Jump to content

Het grote Eastereggtopic!


Die-hard

Recommended Posts

Met dat door het raam springen bij he vcn gebouw is gelukt

HEt easter egg is veranderd heel raar

Is dat ook op de PSP versie ?

(Ik kan wle ff kijken met step throug wall .

Of weet iemand al of die er niet is ?

of die voor de psp versie is weet ik niet den het wel

Was deze easter egg al gevonden eigenlijk???

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Advancegta

    20

  • Pietje II

    16

  • BigM

    15

  • mertin

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ha ha, ja hoor: de typische Rockstar humor. De 'enige echte easter egg' was jammer genoeg niet in de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories te vinden, maar in de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories juist weer wél.

Ik heb het zojuist gecontroleerd, en dit wijst er dus op dat Rockstar Games (net zoals in GTA Liberty City Stories) een extra easter egg in de PlayStation 2-versie heeft gezet. Deze easter egg is extra grappig, aangezien deze 'echte paasei' nog in aanbouw is. In GTA Vice City (1986) is deze easter egg helemaal af, maar in GTA Vice City Stories (1984) is deze easter egg nog in aanbouw. Een hijskraan (welke een kopie is van de hijskraan die in Downtown bij het grote hotel staat dat nog in aanbouw is) takelt de beplating op die om het paasei heen moet gaan zitten, en van het paasei is op dit moment alleen nog maar het geraamte te zien. Tevens staat er een bordje bij waarop staat '#11'. In geheel Vice City van GTA Vice City Stories zijn 10 plaatjes te vinden met deze gezichtjes erop, in de PlayStation 2-versie is dus het 11e bordje geplaatst.

Zie de onderstaande foto die ik zojuist gemaakt heb, ik moet me helaas verontschuldigen vanwege de slechte kwaliteit aangezien ik het met de digitale camera heb moeten maken, maar alles is toch wel prima te onderscheiden lijkt me. :)

post-11829-1173612706_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

ik heb nog een aantal grappige "aanbiedingen" gevonden in de "gorilla salad" tegenover het VCPD HQ in washington beach. Achter de koeler (je weet wel, waar het vlees bij de slager ofzo in ligt om koel te houden), staat een plakaat met the greatest offers you can get, en de aanbiedingen zijn o.a. "prunescape prunes" --> Runescape Runes

en monkey - en donkey nuts van 1.5 lb. Het eerste artikel gaat dus over Runescape en de laatste over een mannelijk geslachtsdeel.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA Vice city had je een easter egg als je op dat gebouw met die helikopter stond en dan door dat raam sprong. Dan kwam je in een kamer waar er een paasei op een pilaar lag. Ik ben nu in Vice city stories ook naar die plek geweest. En Ik heb er tot nu toe nog niet kunnen inspringen maar ik heb al een paar keer met een bazooka erop geschoten, en soms ontploft de raket tegen het gebouw maar soms zie je hem ook door dat raam gaan en zie je dat het binnenin ontploft. Dus miss kan je er toch in??

Hier wat screen van dat raam. Als je er voorbij loopt zie je ook dat he verandert. Kijk goed naar het eerste screen en naar het tweede naar dat raam.

screen21yc5.png

screen22xa9.png

Er word verteld dat in de ps2 versie dit gebouw te betreden is.

Het ei is hier in opbouw :bonk:

Wel slim gezien van r* want dit spel speelt zich 2 jaar af voor vc.

sorry heb geen foto omdat ik vcs niet op ps2 heb :$

pietje 2 was me voor :$ :$

Bewerkt: door woozie300
Link to comment
Delen op andere websites

De tekst van het bordje in het schip dat aangemeerd ligt in Viceport (zie kaartje hieronder voor de exacte locatie) waar in de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories de tekst "Nothing to see here!" op geschreven stond is in de PlayStation 2-versie nu ook veranderd. Ik heb helaas niet echt kunnen lezen wat erop stond, aangezien je nu via de boeg moet kijken en het water nogal schommelt en de letters nogal vaag zijn. Misschien kan iemand anders de tekst 'ontcijferen'?

post-11829-1173643236.png

Op de rode stip is het bordje te vinden (ín het schip welteverstaan).

Voor degenen die niet weten hoe je er moet komen: zwem tegen de boeg van het schip aan, en Victor zal vanzelf naar beneden zwemmen. Nu kan je binnen in het schip kijken, en zie je het bordje hangen.

Edit @ gtagangster hieronder: Top man, hartstikke bedankt! Nu is er weer een easter egg ontrafeld. ^_^

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

De tekst van het bordje in het schip dat aangemeerd ligt in Viceport (zie kaartje hieronder voor de exacte locatie) waar in de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories de tekst "Nothing to see here!" op geschreven stond is in de PlayStation 2-versie nu ook veranderd. Ik heb helaas niet echt kunnen lezen wat erop stond, aangezien je nu via de boeg moet kijken en het water nogal schommelt en de letters nogal vaag zijn. Misschien kan iemand anders de tekst 'ontcijferen'?

post-11829-1173643236.png

Op de rode stip is het bordje te vinden (ín het schip welteverstaan).

