Jump to content

Wie heeft GTA VCS al?


Black Force

Recommended Posts

Ik ga Dinsdag ook al ff kijken of ze hem hebben dan bel ik eerst ff op.

Woensdag ga ik hem zowiezo kopen want dan is hij bij ons al in de winkels o.a Freerecordshop.

Voor 49 eurotjes.

:D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    22

  • Rickos

    10

  • BigM

    9

  • Black Force

    6

Das wel knap menno maar ik geloof er geen drol van

want elke mediamarkt werkt samen

zo heb je dus meerdere filialen die allemaal dezelfde release datum hebben

dus ga er maar vanuit dat ie in de mediamarkt pas op vrijdag of woensdag in de winkels ligt ik heb m waarschijnlijk morgen

Futurezone

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom an toch de intertoys

ik zou daar niet zo snel een game halen redens:

slechte service

geen garabtie (valt er eigenlijk ook onder)

vaak laat met releases

hebben vaak dingen in de folder staan die niet kloppen

en een klein assortiment aan games

veel t veel barbie's maar dat is mijn probleem hahaha

Link to comment
Delen op andere websites

ahh klote m oet straks werken kan ik morgen pas GTA halen

vanmiddag kan je hem halen bij de FUTUREZONE in Rotterdamm of Zoetermeer

in ieder geval daar ik wete neit of er nog meer Futurezones in Zuid-Holland zijn

ik kan m helaas morgen pas halen das klote

maar ja morgen heb k m lekker in bezit

Link to comment
Delen op andere websites

Als 1 mediamarkt hem niet heeft hebben alle mediamarkten hem niet alle winkels werken samen dat is met alle winkels zo.

Bij ons zeiden ze we krijgen hem woensdag zowiezo binnen maar mischien al dinsdag ah zekerheid daar houd ik echt van. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

denkaanhenk heb jij geen leven ofzo (niet lullig bedoeld hoor:P)

maar als je al 2100 berichten hebt geplaatst heb je toch wel heel erg niets te doen?

Overal zie ik bij laatst geplaatste berichten je naam staan

Maargoed, wat ik wou zeggen, ik weet dat t bij alle mediamarkten gelijk is, reageerde alleen op bericht dat ie in Utrecht er al was ofzo.

Gegroett :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

de meesten winkel zeggen dat het woensdag is maar wrm zeggen de meeste hier dat het vrijdag word

Al die spellen moeten vanuit England of al die andere landen waar ze vandaan zouden 'kunnen' komen moeten met vrachwagen hier heen en dat vergt een hele operatie om dat op tijd te laten verlopen en het zijn er geen 1000, maar volgens mij wel 100.000 of meer die naar Nederland moeten dus dat doe je niet even met één of twee vrachtwagens. Dus niet iedere winkel heeft zijn spel op tijd waardoor het dus wat vertraging op kan lopen, maar zeg nou zelf? Wat maken die twee dagen nou uit? Of je gaat natuurlijk naar een andere stad waar ze hem zeer waarschijnlijk wel eerder hebben. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Mediamarkt net gebeld, die zeggen dat ie vrijdag uitkomt, dus zal t bij dixons hetzelfde zijn..

Ik hoopte zo op woensdag, ach jah :puh: we worden in spanning gehouden, is het spel zometeen alleen maar leuker, alleen soms lees ik dingen die ik nog niet had willen weten, op forums waar het niet eens thuishoort, zoals henk die t leuk vind om dingetjes te verklappen, de stiekemerd :t

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...