Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

@ GTA_XP, doei :cya:. Ik wil wel eens iets van jouw zien wat je ZELF hebt gemaakt, converteren vind ik maar onzin.

dat zech je nu hij gebant is. Maar als hij dat niet was vond je hem wel mooi! Je zeht het alleen maar om mee te lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ GTA_XP, doei :cya: . Ik wil wel eens iets van jouw zien wat je ZELF hebt gemaakt, converteren vind ik maar onzin.

dat zech je nu hij gebant is. Maar als hij dat niet was vond je hem wel mooi! Je zeht het alleen maar om mee te lopen.

Daar klopt niks van, hij kan converteren toch gewoon onzin vinden? Het is niks meer als het gebruiken van een model, wat je zelf niet eens gemaakt hebt... Hij heeft er wel het een en ander aan verandert, maar het grootste deel is nog altijd gemaakt door EA, niet door hem...

Link to comment
Delen op andere websites

@ GTA_XP, doei :cya: . Ik wil wel eens iets van jouw zien wat je ZELF hebt gemaakt, converteren vind ik maar onzin.

dat zech je nu hij gebant is. Maar als hij dat niet was vond je hem wel mooi! Je zeht het alleen maar om mee te lopen.

Daar klopt niks van, hij kan converteren toch gewoon onzin vinden? Het is niks meer als het gebruiken van een model, wat je zelf niet eens gemaakt hebt... Hij heeft er wel het een en ander aan verandert, maar het grootste deel is nog altijd gemaakt door EA, niet door hem...

Doe jij het dan is. Maak jij net zon mooie auto ook geconverteerd dat lukt je nooit! En dat zit stefaneke alleen maar te lullen want ik durf te wedden dat hij het wel mooi vind en dat hij dat een keer had gezecht!

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm.. Neej, ik geef niks om auto's... GTA_XP heeft die auto's helemaal niet zelf gemaakt, maar een EA Games medewerker heeft die auto gemaakt. En nu gaat hij ze op dit forum posten zodat ik iets moet gaan zeggen over een model dat door een EA medewerker is gemaakt die nog niet eens weet dat zijn model op dit forum staat. Dat is toch onzin. Ik bedoel, het is wel leuk om zo'n auto in een andere game te zien. Maar om er dan allemaal mee te gaan pronken (zo komt het in ieder geval over)... Ik vind wel dat hij ze mag laten zien. Maar dat hij comments krijgt zo van dat het helemaal fantastisch is en dat je hem meteen wil hebben vind ik dan helemaal onzin. Dan kan je net zo goed NFS kopen. En ik heb zoiets hem wel eens eerder laten weten voordat hij gebanned was. Dus niet zo zeiken en doen alsof je zijn advocaat bent. En ik ben geen meeloper :duh:. Ik heb hier mijn eigenste redenen voor.

Maar als u mij nu excuseert, Mythbuster en ik gaan ons feestje hervatten ^_^.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@ tankfrank, ow, nu zie ik het :7. Nouja, iedereen moet klein beginnen. Ziet er zeker wel lol uit, alleen is de smooth niet helemaal goed.

Update:

Screen_4.jpg

Screen_5.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

alemaal mooi wagen bromer's enz....

maar mag ik is vraagen kan iemand me een link van dat programma geeve aub

ik mod aleen maar gta met paketjes enz

ik heb nog nooit zelf iets gemaakt aleen website's :puh:

en sttur het aub in een bericht naar me persoonlijk als het kan anders moet ikw eer zitten te rond zoeken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Die tank ziet er echt méga vet uit Stefaneke (en Puma!). Keep it up man! (Ik vind die versie met die "donkere"/"grijze" texture ook erg gaaf, doet me op de een of andere manier aan Duitse tanks denken... :?, pardon me, het ís een Duitse tank xD dum dum dum.. :7

@Puma: Whaha :puh: Dat "ding" is echt de hipheid itself xD Die "stoeltjes" ook zo droog. Jammer dat er originele SA wielen onder zitten, misschien een leuk idee om er b.v. dikke chrome velgen onder te zetten ofzo, als je begrijpt wat ik bedoel...

@Tankfrank: Ziet er goed uit, keep it up! Niks op aan te merken behalve de smooth, maar dat weet je denk ik wel te fixen (dat doe ik zelf ook altijd als een van de laatste dingen, dusja...)

@GTA-Pilot: Ik weet niet wat jij denkt hoor, maar Stefaneke kan een stuk beter modellen dan GTA_XP, ookal zet Stefaneke het niet al te vaak zelf ingame(naar mijn weten!). Ik ben het overigens met Stefaneke eens dat het beter zou zijn als GTA_XP wat dingen had laten zien die hij zélf gemaakt had. Denk nou niet dat ik hem afkraak ofzo, want ik vind zijn mods (bijna altijd) wel mooi, alleen zou ik ze nog beter hebben gevonden als hij er meer zelf aan had gemaakt (b.v. de wielen).

Nouja, voordat er IEMAND gaat zeuren met iets dergelijks als "Doe jij het dan is. Maak jij net zon mooie auto ook geconverteerd dat lukt je nooit!": here it comes...

Thunder Rodd van GTA LCS, maar dan high poly-er :puh:

ThunderRodd4.jpg

(Let niet op de bumper aan de rechterkant, ik moet alle 2 de spatborden en achterbumper nog naar de andere kant kopieren)

(met oude grill, ookal is de UV-mapping nogal vernaaid :))

ThunderRodd5.jpg

(Met nieuwe 3d grill zonder texture:)

ThunderRodd6.jpg

Nu blij? :puh:

Die wielen komen van de Camper van SA, alleen ik heb ze een stuk high poly'er gemaakt, want ik heb graag dat wielen rond zijn xD

Uiteraard voor GLD :)

EDIT: Ja ik weet dat de achterbanden tegen de binnenkant van de spatborden aanschuren xD)

EDIT2: Ja ik weet dat er op heel veel plaatjes geen voorbumper op de Thunder Rodd in GTA LCS zit, maar hij zit wel in het model, en ik vind het mooier mét bumper, heb ik het idee...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie hotrod Mythbuster, echt super :D

@Puma: Geweldige politie wagens, echt weer een van je meest geniale creaties :D

Een nieuwe creatie van mij, gewoon voor de lol en helemaal uit mijn hoofd. Dus zonder blueprints of dergelijke, gewoon naar eigen smaak gemaakt :puh:

post-22900-1209465468.jpg

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@ Mythbusher: Mooi werk! Die verbreding ziet er echt meesterlijk pimp uit, die kleine achterlichtjes op die dikke reet is een mooi contrast en ook die luchtinlaat zit op z'n plaats. Over de wielen: ik heb een paar dagen geleden een classic-wheel gemaakt en getextured, je mag 'm van mij gebruiken:

wheelyd4.jpg

Met wat retexturing ziet het er nog beter uit en ik weet dat Zmodeler erg mooie reflecties creëert: hopelijk wil je 'm gebruiken.

@ Gare Lorix: Dat ziet er zeker cewl uit! Het lijkt een beetje op een kruising tussen de Honda S2000 en de Mazda RX-7. Ziet er goed uit, alleen is die model-streep op de zijkant van de wagen, net onder de ramen, een beetje raar; misschien kun je op dat dikkere stuk voor het achterwiel een soort van luchtinlaat maken.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...