Jump to content

Wie heeft GTA VCS al?


Black Force

Recommended Posts

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    22

  • Rickos

    10

  • BigM

    9

  • Black Force

    6

Mijn moeder was vandaag bereid om meer dan 60 kilometer te rijden voor de game en dus hebben we de Futurezone gebeld. Zij wisten ons te vertellen dat het spel vandaag of morgen met de post zou komen. Een uurtje later hebben wij teruggebeld om te vragen of de post al was binnen gekomen en inderdaad: ze hadden Vice City Stories. Mischien was het omdat het aan de telefoon was en je dus niet weet tegen wie je praat maar zij wisten mij te verkondigen dat ze de game pas vrijdag in de verkoop deden. Ik weet het natuurlijk niet zeker maar wellicht hebben ze gedacht dat ik mischien een ''inspecteur'' was die controleerde of winkels de game al verkochten. Mischien als je naar de winkel gaat dat ze hem wel meegeven maar niets is zeker. Ik heb ook nog de voor jullie onbekende zaak Replay gebeld en zij verkopen hem woensdag, mischien donderdag. De Free record shop wist zelfs te verkondigen dat zij de game pas 20 oktober zouden gaan verkopen! Maar ik ga er maar van uit dat ik hem woensdag gewoon bij Replay kan gaan halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons zegt Freerecordshop dat ze hem op Woensdag 8 November al hebben.

Maar dat ze hem Dinsdag al mischien hebben.

Maar iniedergeval op Woensdag 8 November komt hij bij onze Freerecordshop.

Dixons weet nog hellemaal niets.

En bij Intertoys koop ik niets omdat ik dat een rot zaak vind.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga woensdag kijke en dan laat ik zow snel mogelijk hier iets horen

YESS ik heb net een mailtje van bol.com gekregen dat ik hem miss al iets eerder binnen krijg idd warschijnlijk op woensdag

Link to comment
Delen op andere websites

Het post niveau ligt bij sommige erg laag met een aantal opmerkingen tussendoor. Ook met de nadruk op het gebruik van het ABN.

Voor de nieuwelingen een aantal handige links:

http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Help

Van Topic starten naar Antwoord krijgen

Over Vice City Stories ik heb hem helaas nog niet, maar morgen worden ze geleverd hierbij de Bart Smit in Vlaardingen. Waarschijnlijk zal ik de verkoper(ster) over moeten halen om er al vast één te pakken voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft meestal als eerste de games dixons of freerecordshop ??

De 2 winkels zijn bij ons wel 2 meter van elkaar af maar ik heb geen zin om te veel te zeiken daarzo bij die winkels.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft meestal als eerste de games dixons of freerecordshop ??

De 2 winkels zijn bij ons wel 2 meter van elkaar af maar ik heb geen zin om te veel te zeiken daarzo bij die winkels.

Ga het vragen zou ik zeggen, als ze 2 meter van elkaar liggen. Volgensmij maakt het sowieso niet veel uit, want hij komt waarschijnlijk op dezelfde dag binnen. Dus maak je keuze, ik zou persoonlijk voor de Free Record Shop kiezen, daar is alles vrijwel altijd op tijd. Ik koop eigenlijk nooit games bij de Dixons, maar die hebben hem vast ook wel op tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem bij Dixons gereserveerd maar als ze hem bij Freerecordshop eerder hebben koop ik hem daar wel ik ken die mensen toch heel goed bij dixons die begrijpen dat wel die weten wel ongeveer hoe ik ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...