DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Dat is het ik wil de orginele hebben geen andere versie of taal. Alles orgineel.
YaMo Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 In het Engels is hij net origineel; in het Nederlands is hij vertaald (waarschijnlijk door één of andere tolk die maar half Nederlands kan).
j0ry Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 nederlandse versie is veel leuker om te hebben. Het enige verschil daaraan is dat de uitleg op de achterkant van het doosje in het Nederlands is... Ik heb hem
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Leuk dat jullie het hebben. Maar jullie hebben dan niet de orginele nederlandse versie. Oh dan is alleen het hoesje anders alles moet voor mij de nederlandse versie zijn alles !
katalizt Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Leuk dat jullie het hebben. Maar jullie hebben dan niet de orginele nederlandse versie. Oh dan is alleen het hoesje anders alles moet voor mij de nederlandse versie zijn alles ! mja ik heb m ook.
Rickos Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ja ikk had m ook wle willen hebben henk volgens mij ben jij gewoon een beetje jaloers maar maakt niet uit het kan mij namelijk geen zak intereseren of er een engekse of een nederlandse text op de achterkant van het hoesje staat wat heb je daar nou aan
DenkaanHenk Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 In Zuid-Holland heb je geen Nedgame alleen in Gelderland en Groningen. Da's balen vind ik toch wel dan moet ik tot woensdag wachten.
Black Force Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 GTA VICE CITY STORIES IS THE BEST GRAND THEFT AUTO EVER!!!!!
katalizt Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 GTA VICE CITY STORIES IS THE BEST GRAND THEFT AUTO EVER!!!!! ...?? nou moeten we niet gaan overdrijven he.. maar voor de psp is het zeker
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Het is gewooon de beste GTA ooit joh. Een droom spel...
Dutchpet Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik koop hem pas in de zomer net als viceicty 3 jaar geleden is gewoon veel leuker want dan heb je echt het gevoel dat je zelf in de game zit bovendien is het buiten dan ook warm ik kan wel wachten
gybrus Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik heb hem. ik heb alle missie trouwens ook al gehaalt na 17 uur en 20 minuten ik moet nu nog een paar huizen veroveren en die ballonen zoeken dan ben ik beina klaar grats, Gybrus
Jelle Leone Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik woon ook in Zuid-Holland en ik kan hem ook bij geen enkele winkel vinden. ik ben al bij elke gamewinkel die ik ken geweest en bij elke komt hij pas op 10 november uit behalve bij de Future Zone in Rotterdam daar komt hij Maandag 6 NOvember !!!!!!
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik heb hem maar besteld de maat is vol ik wil niet meer naa de winkels gaan om bedroeft terug te komen 10 November komt hij bij mij binnen en ik kan bijna niet wachten
Recommended Posts