1 Cheaten: Health en Amor alleen Link:ULES00502S92F0.zip lijkt mss wat veel maar is niet zo dringend =) Ff wat meer info Ik heb gesaved in een Empire Building in Ocean Beach Ik heb een helicopter voor Air Rescue aangeduid op de kaart je bent er direct vlakbij Je mag wapens enz kopen heb geld genoeg Ik heb nog nooit money cheat gedaan dus doe aub ook niet Noujah als iemand wil doen ? Grtzz GTAFreak007 ULES00502S92F0.zip Bewerkt: 16 mei 2008 door gtafreak007 Reageren
mheuzen Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Missie: White Lies & Harbor Hover Race Besturing: 1 Cheaten: Nee Link: bijlage Ik krijg de missies met de hovercraft maar niet voor elkaar. Die besturing werkt echt niet lekker.. heb het wel een aantal keer geprobeerd maar het gaat telkens net niet. Als iemand kan helpen dan graag . *EDIT* Ik heb het na nog een paar keer proberen toch wel voor elkaar gekregen om de missie White Lies te behalen. Geduld is dus een schone zaak... deze savegame aanvraag hoeft dus niet te worden gedaan!! ULES00502S92F0.zip Bewerkt: 18 mei 2008 door mheuzen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.