Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Updateje.. :puh: Jaja mensen, hij is ingame :D

post-47175-1171049922_thumb.jpg

post-47175-1171050196.jpg

Door pwnage SWYV :puh:

Vind hem echt super, hij is ook vrij veel groter dan de normale Monster, EN, hij kan over een Rustler of Stuntplane heen rijden.. :puh: (beetje moeite maarja, 't gaat wel!) Alleen de texten zijn verkeerd om(Ik weet niet waarom, want in Zmodeler zijn ze wel goed..) (vind zelf trouwens dat de achterklep wel mooi zit zo, de halve achterkant komt eraf :sigaar: )

EDIT: Op het tweede plaatje staat trouwens de reflectie aan, deze zal UIT zijn op de nieuwste versie

EDIT2: Vergeet te zeggen: Mooie bak Dr1fter

EDIT3: Burrito in A-team style :)

post-47175-1171219978.jpg

Oja, ik ga de velgen niet doen.. en de kleur doe ik via carcols bestand(vandaar dat hij gewoon wit met de foute kleur grijs is, in plaats van zwart en de goede kleur grijs..)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gisteren begonnen aan het converteren van de Blista uit GTA 3. Daar heb ik erg veel werk aan gehad, want nu ben ik pas klaar. Ik heb de left wing en de rightwing aan de chassis geattached, de polygonen gecut, gedelete en de vertexen geweld. Zodat alles netjes past, dan heb ik de lampen een glaasje gegeven, en tenslotte de 3D Motor gemaakt. Daarnaa heb ik nog wat zitten texturen en het interieur wat veranderen.

2 Kleine dingetjes moet ik nog doen/fixen:

  • San Andreas Style reflecties.
  • De gebarste ruiten fixen.

gallery62yu7.jpg

gallery63ji5.jpg

gallery65fy5.jpg

gallery66gp1.jpg

gallery68py9.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi man, hij ziet er nu al goed uit. Maar met reflecties en gebroken ruiten wordt hij prachtig.

Goed werk en ga zo door. Ik ben benieuwd welke auto's je hierna ingame gaat krijgen. Succes verder! :puh:

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Updateje.. :puh: Jaja mensen, hij is ingame :D

post-47175-1171049922_thumb.jpg

post-47175-1171050196.jpg

Door pwnage SWYV :puh:

Vind hem echt super, hij is ook vrij veel groter dan de normale Monster, EN, hij kan over een Rustler of Stuntplane heen rijden.. :puh: (beetje moeite maarja, 't gaat wel!) Alleen de texten zijn verkeerd om(Ik weet niet waarom, want in Zmodeler zijn ze wel goed..) (vind zelf trouwens dat de achterklep wel mooi zit zo, de halve achterkant komt eraf :sigaar: )

kan je hem op internet zett ik wil hem zoooooooooooooooooooooooooooooooooo graag :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

@ DaBeast, waarom heb je alle polygonen/vertices geattached?.. nou zie je bijvoorbeeld die "rand" om het nummerbord in de niet kapotte versie niet, ... en bij de gedamagede versie wel.. daarom heeft R* bijvoorbeeld altijd de wielkast randen los, zodat je die lijn goed ziet, waardoor de auto iets echter lijkt.. (in mijn ogen dan he..)

EDIT: Bijna vergeten, @ Master gta, Ja hij komt op het internet, maar ik moet eerst nog iets testen, want de text is nog niet helemaal goed, en moet nog even een Readme enzo.. :) Misschien dat ik in de vakantie nog iets van damage models ga maken, want die heeft hij nog niet..

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Whaha, echt hilarisch wat jij soms kan bedenken, en dat je het dan ook uitwerkt zodat het er goed uitziet is nog mooier!!

Rateje?

:Y

Blista geconverteerd uit GtaIII

In het eerste opzicht ziet alles er goed uit (in het tweede opzicht ook). Er is nog geen mogelijkeid om 'm ingame te testen, dus zal ik het even vanuit de screens moeten doen. Dit voertuig past precies tussen de andere Gta:SA voertuigen!

Ook al heb je 'm uit GtaIII gehaald, het model ziet er goed uit, en de toevoegingen die je zelf hebt gedaan maken 't er ook niet echt lelijker op. Het enigste minpuntje is dat je hier en daar van die grijze strepen ziet, voor een voorbeeldje kijk bij de voor- of achterlichten. Misschien dat je dit ook gewoon de kleur van de auto zou kunnen geven. De wielen die je eronder hebt gezet passen integendeel weer goed bij de auto, al zouden ze iets lichter van kleur mogen zijn :).

Het schademodel ziet er ook goed uit. Lekker kreukelig, me een scheef nummerbord: perfect! Tevens is het euk dat je een keer voor andere 'modderspetters' of 'lakbeschadiging' hebt gekozen, want dit heb ik nog niet eerder gezien (kan ook aan mij liggen omdat het misschien uit GtaIII is).

Over de textures valt weinig te zeggen, want die (met name de voor- en achterlichttextures) zien er beter uit dan de originele Gta:SA textures. Ook lichten ze sterker op dan de lichten van de originele SA voertuigen, wat ook een pluspuntje is. Verder heb je de originele SA reflecties goed op de Blista gekregen..

Misschien zou een (duidelijker) screentje van het interieur nog wat kunnen toevoegen?

Al met al een geslaagde conversie,

8,3/10

PWC, Grtz Puma.

P.S. Ik weet niet of een rate nodig was, maar ik had er gewoon zin in :bier: .

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bezig om een model te converteren dat ik op een site vond met gratis models. Deze komt ingame in San Andreas (als het allemaal goed gaat), en ik wilde even de voortgang showen (ookal is hij niet ingame):

2.jpg

3.jpg

Inderdaad, een Wc pot! Ik zag hem op die site en ik kon er wel om lachen. Dus ben ik, mede op aanraden van DaBeast, begonnen, en nu is hij bijna klaar voor ingame. Binnenkort zal ik (hopelijk) screens ingame kunnen showen.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Die wordt echt hardstikke ownage als je die goed ingame krijgt!! Hopelijk lullen lukken (typfout :)) die reflecties goed. Misschien een leuke vervanger voor de Mower? Is er tenminste nog iets anders dan die eeuwige (maar wel vette) "Mower Tuning" van JVT.

KUTGW, PWC, Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

@ DaBeast, waarom heb je alle polygonen/vertices geattached?.. nou zie je bijvoorbeeld die "rand" om het nummerbord in de niet kapotte versie niet, ... en bij de gedamagede versie wel.. daarom heeft R* bijvoorbeeld altijd de wielkast randen los, zodat je die lijn goed ziet, waardoor de auto iets echter lijkt.. (in mijn ogen dan he..)

EDIT: Bijna vergeten, @ Master gta, Ja hij komt op het internet, maar ik moet eerst nog iets testen, want de text is nog niet helemaal goed, en moet nog even een Readme enzo.. :) Misschien dat ik in de vakantie nog iets van damage models ga maken, want die heeft hij nog niet..

kan je zoals hij er nu inzit dus zonder demage models en kan je hem zo maken dat hij er in kan met sami??

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten geen damage models bij, en eh.. ik zou niet echt weten hoe ik hem goed kan maken voor sami, volgens mij kan dat gewoon als ik alles in een RAR bestand doe, met de namen van monster.dff en .txd. If not: Dan zou ik het niet weten :puh:, Heb die nieuwe texture iets nog steeds niet getest.. Maar als ik zin heb om GTA te doen, dan zal ik dat snel snel snel doen!!!..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...