Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

@ Puma, jouwe Sketchup kwaliteit gaat echt vooruit ivm voertuigen te moddelen, KUTGW! :) en jij hebt iets teveel naar Star Wars gekeken geloof ik ... Star Wars Windsor en die unnamed boldinges ^^ maar ziet wel prachtig uit hoor :)

@ mo Stefaneke toch jij bent toch niet bang voor kleine tankje in je eigen tuintje ofzo? :7

@ tankfreak, tof dat er nieuwe modder bijgekomen is ^_^ heb u die Actros gemaakt? :)

Mythbuster weet het hiervan! :7

ik heb een nieuwe auto gemaakt, is vooral geinspireerd op Lincoln Mark IV Conintental vooral de voorkant en de rest heb ik op mijn style gemaakt, ik vind hem vooral echt geslaagd :)

th_muscle_sedan1.png - th_muscle_sedan1_1.png - th_muscle_sedan1_2.png

th_muscle_sedan1_3.png - th_muscle_sedan1_4.png - th_muscle_sedan1_4_1.png

th_muscle_sedan1_4_2.png - th_muscle_sedan1_4_3.png - th_muscle_sedan1_4_wire1.png

th_muscle_sedan1_4_wire2.png - th_muscle_sedan1_5.png - th_muscle_sedan1_6.png

voor mensen die niet weten, ik was begonnen met een vlak en een tijdje werd dit volgende afbeelding:

th_muscle_sedan1.png

maar ik vond hem zoo ... stijf aan de zijkant en dan heb ik wat vervormd en check bovenste screenshots, is laatste geupdaten van deze avond :)

wat ik nog van plan ben, zoveeeel mogelijk in 3D uitwerken vooral de onderkant, interieur, middenconsole, en natuurlijk een motor maar ik ga wel low poly motor bouwen want motor maken is niet mijn sterke kant om te moddelen

comments? ^^

oja of het voor GTA is of niet weet ik niet ik ben gestopt en zal ook definitief gestopt zijn dusja :) nu doe ik enkel moddelen :)

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, zeker mooi from-scratch model! Leuke details, het lijkt een beetje op een Esperanto. Ga je ooit nog voertuigen ingame zetten? Ik vind het namelijk erg jammer dat je vaak geweldige dingen maakt, zonder dat je er verder wat mee doet.. Ik wil het ook wel voor je doen, het ingame zetten, als jou het niet lukt. Keep it up!

Work in Progress..?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik ben ook doorgegaan met nieuwe projectjes.

Clover Dragster,

Sentinel Tuning(WIP),

Gixxerkart,

Dit was het zo'n beetje,

Tijd voor pics:

Clover Dragster:

Motorkap verandert, Radiateur toegevoegt, Nieuwe achterwielen, Kleine schakelpook en Primary en Secondairy colours veranderd.

Stats: Edges 7128 en Faces 3566.

Pics:

cloverdragster.jpg

cloverdragster2.jpg

cloverdragster3.jpg

cloverdragster4.jpg

Sentinel Tuning:

Tot nu toe alleen de Voorbumper,Achterbumper en de Uitlaat veranderd.

Stats: Edges 5019 en Faces 2891.

Pics:

sentinel.jpg

sentinel2.jpg

Gixxerkart:

De HPV-1000 Motor op de Kart gezet, nu met Eigen 3D Velg, die ik helaas opnieuw moet doen.

Stats: Edges 4176 en Faces 2202.

Pics:

gixxerkart.jpg

gixxerkart2.jpg

Bijna alles is nog WIP, en sommige dingen ZWAAR WIP! :puh:

Greetz

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Zier er wel leuk uit, zorg er alleen wel voor dat je models niet té low-poly worden.

De achterwielen van de dragster zien er een beetje plat uit, maak ze sowieso veel groter (vergeet de wielkast niet), en misschien kun je een grote luchtinlaat toevoegen, zoals op die (dacht ik) Dodge in "The fast and the furious".

Ik zou geen dubbele 'gaten' maken in de bumpers van de Sentinel, nu lijkt het namelijk net op een schoenenrekje. Die 'gaten' zijn wel leuk, maar maak er geen dubbele laag van; check getunede wagens voor ideeën.

Is dat motorblok niet veel te groot voor die kart; blaast het niet je hoofd er af? Die uitlaat is een beetje klein, probeer 'm iets groter te maken, en misschien kun je ook gas- en rempedalen toevoegen.