Voor degenen die niet weten hoe je er moet komen: zwem tegen de boeg van het schip aan, en Victor zal vanzelf naar beneden zwemmen. Nu kan je binnen in het schip kijken, en zie je het bordje hangen.

er staat: "i won't joking , there is really is nothing to see here , go and look in the VCN building instead."

dan staat er vanonder ook zo'n lachend gezicht bij met z'n duimen omhoog.

dit is dus wel degelijk een verwijzing dat in de ps2 versie terug iets in het VCN gebouw te vinden is: namelijk het easter egg onder constructie

Vrij vertaald voor je, Pietje! 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA Vice city had je een easter egg als je op dat gebouw met die helikopter stond en dan door dat raam sprong. Dan kwam je in een kamer waar er een paasei op een pilaar lag. Ik ben nu in Vice city stories ook naar die plek geweest. En Ik heb er tot nu toe nog niet kunnen inspringen maar ik heb al een paar keer met een bazooka erop geschoten, en soms ontploft de raket tegen het gebouw maar soms zie je hem ook door dat raam gaan en zie je dat het binnenin ontploft. Dus miss kan je er toch in??

Hier wat screen van dat raam. Als je er voorbij loopt zie je ook dat he verandert. Kijk goed naar het eerste screen en naar het tweede naar dat raam.

screen21yc5.png

screen22xa9.png

Er word verteld dat in de ps2 versie dit gebouw te betreden is.

Het ei is hier in opbouw :bonk:

Wel slim gezien van r* want dit spel speelt zich 2 jaar af voor vc.

sorry heb geen foto omdat ik vcs niet op ps2 heb :$

pietje 2 was me voor :$ :$

Er is helemala nisk te doen daar ! Want ik ebn er in geweest er nisk dan leegte. leegte . en nog is leegte. :)

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA Vice city had je een easter egg als je op dat gebouw met die helikopter stond en dan door dat raam sprong. Dan kwam je in een kamer waar er een paasei op een pilaar lag. Ik ben nu in Vice city stories ook naar die plek geweest. En Ik heb er tot nu toe nog niet kunnen inspringen maar ik heb al een paar keer met een bazooka erop geschoten, en soms ontploft de raket tegen het gebouw maar soms zie je hem ook door dat raam gaan en zie je dat het binnenin ontploft. Dus miss kan je er toch in??

Hier wat screen van dat raam. Als je er voorbij loopt zie je ook dat he verandert. Kijk goed naar het eerste screen en naar het tweede naar dat raam.

screen21yc5.png

screen22xa9.png

Er word verteld dat in de ps2 versie dit gebouw te betreden is.

Het ei is hier in opbouw :bonk:

Wel slim gezien van r* want dit spel speelt zich 2 jaar af voor vc.

sorry heb geen foto omdat ik vcs niet op ps2 heb :$

pietje 2 was me voor :$ :$

Er is helemala nisk te doen daar ! Want ik ebn er in geweest er nisk dan leegte. leegte . en nog is leegte. :)

Hey,

Ik denk dat je dan de PSP Versie speelt, niet? Het zit zo dat deze Easter Egg enkel in de PS2 versie van Gta: Vice City Stories. Daarmee de tekst van de boot In de haven is veranderd, en enkel in de ps2 versie verwijst naar het VCN building en als je al van deze Easter Egg afwist, weet je natuurlijk onmiddelijk over welke EE het gaat 0_0

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Heey :cya:

Ik heb ook nog wat gevonden. Ik weet niet of het al bekend is, maar het is eigenlijk een verwijzing. Je kent vast wel de reclame van de Barfs-underwear in VCS. Als je goed luisterd heeft de reclame de zelfde melodie als de reclame van American bank of Los Santos.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand even vertellen welke easter egg op het aangeduide puntje ligt? =)

Ik vind er enkel een open container.

Zoals ik kan zien is die screenshot afkomstig van WikiGTA en op de Easter Eggs pagina zie je een beschrijving als je met je muis over een bolletje gaat. Hier vindt je dus het welbekende briefjes easter egg. Hier staat dus, een lachend mannetje op met de tekst '#2'. Dit is gecontroleerd op de PSP versie, want de PS2 versie heb ik niet in mijn bezit. Voor de duidelijkheid het briefje bevindt zich in de openstaande trailer/vrachtwagen. Dus ik zou zeggen, ga kijken wat er ligt. En dan maken we elkaar weer wat slimmer op GTA gebied. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gecontroleerd op de PSP versie, want de PS2 versie heb ik niet in mijn bezit. Dus ik zou zeggen, ga kijken wat er ligt. En dan maken we elkaar weer wat slimmer op GTA gebied. :tu:

Om jouw nieuwsgierigheid te beantwoorden: in de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories is gewoon op dezelfde plek het bordje met een smiley te vinden waaronder '#2' geschreven staat. Sterker nog, alle bordjes met smilies zijn nog onveranderd (behalve die ene in de boeg van het schip dat aangemeerd ligt in Viceport dan). ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...