Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Boom chicka wah-wah karretjes heb je daar, Matiscus! Waarom maak je niet een keer een Wang Cars make-over mod, waarbij alle streetracers worden vervangen door NFS wagens? Dat zou jou wel moeten lukken, dunkt me :7 .

Ik zit erook aan te denken en ik denk dat ik het ook zal doen. Ze gaan bestaan uit:

* Peugeot 106

* Peugeot 206

* Ford Focus ST

* Honda Civic

En maybe een Audi A3, als er nog tijd over is. Maar helaas spijtig voor GTA_XP, al mijn wagens zijn steeds getund... Standaard vind ik er niks aan, want iedereen kan ze dan zo converteren... :puh: Maar weet iemand hoe ik een mooie reflectie kan creeeren net zoals die lamborghini? Want mijn reflectie trekt op niet veel ingame. (Ik heb even hulp nodig). :puh: Ik werk met de vertrouwde 3dsmax. :)

EDIT:

Hier heb ik een update van de honda civic. Ik heb hem een lederen interieur gegeven... Ik vind het niet slecht, maar naar mijn weten kan het beter. :puh: Comments? (De laatste render is nog met het oude interieur).

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

Boom chicka wah-wah karretjes heb je daar, Matiscus! Waarom maak je niet een keer een Wang Cars make-over mod, waarbij alle streetracers worden vervangen door NFS wagens? Dat zou jou wel moeten lukken, dunkt me :7 .

Maar weet iemand hoe ik een mooie reflectie kan creeeren net zoals die lamborghini? Want mijn reflectie trekt op niet veel ingame. (Ik heb even hulp nodig). :puh: Ik werk met de vertrouwde 3dsmax. :)

Misshien overstappen naar Zmodeler2? :7

Die heeft een sterk goede en verbeterde NFS ProStreet filter.

Je moet de reflectie pakken met de zon, die vind je in de vehicle.txd.

Ik heb wel veel mooiere reflecties staan.

De sterkte van de reflectie staat op 9, das voldoende.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, misschien moet ik ook maar eens overwegen reflecties toe te voegen aan m'n voertuigen.. Zieke kar, Matiscus! Ik hoop dat je serieus mooie reflecties erop krijgt, want alles is tot nu toe gewoon perfect. Keep it up!

:duh:

wipjeio6.jpg

Edit: Jeuzes, wel dit topic is wel drukbezocht zeg :7.

Ik heb de Pritt-stift weer eens gepakt..

Tug-Hotknife zonder dak:

89219750ki2.jpg

86660170wh5.jpg

Tug-Hotknife met dak, zodat er soms wel, en soms niet een dak op zit. Of zal ik er altijd een dak op zetten?

34770042kk4.jpg

Monstertugknife :*(

27282675bs3.jpg

25453768zg4.jpg

36584691mc5.jpg

Family-pic:

90001916pz9.jpg

Ik heb de "bezemboomsteel" (Zemsteel) afgemaakt; de punt iets scherper gemaakt en een nieuwe col gemaakt, zodat de punt ook voelbaar is.

tweedewipjeaq8.jpg

derdewijpeby7.jpg

Pompiediedom..

wip1ta7.jpg

Update:

wip2pg5.jpg

Wupdate:

ingame3xu9.jpg

ingame2ey1.jpg

ingame1lj8.jpg

Het zou leuk zijn als iemand een keer een replietje postte, anders blijf ik deze post editten :7.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

ziet er cool uit allemaal,

zelf ben ik ook pas begonnen met modden en hieronder wat voorbeelden.

De Actros trekker werkt nog niet in SA daar moet ik nog een hoop over leren.

gr Frank

post-87347-1207494047.jpg

post-87347-1207494071.jpg

post-87347-1207494238_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je alleen wat textures veranderd hebt? Deze voertuigen heb ik namelijk al op verschillende sites zien staan (waaronder GtaInside.com), en stelen van mods is niet toegestaan. Zorg, wanneer je je mod wil releasen, dat je in ieder geval toestemming hebt van de auteur.

Ziet er wel leuk uit, maar zou je de volgende keer mijn post iets uitgebreider willen commenten, want ik heb een heleboel werk gepost en dan krijg ik een simpele "mooi" terug.

Keep it up, leuk om er weer een nieuwe modder bij te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Puma,

wat me opvalt is dat alles er zo strak en mooi uitziet, meer kan ik er niet over zeggen want ik ben nog een dusdanige leek dat ik niet weet een grote prestatie is en wat niet. Ik geloof wel dat je heel wat uurtjes bezig bent met de afwerking van je models want alles klopt precies, nergens een deukje of een golfje te zien.

van die vrachtauto's van de plaatjes uit het spel heb ik idd alleen de textures aangepast, dat waren de eerste stappen. Die screenshot uit Zm is een ander verhaal. Ook die heb ik niet zelf gebouwd maar ben hem wel helemaal aan het verbouwen en ik zal terharte nemen dat als ie klaar is ik m naar de officiele maker zal sturen (het is eigenlijk een betonmixer maar zou nu een trekker moeten worden).

gr Frank

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie wel dat ik nog heel heel veel moet leren.

Als ik zie wat een mooie schaduwen enzo jij hebt dan kan ik echt wel zien dat ik hier de peuter ben ondanks al mijn jaren :D

ik weet wel dat het mega verslavend is :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Tankfrank, Ik werk met 3D Studio MAX maar zelfs ik weet dat het enorm simpel is om in sketchup shaduwen te krijgen :duh:. Puma heeft er veel ervaring mee jah ^_^, maar zeg wel wat over zijn model en niet dat je jezelf n00b vind want anders ga ik Turbojet of ons forum beestje roepen xD. Ik haat het namelijk als er van zulke posts worden gepost in de showroom topics.

@ Puma, ziet er leuk uit, maar ik dacht dat je een cartoon auto ging maken zoals je zij op msn :7. Buggy ziet er dus uit als naizie, maar waar moet de moter komen? :puh:

Omdat ik bijna zeker weet dat hij ingame komt zet ik de getextuurde versie hier neer :puh:.

FHH_5.jpg

Geen schaduwen :(. Maar die versie + rups textures komen later :D.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

I hope so, ziet er al zeker leuk uit, dat tankje. Ik was een "Mini Baja" aan het namaken; dit zijn heel lichte karretjes met een kleine motor waar races mee worden gehouden:

untitled1.jpg

Verder ben ik de Windsor aan het ombouwen tot "Star Wars"-speeder:

wip2qt7.jpg

wip1oe4.jpg

:sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

I hope so, ziet er al zeker leuk uit, dat tankje. Ik was een "Mini Baja" aan het namaken; dit zijn heel lichte karretjes met een kleine motor waar races mee worden gehouden:

Verder ben ik de Windsor aan het ombouwen tot "Star Wars"-speeder:

:sigaar:

ik vind jou "Star Wars"-speeder nu al cool. en dit zeg ik over een heel klein aantal mods. maar ik vindt jou mods altijd te gek aangezien. je met je ideeen even gek bent als mij

Bewerkt: door EXIT
Link to comment
Delen op andere websites

@ Puma, good luck, you'll need it.

Ik heb een probleempje :7.

ohoho.jpg

Dat ding zit sinds ik thuis ben heel de tijd rond ons huis te patrouileren :7. Heeft de heg onlangs kapotgeschoten...

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...