katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 persoonlijk vind ik gamekings (tmf) beter .. gammo heeft nooit nieuwe games ,commercieel, Amper nieuws, en je hoort een mening die ze denk ik niet zelf hebben bedacht. Reageren
.Antonio Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 persoonlijk vind ik gamekings (tmf) beter .. gammo heeft nooit nieuwe games ,commercieel, Amper nieuws,en je hoort een mening die ze denk ik niet zelf hebben bedacht. Ja, idd daar heb je gelijk in. Jammer dat powerunlimited alleen op internet heeft en een tijdschrift. Want ik vind hun best wel goed. En gamepro is toch zondag op mtv ofzo? of tmf? Reageren
katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 persoonlijk vind ik gamekings (tmf) beter .. gammo heeft nooit nieuwe games ,commercieel, Amper nieuws, en je hoort een mening die ze denk ik niet zelf hebben bedacht. Ja, idd daar heb je gelijk in. Jammer dat powerunlimited alleen op internet heeft en een tijdschrift. Want ik vind hun best wel goed. En gamepro is toch zondag op mtv ofzo? of tmf? gamepro?.. nee gamekings "IS" Power unlimited en dat is op TMF ja Reageren
.Antonio Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 persoonlijk vind ik gamekings (tmf) beter .. gammo heeft nooit nieuwe games ,commercieel, Amper nieuws, en je hoort een mening die ze denk ik niet zelf hebben bedacht. Ja, idd daar heb je gelijk in. Jammer dat powerunlimited alleen op internet heeft en een tijdschrift. Want ik vind hun best wel goed. En gamepro is toch zondag op mtv ofzo? of tmf? gamepro?.. nee gamekings "IS" Power unlimited en dat is op TMF ja Oh, dus power unlimited is wel op tv . Gamepro was dacht ik ook een programma. Het kan ook zijn dat je het schrijft als Game Pro Reageren
Rickos Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Je hebt idd das Game Shop Pro maar dat slaat echt alles das gewoon gamen tegen andere menne online meer niet en er komt steeds een reclame van xbox in beeld heel eriterend prog gamekings is wel een tof programma en met goede reviews Reageren
katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Je hebt idd das Game Shop Promaar dat slaat echt alles das gewoon gamen tegen andere menne online meer niet en er komt steeds een reclame van xbox in beeld heel eriterend prog gamekings is wel een tof programma en met goede reviews ik was een paar x op game shop pro (maar toen met Forza en Halo 2 online) dat is maar 1 maand per jaar , en dat xbox reclame is omdat ze worden gesponsort door Xbox zelf. zonder xbox , geen programma Reageren
Rickos Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 jah dat is zo maar dan blijft het nog wel ongelofelijk vervelend zeker omdat mij het echt geen ene moer uit maakt hoe mensen rijden of voetballen het zijn niet eens de lauwste spellen deize spelen en in die studio wordt zoveel lulkoek gelult Reageren
tomdrost Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Gammo is altijd iets te ''lief'' voor games ook als ze slecht zijn. Bij Gamekings is het meer hun mening en bij Gammo is er vaak niet veel kritiek Maar wel beter dat het op tv komt Reageren
Wijst Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ik denk het ook 9/10 maar die met die baatje ken echt miepen die als die iets niet goed vind kraakt het meteen helemaal af maar ik ga zoals mertin kijkent gamen ik heb er zin in alleen jammer dat hij uitgesteld is Reageren
White Gold Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Dat denk ik ook, hopelijk komt er ook een revieuw in Veronica magazine, die hebben wij thuis, ook altijd een stuk GAMMO Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik vind Gammo niet zo leuk dan halen ze gewoon dingen van rockstargames.com af en die laten ze dan zien in filmpjes mischien laten ze zelfs die trailers wel zien... Reageren
GTAfelix Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik vind Gammo niet zo leuk dan halen ze gewoon dingen van rockstargames.com af en die laten ze dan zien in filmpjes mischien laten ze zelfs die trailers wel zien... Dat is niet zo, Gammo werkt samen met Insidegamers.nl zij krijgen van insidegamers de games vervolgens zenden zij het uit. Reageren
Rickos Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 GTAfelix maakt niet uit dan insidegamer doet dan niet zulke goede zaken want gammo is echt een klote prog ik kijk er nooit naar ik leer er niks van en ze revieuwen vaa dan de lompe spellen en als j denkt ik wil naar dat prog kijken want ik wete niet of ik hem ga halenn dan vertellen ze nog niet de goeie en slechte punten ze vertellen alleen maar feiten waarom zenden ze gamekings gewoon niet vaker uit Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ik vind Gammo niet zo leuk dan halen ze gewoon dingen van rockstargames.com af en die laten ze dan zien in filmpjes mischien laten ze zelfs die trailers wel zien... Dat is niet zo, Gammo werkt samen met Insidegamers.nl zij krijgen van insidegamers de games vervolgens zenden zij het uit. Oeps sorry ik heb het fout kan gebeuren toch. Maarja vrijdag heb ik toch niks te doen ik denk dat ik nog wel ff ga kijken hoor. Reageren
WWEGTA Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Ga wel ff kijken. Heb vcs nog niet en moet toch wat doen in deze dagen zonder vcs. Nog ff 14 dagen wachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.