BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 De oude easter egg als je met sniper op maan schiet dat ie groter word werkt nog steeds Klopt, heb ik ook net geprobeerd Hier wat screen ervan : sjonge r* blijft traditioneel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 dat wel ik had het ook al uitgevonden in gta vc ik vind het wel grappig is leuk als je met een meisje in de wagen zit eerst de maan groter make Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 dat wel ik had het ook al uitgevonden in gta vcik vind het wel grappig is leuk als je met een meisje in de wagen zit eerst de maan groter make Bruce Almighty style lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 hahha sorry ik vind het wel erg leuk hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) ja die film bruce almity dat ie net zulke krachten als god krijg die is lacge die ie een min nadoe of hoe heten die gasten ookalweer trek ie met een onzichtbaar touw die maan helemaal naar zijn balkon als ik VCS heb ga ik ook zoeken naar EE's Bewerkt: 6 november 2006 door GTAVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weetevengeennaam Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Ik weet niet of dit een easteregg is maar de spooktoren van vice city zit ook in vice city stories. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Ik weet niet of dit een easteregg is maar de spooktoren van vice city zit ook in vice city stories. Dat is waarschijnlijk wel een easter egg, ik vind het in ieder geval van wel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiesto Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 kwee eigluk niet of het een eater egg is, want je had er ook een ghost tower in VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 kwee eigluk niet of het een eater egg is, want je had er ook een ghost tower in VC In VC was het een foutje, in VCS hebben ze het express erin gelaten, easter egg dus als mijn theorie klopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Het is denk ik geen easter egg (als het er wel een is, vind ik het een hele slechte ). Ik denk dat ze gewoon zijn vergeten om dat onderdeel van de map opnieuw te maken, of dat het ze niet lukte. *Jullie weten wel dat een easter egg een soort van grapje is, toch? Niet een fout in het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Filmverwijzing: de missie 'O Brothel, Where Art Thou' is vernoemd naar de film 'O Brother, Where Art Thou', waarin in Amerika drie gevangenen ontsnappen en de boel op stelten zetten (één van hen wordt gespeeld door George Clooney). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Filmverwijzing: de missie 'O Brothel, Where Art Thou' is vernoemd naar de film 'O Brother, Where Art Thou', waarin in Amerika drie gevangenen ontsnappen en de boel op stelten zetten (één van hen wordt gespeeld door George Clooney). Is er ook iets wat jij niet weet back ontopic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Ook ik ben vandaag op zoek gegaan naar easter eggs. Naar 5 minuten vond ik er al een. Zoals jullie natuurlijk allemaal weten speel VCS zich in 1984 af. In 1986 zijn er een paar dingen verandert tegenover het Vice City van nu. Onder andere de extra barraks op de legerbasis en rechtsbovenin zijn in de kaart van VCS een paar vage strepen. Als jullie op de map van VCS kijken (Sorry die kan ik hier niet zetten omdat ik hem nergens kan vinden) Zien jullie dit. dus : Start > X > Analoge stick rondbewegen. Nu komt de easteregg (Of eigenlijk een verwijzing). Op een plek vlakbij Trailer Park kan je street races doen. Loop eerst in deze marker en selecteer een route. (Dit moet je doen anders kan je niet op de kaart kijken) Ga nu voor het grote bord met een kaart van Vice City staan. Doe R1 en beweeg wat met de analoge stick, je zoomt nu in. Nu kan je het volgende zien als je goed kijkt naar mijn kaartje: deze kaart is het Vice City van 1986! Ik heb wel een screen genomen maar helaas is mijn camera van zulke vreselijke slechte kwaliteit dat ik beroep wil doen op een Devhook gebruiker die dus een screen maak functie op zijn psp bezit. Is dit nou een verwijziging of een easter egg? Aan de ene kant een verwijzing naar het Vice City uit 1986 maar aan de andere kant een Easter Egg omdat ze in 1984 helemaal nog niet konden weten hoe Vice City in 1986 er uitziet. Ik post ook nog een kaartje waar je deze plattegrond kan vinden: Zie de rode stip, daar bevind deze verwijzing zich. Bewerkt: 8 november 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 Ik weet niet of het al gezegd is, maar voetgangers zeggen soms iets over Liberty City.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomdrost Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) Verwijzing naar een liedje: De missie ''Papi don't screech'' is denk ik Papa don't Preach van Madonna:) Bewerkt: 9 november 2006 door tomdrost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.