BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Ik keek gisteren op de klok en het was rond 18.20 ofzo en het was reclame. Dus VCS net gemist. als je het gemist hebt kun je hem op internet weer bekijken en dan alleen die eene over vice citry stories >link< Bewerkt: 11 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
tiesto Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 ik had gekeken maar ik vond het best wel dom filmpje, ze hadden gewoon de eerst paar missies gefilmd en dan op het einde het introfilmpje erin geplakt Reageren
DdJDean Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Ik keek gisteren op de klok en het was rond 18.20 ofzo en het was reclame. Dus VCS net gemist. Dan heb je het 100 % zeker gemist, want het kwam direct aan het begin. Ik vond het zwaar tegenvallen, want veel functies in het spel werden geeneens besproken en de meeste beelden heb ik al gezien. Mischien komende dinsdag in Gamekings? PS: GTA Liberty City Stories is genomineerd voor beste psp-game van het jaar. Je kunt daarop stemmen! Klik! En nu de uitzending van Gammo nu al lang is geweest hoeven we er niet meer over te discuiseren! Bewerkt: 11 november 2006 door DdJDean Reageren
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Ik keek gisteren op de klok en het was rond 18.20 ofzo en het was reclame. Dus VCS net gemist. als je het gemist hebt kun je hem op internet weer bekijken en dan alleen die eene over vice citry stories >link< of dj dean je kan ook gewoon op mijn link kijken en hem direct kijken is dat niet slimmer ik heb gestemd trouwens op de game awards van tmf Bewerkt: 12 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
Rickos Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 btw het stomste at me net i opgevallen tijdens de gammo update dat ze denken dat phil collins de rol van phil casidy speelt want je ziet een misie van phil casidy en dan hoor je phil collins muziek er achter en vic zegt nog een paar keer phil. kan je nagaan hoe oplettend ze bij gammo zijn. Reageren
BigM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 btw het stomste at me net i opgevallen tijdens de gammo update dat ze denkendat phil collins de rol van phil casidy speelt want je ziet een misie van phil casidy en dan hoor je phil collins muziek er achter en vic zegt nog een paar keer phil. kan je nagaan hoe oplettend ze bij gammo zijn. Ja en ze waren nog lui ook om alleen de eerste missies op te nemen en op het laatst er maar een trailer in te plakken Reageren
Nick-NL- Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 bedankt voor de link zo heb ik hem nog kunnen zien Reageren
WWEGTA Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Had ook ff op de site gekeken. Weinig leuks gemist... Maar ja, ik verwacht nooit zoveel van Gammo. Bewerkt: 14 november 2006 door WWEGTA Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik ben het helemaal met je eens. OP gamekings is het teminste nog wat leuker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.