Keep it up, ik hoop dat 't leuke voertuigen worden.

Ook ik heb niet stilgezeten, ik heb het interieur van de Pekka-Speeder bijna af:

wipintky2.jpg

wipint2aw1.jpg

wipint3fu4.jpg

Misschien voeg ik nog wat knopjes toe, en dan is het texturen geblazen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zier er wel leuk uit, zorg er alleen wel voor dat je models niet té low-poly worden.

De achterwielen van de dragster zien er een beetje plat uit, maak ze sowieso veel groter (vergeet de wielkast niet), en misschien kun je een grote luchtinlaat toevoegen, zoals op die (dacht ik) Dodge in "The fast and the furious".

Ik zou geen dubbele 'gaten' maken in de bumpers van de Sentinel, nu lijkt het namelijk net op een schoenenrekje. Die 'gaten' zijn wel leuk, maar maak er geen dubbele laag van; check getunede wagens voor ideeën.

Is dat motorblok niet veel te groot voor die kart; blaast het niet je hoofd er af? Die uitlaat is een beetje klein, probeer 'm iets groter te maken, en misschien kun je ook gas- en rempedalen toevoegen.

Keep it up, ik hoop dat 't leuke voertuigen worden.

Ook ik heb niet stilgezeten, ik heb het interieur van de Pekka-Speeder bijna af:

Misschien voeg ik nog wat knopjes toe, en dan is het texturen geblazen.

Je interieur ziet er nice uit!

Evt over je reactie, daar ga ik zsm. aan werken, Die Blower(Luchtinlaat) komt erop, dit was ook de plan, dat er 3 versies kwamen,1 met blower, 1 zonder, en 3 extra was een wheelybar :D

Met die wielen ga ik ook proberen te doen, ben nog maar een noob in modelleren he :puh:

Die sentinel was 5minuten werk :puh:

Dus die is nog zeer zwaar WIP :puh:

Over die kart,

Zie dit:

gixxerkart.jpg

021013_e_27.jpg

Alleen bij mij is de motor anders geroteerd, miss dat ik dit ga aanpassen.

En hij heeft al rem- en gaspedalen, en die uitlaat was voor te proberen.

Maar weet niet hoe ik een tube kan draaien, zodat ik hem naar de andere uitlaat kan maken :(

Dus daar moet ik nog mee proberen.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

@FerryN: Ziet er mooi uit, alles. Op die Clover top-fuel-funny-car(dragster is altijd zo'n groot lang smal ding zonder body, met super hoge spoiler, top fuel funny car is met body die ook nog een beetje ergens op lijkt zeg maar :puh:, althans, voor zover ik weet :7 ) zou ik die motorkap ietsjes anders maken(bij de versie zonder blower): Click(heet trouwens "cowl induction hood", voor als je meer plaatjes zoekt.. :puh:), dus zeg maar met 2 van die "ophogingen" naast elkaar...

Ook zou ik hem echt totaal top fuel funny car style maken, namelijk het hele interieur weg, en er een frame met rollcage ala funny car eronder, en dan de body zo lijkent alsof het van dat kunststof is en aan de achterkant van die scharnieren. Nog een idee: heel de body instellen als motorkap xD, zodat hij ook open kan... of als deur en dan d.m.v. tutorial over vleugeldeuren(lamborghini style zeg maar) het zo maken dat hij omhoog open gaat, dus dat je instapt, en dat de hele body omhoog gaat via een scharnier aan de achter of voorkant. (Misschien ook van die parachutes in van die "pakjes" die die dragsters en funny cars altijd hebben (om af te remmen). (Alhoewel je hem misschien liever maakt zoals ze die oude muscle cars/sportwagens ombouwen tot dragsters, zonder al te veel van de originele auto te vernaaien.)

Bij die Sentinel: Die gaten zitten inderdaad een beetje raar, in de "normale" bumper zitten al 3 gaten, en dan maak jij er nog eens extra gaten onder, inplaats van de gaten zelf gewoon naar beneden te verplaatsen enzo. Misschien een idee om een DTM style Sentinel te maken?, met spoiler en bodykit enzovoort, in plaats van die goedkope plastic tuning zooi zeg maar :puh:.

