Jump to content

GTA Vice City Stories in Gammo!


DdJDean

Recommended Posts

Aanstaande vrijdag om 18.00 komt op Veronica in het programma: Gammo! een Review van GTA Vice City Stories. Uiteraard is dit later op internet weer terug te zien. Helaas zal het niet in de Coverstory komen. Dus als je nog overtuigd wilt worden moet je ff kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rickos

    9

  • .Antonio

    7

  • DenkaanHenk

    5

  • DdJDean

    5

idd, dan ga ik het ook spelen, maar aanstaande vrijdag, ik denk dat hij vandaag bedoelt. Ik heb het niet gezein, maar ik kijk het wel op internet 8)

hij bedoelt niet vandaag want hij poste zijn zeggetje al na 7 uur dus das na gammo

maar ik vin de review dan niet zo belangrijk meer volgende week

dan speel ik lekker vcs in plaats van dat ik er naar kijk dat heb ik nu al genoeg gedaan

en gammo heeft altijd erg weinig normaals te vertellen

Doe mij dan PU maar of gamekings dat vind ik nog interessanter

ik ga lekker zelf spelen

Link to comment
Delen op andere websites

idd, dan ga ik het ook spelen, maar aanstaande vrijdag, ik denk dat hij vandaag bedoelt. Ik heb het niet gezein, maar ik kijk het wel op internet 8)

hij bedoelt niet vandaag want hij poste zijn zeggetje al na 7 uur dus das na gammo

maar ik vin de review dan niet zo belangrijk meer volgende week

dan speel ik lekker vcs in plaats van dat ik er naar kijk dat heb ik nu al genoeg gedaan

en gammo heeft altijd erg weinig normaals te vertellen

Doe mij dan PU maar of gamekings dat vind ik nog interessanter

ik ga lekker zelf spelen

Opzich is het wel weer handig... misschien kom je dingen te weten die je nog niet weet, maar waarschijnlijk zie je gewoon dingen uit het filmpje: I'm your brother... you can trust me. Maar ik ga toch ff kijken tijdens het psp'en.

PS: een zeggetje is een berichtje haha :bonk::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

idd, dan ga ik het ook spelen, maar aanstaande vrijdag, ik denk dat hij vandaag bedoelt. Ik heb het niet gezein, maar ik kijk het wel op internet 8)

hij bedoelt niet vandaag want hij poste zijn zeggetje al na 7 uur dus das na gammo

maar ik vin de review dan niet zo belangrijk meer volgende week

dan speel ik lekker vcs in plaats van dat ik er naar kijk dat heb ik nu al genoeg gedaan

en gammo heeft altijd erg weinig normaals te vertellen

Doe mij dan PU maar of gamekings dat vind ik nog interessanter

ik ga lekker zelf spelen

Opzich is het wel weer handig... misschien kom je dingen te weten die je nog niet weet, maar waarschijnlijk zie je gewoon dingen uit het filmpje: I'm your brother... you can trust me. Maar ik ga toch ff kijken tijdens het psp'en.

PS: een zeggetje is een berichtje haha :bonk::puh:

hahahahahah jah idd das behoorlijk stom van m emaar ik kwam niet op het woord

ik denk dat ze een paar gameplay elementen laten zien omdat hij dan toch al uit is in amerika en ze vinden vast wel filmpjes op internet maar et zal een hoop filmpje worden

ik heb het niet zo op gammo :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen Veronica of wat dan ook :N Misschien tonen ze hem woensdag hier in België op Gamepower of Gammo wel. (Idd, hier ook een programma die Gammo heet)

Je hebt neem ik, aan wel internet. www.gammo.nl en je kan al de (p)reviews zien. Dus niet getreurt... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

10 november ja. En dan zullen we zien wat het testteam van VCS vind. Ik denk dat ze het beter vinden als LCS.

Dat zeker. Ze zullen waarschijnlijk nog wel wat bugs vinden. Maar ik weet bijna zeker dat ze het zeker een 9/10 geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...