Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Ziet er mooi uit, maar hoe ziet de neon eruit, als de auto op zijn wielen staat ? En hoe wil je fatsoendelijk de neon bij de motor laten branden, of je moet tegen een muurtje aan rijden. :7

Ik doe het op mijn eigen stijl :duh:

Wie niet tevreden is, pech.

Het gaat erom of ik het leuk vind of niet.

De echt werkende neonstaven vind ik persoonlijk mooi staan.

Dus doe ik het.

Dus als iemand niet tevreden is, tsja kan ik niks aan doen.

Op dit moment kan ik er niets aan veranderen omdat ik bezig

ben de Plyoumouth RoadRunner uit NFS Pro Street te cnverteren naar GTA San Andreas.

Goed 3d prog zeg, die Zmodeler2!

EDIT

Ik ben begonnen met het converteren van een Plymouth Roadrunner uit NFS Pro Street

naar GTA SA.

Screens:

ply3qc8.jpg

ply4lb3.jpg

ply5uy2.jpg

Dat waren de eerste screens, en oja

voor jullie het vragen, nee deze renders zijn niet gemaakt in 3ds maar in Zmodeler2 ;)

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Ben weer bezig geweest met converten en het gaat nu lekker :D Veel dank aan Mythbuster, zonder hem zou het nooit gelukt zijn ^_^

gallery14.jpg

gallery15.jpg

gallery16.jpg

gallery17.jpg

gallery18.jpg

Er zijn nog wat ingame bugs die ik moet fixen maar hij zit nu verder al lekker goed ingame. Nu nog de textures.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, dik makkelijk. Gebruik gewoon de "follow-me" functie (google even als je 'm niet kent) en boor er een paar gaten in. Kleurtje/texture en klaar is Kees.

Ik weet niet waarom, maar ik had gewoon zin om dit te posten. De eerste auto is een door mij in Sketchup getunede Turismo, de tweede een soort van GroveStreet-Greenw00d.

af2yl7.jpg

afub9.jpg

underrightfrontya5.th.jpg

underrightbackuk2.th.jpg

rightfrontnf1.th.jpg

rightbackdv0.th.jpg

frontzg2.th.jpg

dashboardql5.th.jpg

baysidekg7.th.jpg

backjt4.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ingame met lichten, zonder texturen :7

Ik ga dat nog opnieuw doen met die lichten wat er is iets mis gegaan waarbij andere dingen ook verandert zijn.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

En dan post ik hier even mijn kerstpakket voor gtaforum.nl download database... :eten:

Nice :D Is die Focus II from scratch of uit een game?

Dit is progress van mijn eigen front:

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Zooooo nice Masticus! Kan je ook proberen een ST versie van die Focus(Die nieuwe dus...) te maken(Met als carcol een oranje kleur, miss. als body texture iets proberen om metallic lak te krijgen) :D Die ga ik 100% zeker downloaden als hij klaar is.

Ook zeer mooi Galiorix! Hopelijk krijg je hem helemaal goed ingame :D (Zal wel lukken denk :) )

Anyway: KUTGW iedereen!

Greetz Mythbuster

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...