Op die kart heb ik niks aan te merken, behalve dat de uitlaat niet vast zit,(grootte lijkt mij goed? )

@Puma: Nice man, beter dan dat *pieeeeppp* interieur van R* :puh:, alleen die middenconsole die een stuk de achterkant op loopt vind ik niks, maar dat zal wel zo zijn bij dat ding van Star Wars?. Verder heel geslaagt!

Nu ik :D Nadat de tuning op de V8 Ghost niet echt geslaagt werd(problemen met SA reflectie op de bumpers, zie topic in modeling hulp), heb ik die even gelaten voor wat hij is; de wagen zelf was natuurlijk wel gewoon goed ingame gekomen, dus in princiepe is hij klaar(moet nog later een keer in 3dsMax proberen om die tuning bumpers te fixen)

Dus, ik ben gelijk begonnen(zonder al te lang te genieten van m'n V8 Ghost, zoals ik altijd bijna gelijk aan een nieuwe begin xD) aan de Thunder Rodd.

Wat een hel is dat ding zeg, blehh, zo low poly als de *piieeep*, dus ben ik maar gelijk begonnen met nieuwe spatborden te maken, een stuk meer high poly dan de originele :puh:. De rest van de body moet ik nog doen, moet nog SA motor ingelegt worden(die ik een beetje aanpas denk ik), nieuwe ophanging(want die was er niet -.-), nieuwe wielen enzovoort...

Before

ThunderRodd2.jpg

And after

ThunderRodd3.jpg

Comments plz! :D

(Oja, voor meer LCS auto's: Check GLD final screens topic ;))

@Hieronder: Nice man! Wou eerst zo'n inlaat op die Thunder Rodd pleuren, maar 'k maak denk ik meer iets wat ónder de motorkap hoort, ipv er doorheen xD :puh:

Oja, wel mooie uitlaatjes maken he :D. Misschien van die uitlaten met 4 aan elke kant, zo schuin aan de zijkant :puh: (Als je andere bovenkant voor motor zou hebben zou ik zeggen: 8 van die pijpjes die zo door de motorkap steken, zag ik laatst bij Rides met de "Bad Check"(Checker Cab) :7)

@Galiorix: I know, maar het ligt aan de vlammen op de zijkant: dat is zeg maar een groot vlak wat deels dus doorzichtig is door middel van alpha. Omdat het material van de vlammen in de materials editor boven het body material van de deur(alle onderdelen hebben overal apparte textures voor, dus body material van deuren is appart material dan body material van de carosserie, lekkere GTA LCS models logica) zelf staat, laat de alpha het stuk dat bodymaterial heeft niet zien, zo werkt Zmodeler nou eenmaal, en ingame is dat soms ook... :puh: (Is ook zo als deuren in hierarchy boven carosserie staan, dan zie je het interieur deel van de carosserie niet als je door het glas in de deuren kijkt xD )

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Thnx voor de huge reply :puh:

Die funnycar ding ga ik denk ik niet doen, maar ben weer verder gegaan met de dragster, namelijk een nieuwe 3d motor, (die motor staat in show jouw models topic).

Hij heeft nu een carb en luchtfilter.

Met Blower, maar is meer hotrod style, dus miss. een blower met 3 rode cirkel gevallen xD .

Pic:

V8blower.jpg

V8blowerclover.jpg

Met die sentinel kap ik denk ik, omdat ik beter mijn tijd is de dragster en gixxerkart kan steken, die moeten eerst af.

Over jouw LCSModel, ziet er goed uit, word mooi highpoly.

KUTGW, zal zo ff in jullie modelshow topic kijken.

Greetz Ferryn

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige mooie wagen Mythbuster, keep it up man :D BTW, moeten de poly's van de deuren niet omgedraait worden ofzo? Die gaten horen er toch niet in of wel? :7

Leuk blok FerryN, het kan nog wel wat meer details gebruiken maar de basis is klaar. Succes en ik kijk er naar uit om nieuwe screens met progress te zien!

Puma, je hebt het al vaker gehoord maar je bent gewoon geniaal :D Leuk model voor je Pekka Speeder maar zoals Mythbuster al zei, het is niet geweldig mooi dat de cardan tunnel zo hoog zit... Het zal natuurlijk wel bij het model horen, maar mooi is anders (vind ik). Verder is je model subliem, het kan overigens wel een beetje smooth gebruiken... Keep it up man!

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke aanpassing, die pekka speeder, Puma. Aleen lijkt hij ingame alsof hij geen stuur vasthoud (fix dat dus even). Ook heefd je auto geen specular en reflection, toevoegen dus :puh: .

