Jump to content

Wie heeft GTA VCS al?


Black Force

Recommended Posts

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    22

  • Rickos

    10

  • BigM

    9

  • Black Force

    6

Nee e plaza heeft m nog niet maar heel rotterdam heeft m gewoon ook nog niet heel vaag

ik vin het heelmaal top

door marc heb ik geweten dat hij in zoetermeer in de bart smit ligt en heb ik m als de sodemieter gehaald

en ben nu als trotse eigenaar van vcs aan t spelen het is een geweldig spel en vooral de zonsondergang is vet heel mooi dan

veel supermarkten en veel neon s nachts

ik kan dit blijven spelen

wat ene wereld spel

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de e-plaza is van de bartsmit dus mischien heeft de e-plaza hem ook al.

weet iemand of de e-plaza hem dan ook heeft ?

ja dat zal dan wel :) ....je zegt het zelf al...E-plaza is min of meer de game afdeling van Bartsmit :)

@katalizt

jou repley is dus spam het gaat niet over het onderwerp en het is heel fijn dat jij hem al hebt, maar er zijn nog heel veel mensen die hem niet hebben!...je kunt dus beter weer gaan spelen :t

Link to comment
Delen op andere websites

Nee e plaza heeft m nog niet maar heel rotterdam heeft m gewoon ook nog niet heel vaag

ik vin het heelmaal top

door marc heb ik geweten dat hij in zoetermeer in de bart smit ligt en heb ik m als de sodemieter gehaald

en ben nu als trotse eigenaar van vcs aan t spelen het is een geweldig spel en vooral de zonsondergang is vet heel mooi dan

veel supermarkten en veel neon s nachts

ik kan dit blijven spelen

wat ene wereld spel

whahaahhh graag gedaan hoor ik wil graag helpen en ik ben blij dat er dan ook nog is eens wat goed gekomen vasn is :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem :D Ik heb hem gekocht bij een lokaal winkeltje, ik weet niet of ze hem ook al hebben bij de grote winkels.

Ik weet dat het al een beetje bekend was, maar ik hoorde dus op de radio in m'n auto dat de bruggen gesloten zijn wegens hevige orkanen, en dat het hierdoor te gevaarlijk is om over te bruggen te gaan. Bij deze is het dus zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus hij is al te koop in enkele bart smits, maar niet allemaal :?

Weet er soms iemand of hij ook al in Belgie verkrijgen is, want hier vind je op de meeste sites 10/11/06 maar misschien dat hij morgen, woensdag dus, wel uitkomt

Link to comment
Delen op andere websites

Zow :) ik ben ook net Gta : VCS gaan halen :) zit nog in seal dus ga het nu snel spelen en lekker kwijlen op dat nieuwe spel van me :bonk:

ps: ik heb het gehaald in Movies & Games entertainment store (bestaat er maar 1tje van en dat is bij mij in de buurt ) heeft altyd alles sneller als andere winkels :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus hij is al te koop in enkele bart smits, maar niet allemaal :?

Weet er soms iemand of hij ook al in Belgie verkrijgen is, want hier vind je op de meeste sites 10/11/06 maar misschien dat hij morgen, woensdag dus, wel uitkomt

Normaal hebben zo goed als alle bart smiths hem in België op 8 November (morge dus :D ) :):D

Link to comment
Delen op andere websites

Dus hij is al te koop in enkele bart smits, maar niet allemaal :?

Weet er soms iemand of hij ook al in Belgie verkrijgen is, want hier vind je op de meeste sites 10/11/06 maar misschien dat hij morgen, woensdag dus, wel uitkomt

Normaal hebben zo goed als alle bart smiths hem in België op 8 November (morge dus :D ) :):D

ik ben uit belgie ;) check me post het is degene net voor die van jou

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de e-plaza is van de bartsmit dus mischien heeft de e-plaza hem ook al.

weet iemand of de e-plaza hem dan ook heeft ?

ja dat zal dan wel :) ....je zegt het zelf al...E-plaza is min of meer de game afdeling van Bartsmit :)

@katalizt

jou repley is dus spam het gaat niet over het onderwerp en het is heel fijn dat jij hem al hebt, maar er zijn nog heel veel mensen die hem niet hebben!...je kunt dus beter weer gaan spelen :t

lees dit ff

Offtopic is niet spam ..

en ja ik heb het spel op mn psp, nog niet gekocht .

en ik bepaal zelf wel of ik het ga spelen he.

Bewerkt: door katalizt
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...