Jump to content

GTA Vice City Stories in Gammo!


DdJDean

Recommended Posts

Ik keek gisteren op de klok en het was rond 18.20 ofzo en het was reclame. Dus VCS net gemist. :duh:

als je het gemist hebt kun je hem op internet weer bekijken en dan alleen die eene over vice citry stories

>link<

:D

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rickos

    9

  • .Antonio

    7

  • DenkaanHenk

    5

  • DdJDean

    5

Ik keek gisteren op de klok en het was rond 18.20 ofzo en het was reclame. Dus VCS net gemist. :duh:

Dan heb je het 100 % zeker gemist, want het kwam direct aan het begin. Ik vond het zwaar tegenvallen, want veel functies in het spel werden geeneens besproken en de meeste beelden heb ik al gezien.

Mischien komende dinsdag in Gamekings? PS: GTA Liberty City Stories is genomineerd voor beste psp-game van het jaar. Je kunt daarop stemmen! Klik!

En nu de uitzending van Gammo nu al lang is geweest hoeven we er niet meer over te discuiseren!

Bewerkt: door DdJDean
Link to comment
Delen op andere websites

Ik keek gisteren op de klok en het was rond 18.20 ofzo en het was reclame. Dus VCS net gemist. :duh:

als je het gemist hebt kun je hem op internet weer bekijken en dan alleen die eene over vice citry stories

>link<

:D

of dj dean

je kan ook gewoon op mijn link kijken en hem direct kijken

is dat niet slimmer

ik heb gestemd trouwens op de game awards van tmf

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

btw het stomste at me net i opgevallen tijdens de gammo update dat ze denken

dat phil collins de rol van phil casidy speelt want je ziet een misie van phil casidy en dan hoor je phil collins muziek er achter en vic zegt nog een paar keer phil.

kan je nagaan hoe oplettend ze bij gammo zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

btw het stomste at me net i opgevallen tijdens de gammo update dat ze denken

dat phil collins de rol van phil casidy speelt want je ziet een misie van phil casidy en dan hoor je phil collins muziek er achter en vic zegt nog een paar keer phil.

kan je nagaan hoe oplettend ze bij gammo zijn.

Ja en ze waren nog lui ook om alleen de eerste missies op te nemen en op het laatst er maar een trailer in te plakken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...