Weer eens begonnen aan een waggie, Peugeot 205. Deze keer zonder meshsmooth of andere smoothing modifiers zoals turbosmooth of nurms.

83420575li8.jpg

92442742eb7.jpg

42254940mg1.jpg

Wire+smoothing groups

wfsg2sj6.jpg

wfsgfd0.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@DaBeast: Jij bent echt van de kleine wagens volgens mij.. :)

Het ziet er al aardig uit, ookal ben ik geen voertuigen moddeler dus kan ik niet veel kwijt over de opbouw van de wire.

Als ik er snel overheen zou kijken is het een perfecte auto voor een low poly game, Ik moet alleen wel zeggen dat ik highpoly uber detailed autos mooier vind.

Dit is natuurlijk een persoonlijke mening en argumenten daartegen kan ik uiteraard begrijpen.

Zover je mij hebt verteld gebruik je geen meshsmooth of turbosmooth toch ziet deze wagen er al best smooth uit.

Uiteraard is hij nog WIP en zal ik verder weinig commentaar kwijt kunnen aan deze auto, toch blijf ik mij verbazen als ik (auto) models van jou zie low poly maar toch genoeg detail om het perfect te laten passen in een low poly engine zoals die van GTA,

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat..

,K

Link to comment
Delen op andere websites

@Da Beast, leuk wagentje, zal zeker in de stijl van SA passen, blijft hij lowpoly of word het een geheugenvreter?

Ik ben verder gegaan met de v8,

Oliepijlstok toegevoegt, Bougiepluggen, carter en een 3d text met 'Clover Dragster'.

Pics:

v8-1.jpg

v82.jpg

Ratings please? :D

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

@Puma,

Je models zien er geinig uit maar zet er is reflecties, speculair highlight en envoirenment graag!

Ze zien er zo donker uit dan de dood!

Al je models zijn zeker geheugenvretend, 16.000 polys per wiel? :duh:

Dat vind ik absoluut raar, 1000 t/m 3000 is al perfect.

Iemand met een slecht videokaart kan met jouw models SA niet trekken.

@FerryN,

Ziet er wel gaaf uit, een soort hood car dragster lijkt het.

En die motor ziet er echt mooi uit!

Keep it up!

@DaBeast,

Vaak vraag ik me waarom jij nooit je models/mods plaatst.

Die wagen ziet er echt goed uit.

Komt ie in SA of niet?

Ook ik heb niet stilgezeten, ik doe een Hamann versie voor de LP640 Roadster.

Het is nog erg wip.

Ik heb mn eigen LP640 orange color geadd.

th_17595_gallery36_123_236lo.jpgth_17596_gallery37_123_654lo.jpgth_17597_gallery38_123_896lo.jpgth_17603_gallery39_123_1026lo.jpg

th_17622_gallery40_123_896lo.jpgth_17624_gallery41_123_699lo.jpgth_17629_gallery42_123_636lo.jpg

th_17642_gallery43_123_128lo.jpgth_17645_gallery49_123_131lo.jpg

th_88027_gallery45_123_964lo.jpgth_88038_gallery50_123_855lo.jpgth_88043_gallery51_123_553lo.jpg

th_88044_gallery47_123_780lo.jpg

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig die V8!!

ook naar de Peugot heb ik aandachtig zitten kijken. Ziet er tof uit!

Puma's zweefauto vid was ook cool, zo houd je je gta altijd spannend en actueel :-))

Ik laat nog even de progres op de actros zien, en nee, ik heb m niet zelf gemaakt maar ben hem alleen aan het aanpassen van een betonmixer met dagcabine naar een trekker met slaapcabine. Het zal wel heel lang duren eer hij het ooit in de game zal doen maar heb op aanwijzing van Puma wel toestemming aan de maker gevraagd (nog nix gehoord).

ik ga nu eerst leren hoe ik iets er fatsoenlijk uit laat zien (kleuren, glans, reflectie ed) en dan ga ik eraan verder.

gr Frank

post-87347-1208091756_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

@ GTA_XP, doei :cya:. Ik wil wel eens iets van jouw zien wat je ZELF hebt gemaakt, converteren vind ik maar onzin.

@ Tankfrank, kun je ook zeggen wat je hebt aangepast?

[WIP]

Screen_2.jpg

Screen_1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...