Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Ik ga ook velgen maken ja, maar dat komt later pas.

Hij komt niet ingame, en hij krijgt interieur.

Maar dit is pas mijn tweede auto die ik heb gemodelt, dus verwacht er niet veel van.

Update ^_^.

car5.JPG

Mijn eerste velg.

velg.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Herr's en ik zeg geen dames aangezien er geen dames hier in de modding gedeelte komen :7 of anders wel (an Dames)

even een tekstje van stefaneke rippen :7

Hij komt niet ingame
en voila jij wete het al over mijn voertuig

hij is gebaseerd op de '64 Ford Mustang maar geen 100% zowat 95% tot 90% en de rest is op mijn stijl gemaakt

Mustang_Camaro8.png

Mustang_Camaro8_1.png

Mustang_Camaro8_2.png

telt nu al zowat 19193triangles

edit: zaag niet dat het blokkerig is, probeer hem anders na te maken in de Sketchup, niet 3ds max of Zmodeler !!!

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

He ik vind hem wel blokkerig hoor... :puh: Ghehe, nee, Vet mooi! :tu: (Net als die van Stefaneke! Ook die velg is vrij mooi :) (1000 keer beter dan wat R* aan velgen maakt) )

Ik vind trouwens die texture in de bagage ruimte er niet bij passen, het hele interieur is zwart, en dan in de bagage ruimte ineens heel licht kleurig...

Van mij is niet zo veel te showen, want ingame screens van mijn auto krijgen jullie niet (TOP SECRET! :puh: ) Ook ben ik nu bezig aan een ander voertuig.. maar daar heb ik ook niks van te showen, geen velgen enz.(Hij heeft geen velgen, en zal die ook nooit krijgen :) )

EDIT@ Stefaneke hieronder: Ja maar we gaan er de weg ook mee op :engel: Maarja, die wieltjes in SA zie je denk ik niet, want ik denk ook niet dat je een bed op computerstoel wieltjes makkelijk op z'n kop krijgt hoor...

Ojee.. nou heb ik het verklapt.. :(:puh: Gheheh!! (Hee eigenlijk wel een vet idee,,.. net als bij Scrapheap Challenge toen. Een bed dat kan rijden met een motortje, helemaal straat legaal... same for een leunstoel :puh: )

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

idd is het raar van de kleuren, maar in begin was de koffer texture hetzelfde kleur als in de interieur, ik vind hem daar echt niet passen dus heb ik donkere kleuren gepakt voor interieur, en zal ook voor de koffer hetzelfde gebeuren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jaja, maar hij heeft wel heel kleine bandjes en je mag er niet de weg meej op (lijkt me eigenlijk wel cool :puh:)

En SWYV, mooie auto, ook al is ie gebasseerd op je speelgoed autootje :puh:

Update :kots:.

Dat bij de ramen moet nog gefixt worden

car6.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

edit: zaag niet dat het blokkerig is, probeer hem anders na te maken in de Sketchup, niet 3ds max of Zmodeler !!!

Zage Zage, Wiede wiede wagen, Jan kwam thuis om een boterham te vragen :7

Stefaneke nice ouwe.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice hoor!

Maar misschien wat ongedetaileerd, misschien pas net mee begonnen?

EDIT: dat ongedetaileerd was @ -Eend- :puh:

Even comment op SWYV: Super man, je pwnt me echt met dat interieur, ik wil niet eens proberen om dat na te maken in Zmod, nog in geen 3 jaar zo mooi dat interieur!

Enuh, OMG Baz, dat ZEI hij inderdaad, maar ik weet niet wat jij denkt, als hij zegt "de Stallion van GTA IV" dan bedoeld hij niet dat hij die uit de files van de trailer van GTA IV heeft gehaald of iets dergelijks, Hoe de **** zou hij aan de ECHTE files ervan moeten komen! Ik hoop voor je dat je niet serieus bent :duh: , en anders dan zou ik toch eens gaan navragen of je de dff en txd van een auto die gebruikt word in een filmpje UIT dat filmpje kan halen(Als je dat echt denkt kan je beter even een nacht goed slapen ofzo :puh: ). Even voor de duidelijkheid: Dat is de Sabre, met volgens mij: of zelfgemaakte wielen van GTA_XP of wielen uit een andere mod van een General Lee( of andere Dodge Charger mod)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

GTA_XP, inderdaad wat mythbuster zei over de motorkap van stallion zou ik echt doen, of aanpassen als de motorkap niet past op de sabre dus de luchtinlaat details uitknippen en dan aanpassne met de motorkap van de sabre lijkt me geschikte idee

ps de spiegels aan de buitenkant is ook vernieuwd he anders is het gewoon typisch Sabre kenmerk ipv stallion

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...