Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Ok, na een paar dooie bestanden ben ik heel zorgvuldig geweest dat ik heel goed ging

kijken hoe het precies in mekaar zat.

En tot slot kwam het toch ingame!

Het is nog een prototype, een testwagen.

Let niet op het dashboard, dat is nog maar een test :bonk:

En ook niet op de deuren! :bonk:

Na de hele tijd bloeden, zwoegen en zweten, is dit het begin :cab:

2001683402579252141_rs.jpg

2001613263740849085_rs.jpg

2001614100007567530_rs.jpg

2001661672267301117_rs.jpg

2001692476616657672_rs.jpg

2001640055605314197_rs.jpg

2001643515244865121_rs.jpg

2001668437896866611_rs.jpg

2001689639873409282_rs.jpg

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er erg leuk uit, mooie reflecties enzo, maar ik zou het zeer waarderen als je ook mijn post zou commenten de volgende keer.. Ik wil niet moderatorachtig overkomen, maar je post overal vrolijk overheen met je screens, en comment bijna nooit een andere post. Je vindt het zelf ook leuk als je post gecomment wordt: doe het dan ook zelf.

Keep up the good work.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow die is echt mooi die dingen draaien rond!

Kap schuift open wat wil je nog meer :D

Echt gaaf :D

Groeten Tim

EDIT: Puma, mechien kun je e klipperend licht opplakken ofso :puh:

En is dat schuifding ook met sketch up want sommige zeggen dat da doorzichtige niet doorzichtig is in GTA!

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Knipperende dingen etc. moet ik allemaal scripten en dat kan ik niet :7 Wat ik wel kan is dit:

30301129gk4.jpg

47832685uh1.jpg

71655394xv4.jpg

85185899cq8.jpg

57534157yf8.jpg

96400713ah3.jpg

77744332zj6.jpg

Supra4 (Gtaforums.com) heeft een überhandling gemaakt, waardoor het net lijkt alsof je zweeft, en ook de wielen zijn weg. Hij kwam naar mij toe met deze handling en vroeg of ik er wat mee kon wanneer ik weer een raar voertuig zou maken. Bovenstaand is het resultaat ^_^ .

Wip.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er al aardig uit voor een begin, probeer 'm wat ronder en minder blokkendoos-achtig te maken. Misschien kun je bepaalde hoeken wat verslepen om een anti-blokkendoos-effect te krijgen :). Heb je verder al voortgang gemaakt?

Ik had niks te doen, dus ging ik wat doen (da's vrij logisch). Het resultaat:

justhavingfunjt7.jpg

:sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Puma, ik dacht net ergens aan... Je voertuig laat me denken aan de Knastercross (jaarlijkse maffe rally in de velden rond ons dorp). Daar had ik ook een dubbele auto gezien, maar dan niet met de daken op elkaar, maar gewoon recht op. KUTGW

Een auto met de twee uiteinden aan elkaar.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

@Puma,

Je moet zeker trots op zijn dat je je eigen caterogie hebt op GTAInside!

Waar haal jij je telkens nieuwe ideeën vandaan?! :puh:

2 wagens op elkaar :7

Nou moet iemand niet gaan zeuren dat Sketchup zuigt hé.

@Timkse,

Net slecht een 5 minuten bouwen.

Zoals Puma al zei, maak m minder blokvormig, vervorm ze rond.

Maar ziet er grappig! :)

Ikzelf model niet meer aan mijn Lambo Roadster omdat het telkens verneukt wordt ingame.

Er worden steeds zomaar nieuwe materials bijgevoegd, ook de belichting is slecht.

Best zonde, heb ik niet voor niks ~4000 polys bijgevoegd :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Oefening baart kunst.. Jammer, maar hopelijk leer je van je fouten zodat je de volgende keer zo'n prachtige wagen wél goed ingame krijgt!

Dit idee spookt al een tijdje rond in mijn hoofd, ingame zul je over andere auto's heen kunnen rijden...

76561925le7.jpg

71409922ky6.jpg

:sigaar: Enjoy!

Link to comment
Delen op andere websites

Sketchup zuigt, Sketchup + Puma, Sketchup + Fire1Bull en Sketchup + SWYV zuigen niet :puh:.

@ Puma, LMFAO :schater:. Ik weet niet meer wat ik tegenwoordig moet zeggen van jouw creaties. ziet er in iede geval weer leuk en humeuristisch uit, alhoewel die rechtopstaande balken wel wat meer variatie mogen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Puma ziet er goed uit! Lijkt op een monstertruck maar dan met 10 keer zo kleintje wieltjes :puh:

Maar ik heb een vet voertuig gezien in mijn dorp. Het is een een persoons wagentje. Met drie wielen en bij de bocht draait die mee.. Mechien vind ik wel foto op google en mechien kun je hem dan na maken :puh:

Groeten Tim

EDIT: Hieronder de Carver One ja, wist de naam niet :puh:

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Was bezig met een onderkant in SketchUp en toen kwam ik zon toolbar tegen met iets om dingen uit te rekken dus ik deed mijn vorige post importeren en heb het erop gezet en uitgerekt en blabla.. En hier is het resultaat ik ga er een andere opzetten en uitlaat enzo waarschijnlijk inzetten en mechien doorzichtige ramen enzo maar dat zie ik later wel!

Groeten Tim

post-66814-1205004510.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...