Galiorix Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) Hier een flinke update [edit] Het luchtfilter: [edit]Werk ligt voorlopig ff stil wegens kapotte PC, over 3 werkdagen zou ik weer aan de bak moeten kunnen. Bewerkt: 30 november 2007 door Galiorix
EXIT Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) had ni veel te doen Bewerkt: 1 december 2007 door EXIT
Timske Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Die is vet Waarmee maak je die EDIT: Doe paar paintjobs bijvoorbeeld falming blue met flaming red ofso Bewerkt: 1 december 2007 door Timske
Galiorix Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Mooi gemaakt EXIT. Schaniert de achterklep nu ook omgekeerd, net zoals een bocat? Greetz
EXIT Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 die wagen is gemaakt met zmodeler2 ja klep scharniert ook anders
Timske Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Hoe stappen ze achterin in?? Heb je da met animatie verandert ofso??
Galiorix Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Hoe stappen ze achterin in??Heb je da met animatie verandert ofso?? Met een aanpassing in Vehicles.ide kan je er voor zorgen dat GTA San Andreas denkt dat de auto 2 deurs is Of je vervangt hem voor de Rancher, die is ook 2 deurs. Greetz
GTA_XP Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) Even een paar renders gemaakt voor een Dodge Viper uit NFS ProStreet: Hoe stappen ze achterin in??Heb je da met animatie verandert ofso?? Met een aanpassing in Vehicles.ide kan je er voor zorgen dat GTA San Andreas denkt dat de auto 2 deurs is Of je vervangt hem voor de Rancher, die is ook 2 deurs. Greetz Nou, eigenlijk niet, het zit in de dff, als een auto alleen maar de dummy frontseat heeft dan is het geen 4deurs wagen. Alleen als een dummy pakt van een 4deurs en je sleept m naar de 2deurs, dan denkt SA dat het een 4deurs is. Ook deurdummys spelen een rol bij. Bewerkt: 4 december 2007 door GTA_XP
Timske Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Sorry maar ik vind die auto niet zo mooi
GTA_XP Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Sorry maar ik vind die auto niet zo mooi Tsja, het is jouw smaak jongen
Timske Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Sorry maar ik vind die auto niet zo mooi Tsja, het is jouw smaak jongen Maar jouw andere autos zijn wel vet
GTA_XP Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 De Modified Elegy Een paar screens:
Timske Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) Vet mechien kun je nog paar dingetjes doen [Niet verplicht en niks bedoelt he] Kofferbak opvullen van binnenkant Mechien mooie luchtkappen van NFS erin zetten ofiets dergelijks Niet verplicht maar je model ziet er vet uit Bewerkt: 5 december 2007 door Timske
Galiorix Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Update De 240SX met motor ingame en goede textures Greetz
Recommended Posts