Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Maar misschien wat ongedetaileerd, misschien pas net mee begonnen?

EDIT: dat ongedetaileerd was @ -Eend- :puh:

Dat afwerken doe ik later pas :puh:

--------------

Update:

1. Bus\

2. Bus 2

3. Bus 3

Hij is nu bijna klaar :)

Bewerkt: door -eend-
Link to comment
Delen op andere websites

Zozo... De vakantie is terug begonnen, dus mathias is terug in het modden geslaan... Ik kan eindelijk mijn onafgewerkt werk terug hervatten. Hier ben ik verbrede bodykit aan het maken voor mijn Peugeot 106 het origineel model komt van Need For Speed en tevens de tuning stukken ook... Maar aangepast door mezelf. Het is nog niet af! Maar hier hebben jullie alvast een voor smaakje van mijn WIP verbreding waar ik nu al 2 daagjes met bezig ben.

Link to comment
Delen op andere websites

De voorkant heeft iets weg van de Audi TT.

Ziet er leuk uit, maar ik raad je aan een par tutorials te volgen.

Hij is hier en daar nog al bumpy.

Lees deze tutorial eens door.

Daarmee leer je hoe je je auto's goed kan modellen.

Op de goede manier, zonder 5 sides poly's en slechte wires.

gl

[edit]

Ik zat 2 pagina's terug te lezen.

crits waren voor post 105 van dit topic.

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

NIce hHoor Matioscus, maaar de kleur vind ik niet zo mooi!

Dat is primary kleur voor SA. Dat wil zeggen dat het in 3dsmax gewoon groen is, maar ingame neemt hij alle kleuren aan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

NIce hHoor Matioscus, maaar de kleur vind ik niet zo mooi!

Dat is primary kleur voor SA. Dat wil zeggen dat het in 3dsmax gewoon groen is, maar ingame neemt hij alle kleuren aan. ;)

Ziet er erg gedetaileerd uit! :tu:

Geef je die wagen ook vleugeldeuren?

Link to comment
Delen op andere websites

GTA-XP geen idee of ik er vleugeldeuren van maak... Dat zie ik wel als ik aan de ingame periode kom.

Hier nog een updatje van de achterkant... Ik vind het opzich niet zo mooi als de voorkant... Wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

hoi

jaja ik ben ook bezeg met een auto en dit keer is het een pickup helemaal zelf gamaakt uit me hooft (want hij bestaat niet) behalve de naam die heeft fire gemaakt :puh: rate and com please

post-61011-1183300757_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat dit de laatste post zal zijn voor vandaag... (hier in dit topic). De voorkant heeft nu officieel zijn verbreding en en wat nieuwe snufjes. ;) Ik wil graag even jullie mening horen, of jullie het geslaagd vinden of niet... Een pro in renderen ben ik namelijk niet, want ik hou mij daar niet echt met bezig.

De achterkant van de wagen biedt namelijk niet zoveel mogelijkheden als de voorkant, maar ik zal er nog wel iets moois proberen van maken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

post-55827-1180718852.jpg

post-55827-1180718874.jpg

Ik heb ze een paar andere wielen gegeven en extra's gegeven :puh:

Kan je een download link geven voor die Elegy Cabrio die zit er gewoon TE vet uit man!

grtz Ninoke :bier: jaja bier :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je een download link geven voor die Elegy Cabrio die zit er gewoon TE vet uit man!

grtz Ninoke :bier: jaja bier :puh:

Gelieve ontopic te blijven, zulke vragen kan je altijd stellen via PB.

Om dan maar terug ontopic te gaan, ik heb een paar mooie renders genomen van mijn 106, met wat textures erop, jammer dat de voorlichten op dit moment nog crap zijn. Maar daar wordt aangewerkt... Meningen graag!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Sablion eens verder zitten modelen.

De rims heb ik er 5 over gedaan :N

Maar gelukkig gelukt door niet op te geven.

De Sablion is een kruising tussen Sabre en Stallion :schater:

Je weet wel, de Stallion uit GTA IV.

nodoorshd1.jpg

En deze was vóór dat ik het verder ging modelen.

sabreblackwheelslm7.jpg

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

@ Gybrus: Ziet er zeer mooi uit man! Jammer alleen dat er al zóóó veel Lamborghini mods zijn, ook van de Gallardo

@ Masticus: Even een vraagje, volgens mij steekt het achterste deel van de achterband uit, doordat de wielkast/verbreding ervan naar onder toe minder breed is? Of is de achterbumper ge-hide, of zit er op de achterbumper nog geen verbreding van de spatborden? Verder ziet hij er ZEER mooi uit! :)

@ GTA_XP: Ziet er goed uit! Alleen er lijkt iets niet te kloppen bij de motorkap op t plaatje van voordat je begon met modellen. Heb je op dat plaatje gewoon de motorkap van de Stallion gepakt en niet passend gemaakt of wat? :puh: Op het "goede" plaatje lijkt alsof je gewoon de hele voorkant van de Stallion hebt genomen.. Ik zou alleen de achterbumper ook meer zoals in GTA IV maken, dus de lichtjes die horizontaal liggen maken, en de andere weg, bij de voorlichten de binnenste lichten weg halen, en de spiegeltjes aanpassen. Jammer dat je de spatborden hebt weggehaald, volgens mij waren die er in de trailer wel. Op het "goede" plaatje zie je trouwens op het eerste gezicht, behalve de wielen, niet veel verandering van de originele Sabre! Misschien dat een screen van de voorkant dat idee weghaald.

Hij is wel mooi, ook een goed idee, maar er moet nog wel aan gewerkt worden: KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...