Dead-Dodo Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Dat ziet er goed uit, helaas is de auto zo donker, dus mischien is het verstandig om de brightnes wat hoger te zetten
Galiorix Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Dat ziet er goed uit, helaas is de auto zo donker, dus mischien is het verstandig om de brightnes wat hoger te zetten Ligt niet aan brightness maar blijkbaar aan het gemis van een texture: Greeetz
GTA_XP Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Dat ziet er goed uit, helaas is de auto zo donker, dus mischien is het verstandig om de brightnes wat hoger te zetten Ligt niet aan brightness maar blijkbaar aan het gemis van een texture: SCREEN_MOTOR2.JPG] Greeetz Nee, het ligt niet aan de textures Je moet je hele model calculaten en soms ook Smoothen. Ja, je hele model Maar je bent wel goed vooruit gegaan
Gangsta Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Ben bezig met mijn allereerste auto (tot nu toe rond de 4000 poly's): (Zonder blueprints gemaakt) Bewerkt: 6 december 2007 door Gangsta
Galiorix Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Dat ziet er goed uit, helaas is de auto zo donker, dus mischien is het verstandig om de brightnes wat hoger te zetten Ligt niet aan brightness maar blijkbaar aan het gemis van een texture: SCREEN_MOTOR2.JPG] Greeetz Nee, het ligt niet aan de textures Je moet je hele model calculaten en soms ook Smoothen. Ja, je hele model Maar je bent wel goed vooruit gegaan Al gedaan voordat ik hem ingame gepleurt had dus hij nu nog steeds zo donker. Ik doe er nu even de vehiclegrunge texture op, misschien dat dat helpt. @gangsta: Nice Greetz
Galiorix Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) OMG dubbelpost Reflectie pas ik denk ik toch wel aan want het ziet er in sommige posities raar uit Greetz Bewerkt: 6 december 2007 door Galiorix
SWYV Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Dat ziet er goed uit, helaas is de auto zo donker, dus mischien is het verstandig om de brightnes wat hoger te zetten Ligt niet aan brightness maar blijkbaar aan het gemis van een texture: Greeetz als het donker is, dat betekent dat jij geen reflecties op gedaan hebt, bij de primaire !of ook secundaire als jij secundaire ook gebruikt) dan moet ze reflecties texture bij hebben en zet ze op auto sphere ofzo of als manual uv 2 ipv 1 want originiele gta sa gebruikt is manual uv 2 dusja
GTA_XP Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) Heb nog verder zitten werken aan mijn Elegy. Het is wel raar hoe de template in mekaar zit van de Elegy Maar dat is gefixt Screens: Bewerkt: 7 december 2007 door GTA_XP
Gangsta Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 In een dag al ver gekomen: Heb alleen nog geen mooie glimmende kleur voor de auto. Is er iemand met een tut? (Nog steeds niet 100% af!) Lage kwaliteit, JPG..
Galiorix Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Nice gemaakt, alleen is de daklijn na de A-stijl een beetje raar. Verder ziet ie er goed uit Ik zelf ga nog ff de reflecties van mijn 240SX mappen Greetz
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 In een dag al ver gekomen:Heb alleen nog geen mooie glimmende kleur voor de auto. Is er iemand met een tut? (Nog steeds niet 100% af!) Lage kwaliteit, JPG.. Het concept zag er leuk uit, maar die lampen en het logo verpesten het een beetje. Probeer een beetje moderne koplampen te maken. Link Verder ziet het er tof uit!
Gangsta Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 In een dag al ver gekomen:Heb alleen nog geen mooie glimmende kleur voor de auto. Is er iemand met een tut? (Nog steeds niet 100% af!) Lage kwaliteit, JPG.. Het concept zag er leuk uit, maar die lampen en het logo verpesten het een beetje. Probeer een beetje moderne koplampen te maken. Link Verder ziet het er tof uit! Thanks, zelf vindt ik die koplampen ook vreselijk (logo gaat weg..) alleen ik weet nog niet hoe je van die mooie glimmende lampen maakt.. Ik zal eens kijken of ik een tut kan vinden daarover.. @Galoriox Ook jij bedankt voor je comment.
Galiorix Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) @GalorioxOok jij bedankt voor je comment. No problemo Damage model (WIP!) Greetz Bewerkt: 7 december 2007 door Galiorix
GTA_XP Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) Holey shit! Je wordt steeds beter! Ziet erg mooi uit! Misschien de bumper iets naar beneden zodat het alsof lijk dat de auto geneukt is? Bewerkt: 7 december 2007 door GTA_XP
Recommended Posts